معرفی و دانلود کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)

عکس جلد کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)

کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)، تمامی اطلاعات لازم را برای آشنایی با دوربین‌های مدار بسته‌ی آنالوگ و تحتِ شبکه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. وحید محمدی، نویسنده‌ی کتاب، پس از معرفی انواع دوربین‌های مداربسته، به شرح تجهیزات جانبی در سیستم‌ مداربسته پرداخته است. پس از مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید در نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته‌‌ی آنالوگ و دیجیتال به مهارت دست یابید.

درباره‌ی کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)

کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)، منبعی جامع برای شناخت اجزای مختلف دوربین‌های مداربسته است. وحید محمدی تلاش کرده تا در اثر خود خواننده را با معیارهای انتخاب یک دوربین مداربسته آشنا کند. بر اساس اطلاعات این کتاب، عدسی نقش مهمی را در انتخاب دوربین مداربسته ایفا می‌کند. هرچقدر اینچِ عدسی بیشتر باشد، کیفیت تصویرهای دوربین مداربسته نیز بیشتر می‌شود. در ادامه به توضیحِ اهمیت تی‌.‌وی.‌لاین (TV Line) در دوربین‌های مدار بسته پرداخته شده است. به گفته‌ی نویسنده، منظور از تی‌.‌وی‌.‌لاین، تعداد خطوط در صفحه‌‌ است. افزایش تعداد خطوط در صفحه‌، باعث افزایش بیشتر رزولوشن تصویرِ دوربین مداربسته می‌شود. نویسنده در کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) ضمن معرفی ویژگی‌های گروه‌های مختلف دوربین‌های مداربسته، ز کاربرد آن‌ها نیز گفته است. پس از آشنایی با این کاربردها،می‌توانید دوربین مداربسته را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه‌ی این کتاب با توضیحاتی درباره‌ی لنز دوربین‌های مدار بسته و بستر انتقال تصویرِ دوربین‌های مداربسته آشنا خواهید شد.

آشنایی با پیکربندی کابل‌های شبکه را در ادامه‌ی کتاب مطالعه‌ خواهید کرد. نویسنده توضیحات کاملی را از مقایسه‌ی سیستم کابلی و سیستم بدون سیمِ انتقال تصویر در سازوکار دوربین‌های مداربسته مطرح کرده است. با مطالعه‌ی این توضیحات، بستر مناسبی را برای انتقال تصویرِ دوربین‌های مداربسته انتخاب خواهید کرد. بخش مهمی از این کتاب به معرفی استانداردهای شبکه‌های بی‌سیم اختصاص دارد. در این بخش، اطلاعات کاملی درباره‌ی انواع کانکتورهای بی.‌اِن‌.سی، سوکت و کواکسیال پیش روی خواننده قرار می‌گیرد. با مطالعه‌ی این کتاب با انواع سیستم‌های ضبط تصویرِ دوربین‌های مداربسته آشنا می‌شوید. ورودی و خروجی‌های دی.‌وی‌.آر، منوهای دی‌.‌وی‌.آر و نصب هارد در دی‌.‌وی‌.آر را می‌توان از جمله اطلاعاتی دانست که نویسنده در این کتاب به آموزش آن‌ها پرداخته است. آشنایی خواننده با تجهیزات جانبی در یک سازوکار مداربسته، یکی دیگر از فایده‌های مطالعه‌ی کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته است. نویسنده‌ در این کتاب به تعریف و توضیح کاربردهای تستر شبکه، رک‌های دیواری، طبقه‌ی ثابت رک، طبقه‌ی‌ متحرک و حرارت سنج دیجیتالی پرداخته است. پس از مطالعه‌ی این بخش‌ و آشنایی با دوربین‌های مداربسته و تجهیزات جانبی آن‌ها، نصب عملی دوربین مداربسته را فرا می‌گیرید. این بخش به آموزش نصب و استفاده از اتصال‌های ویدئویی، کانکتور وی‌.‌جی‌.اِی، کانکتور بی.‌اِن‌.سی، کابل آر.‌سی.اِی، کابل آر.‌جی.‌45 و شیوه‌ی اتصال این کانکتورها اختصاص دارد.

نویسنده‌ی در بخش دیگری از این کتاب به آموزش نصب نرم‌افزار آنالیز دوربین پرداخته است. با مطالعه‌ی این بخش، تنظیمات اولیه‌ی قبل از شروع به کار با نرم‌افزار را فرا می‌گیرید. شیوه‌ی انجام تنظیمات دوربین، جاگذاری عملی دوربین‌ها، اضافه‌کردن دوربین‌های دیگر به سایت و اختصاص دادن فضای لازم برای ذخیره‌ی تصاویر در این کتاب به خواننده آموزش داده شده است. پس از آشنایی با مطالب مطرح‌شده، به توضیحاتی درباره‌ی راه‌اندازی دوربین‌های تحت شبکه پرداخته می‌‍شود. آشنایی خواننده با آی.‌پی، نحوه‌ی تخصیص آی‌.‌پی به هاست‌ها در شبکه، اجزای شبکه، تعریف پروتکل و امکان دسترسی به شبکه از راه دور، آموزش‌هایی هستند که با مطالعه‌ی بخش دوربین‌های تحت شبکه‌ی این کتاب فرا می‌گیرید. اطلاعات این کتاب با تصویرهایی رنگی و واضح مطرح شده‌اند تا خواننده بهتر در جریان مفاهیم آموزشی قرار بگیرید.

کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) را انتشارات نبض دانش روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به آشنایی و نصب دوربین‌های مداربسته، مخاطب اصلی این کتاب هستند. مطالعه‌ی کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) برای یادآوری اطلاعاتِ کارشناسان نصب و تعمیر دوربین‌های مداربسته نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) می‌خوانیم

به دوربین‌های مداربسته اصطلاحاً CCTV نیز گفته می‌شود. یکی از معیارهای انتخاب دوربین مداربسته عدسی یا CCD دوربین است.

برحسب نوع کارکرد می‌توان از عدسی‌های مختلفی استفاده کرد که قدرت زوم و بزرگنمایی متفاوتی دارند. معمولاً عدسی‌ها (CCD) به سه دسته 1/2، 1/3 و 1/4 تقسیم می‌شوند. واضح است که با بالاتر رفتن اینچ عدسی کیفیت تصویر بیشتر می‌شود.

معیار دیگری که در خرید دوربین می‌بایست در نظر گرفت TV Line یا همان تعداد خطوط در صفحه می‌باشد. TV Line معمولاً در 5 رنج 320،420، 470 و 570 می‌باشد. هرچه مقدار TV Line بیشتر باشد رزولوشن تصویر بالاتر خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: شناخت کامل اجزای مختلف سیستم دوربین مداربسته
فصل دوم: نصب عملی دوربین و تجهیزات جانبی آن
فصل سوم: نحوه کار کردن با نرم‌افزار CCTV DESIGN
فصل چهارم: راه‌اندازی دوربین‌های تحت شبکه IP CAMERA
فصل پنجم: ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-600-7703-27-4
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)

برای دریافت کتاب شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.