معرفی و دانلود کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)

عکس جلد کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)

کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)‌ نوشته‌ی فرید هادی زاده، نحوه‌ی اتصال و کابل‌کشی این نوع دوربین‌ها را توضیح می‌دهد و تنظیمات اولیه و پیکربندی آن‌ها را می‌آموزد. این راهنمای مصور و جامع از انتقال تصاویر با استفاده از آی‌پی استاتیک و همینطور بدون استفاده از آن می‌گوید، شیوه‌ی تبدیل دوربین آنالوگ به AHD را آموزش می‌دهد، سنسورهایی که در این دستگاه به‌کاررفته را معرفی می‌کند و روش تنظیم فرکانس را شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)‌

امروزه برای بالا بردن امنیت ساختمان‌ها و مراکز حساس از دوربین‌های مداربسته استفاده می‌شود. فرآیند نصب این مدل دوربین‌ها چندان پیچیده نیست ولی نیاز به کسب مهارت دارد. مهارت به این معنا که تکنسین باید توان تشخیص نوع دوربین و نصب صحیح آن را داشته باشد. یکی از منابع جامع در این زمینه کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)‌ نوشته‌ی فرید هادی زاده است. این راهنما هم به نحوه‌ی نصب این دستگاه می‌پردازد و هم شیوه‌ی پیکربندی و آماده‌سازی آن را توضیح می‌دهد. این کتاب کاملاً مصور است و تمام دستورات و مراحل کار با کمک تصاویر مستند به مخاطبان آموخته می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)

نصب دوربین مداربسته طی چند مرحله انجام می‌گیرد: در قدم اول باید بهترین مکان‌های نصب دوربین را پیدا کرد. جاهایی که میدان دید خوبی داشته باشند و اشراف کامل به ناظر بدهند. پس‌ از این گام، با توجه به فضای مورد نظر باید نوع دوربین و دستگاه یا باکس را انتخاب کرد. مرحله‌ی بعدی هم کابل‌کشی است. باید به این نکته توجه داشت که انتخاب درست محل و نوع دوربین باعث می‌شود تعداد این وسیله کمتر شود و به‌تبع آن هزینه‌ها نیز کاهش یابند. برای مثال گفته می‌شود برای یک‌ خانه بین 2 تا 6 دوربین کافی است. کارشناس نصب با توجه به این مسأله باید محل‌ها را پیدا کند و دوربین‌های مناسب را قرار دهد. فرید هادی زاده در کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)‌، تمام تجهیزات موردنیاز را معرفی می‌کند و کارکرد هر یک را می‌گوید. او در ادامه به مسأله‌ی سیم‌کشی دوربین‌ها می‌پردازد و توضیحاتی را دراین‌باره ارائه می‌دهد. مشخصه‌ی اصلی دوربین‌های مداربسته سنسورهایی است که در آن‌ها به کار رفته. نویسنده بخش‌هایی از راهنمایش را به این سنسورهای پیشرفته اختصاص داده و آن‌ها را تشریح می‌کند. در این قسمت ما با سنسورهای H42، H81، CCD و CMOS آشنا می‌شویم.

پس از نصب دوربین نوبت راه‌اندازی آن است. فرید هادی زاده در فصل‌های دیگر کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)‌، به روش‌های پیکربندی این ابزار پرداخته و نحوه‌ی تنظیم کردن آن را آموزش داده است. او راه تنظیم اولیه‌ی روتر سیسکو، پیکربندی رادیو میکروتیک و تنظیم فرکانس مادولاتور را مرور کرده و شیوه‌ی انتقال تصاویر را با استفاده از IP استاتیک و بدون استفاده از آن نشان داده. همین‌طور در مورد تبدیل دوربین آنالوگ به AHD صحبت کرده و راه ضبط کردن تصاویر را آموزش داده است.

کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)‌ را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است.

کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)‌ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به افراد فعال در حوزه‌‌ی مهندسی برق و تکنسین‌های نصب دوربین پیشنهاد می‌شود. اگر قصد دارید وارد این حوزه‌ی کاری شوید، این راهنما به شما کمک خواهد کرد.

در بخشی از کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) می‌خوانیم

سنسور H42 یک سنسور اسکن پیشرفتهٔ تصاویر 1.4 اینچی است که توسط کمپانی (Silicon Optronic Inc) با نام مختصر SOI در تایوان تولید می‌شود. این کمپانی به طور خاص تولیدکنندهٔ Area Sensor و همچنین Linear Sensorهاست.

سنسورهای Area به طور گسترده در تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها استفاده می‌شوند و سنسورهای Linear در اسکنرها، پرینترهای چندکاربره، بارکد اسکنرها و فکس‌ها استفاده می‌شوند.

H42 که نام کامل آن JX-H42 است در حقیقت نسخهٔ به‌روزرسانی‌شده از JX-H22 است که یک سنسور یک مگاپیکسلی و HD 720P است که امروزه برای بسیاری از دوربین‌های مداربسته IP، AHD و آنالوگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و به صورت fps 22 تصویربرداری می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

انتقال تصویر بدون IP استاتیک با استفاده از P2P CLOUD با رایانش ابری
انتقال تصویر با استفاده از IP استاتیک
نحوه تبدیل دوربین مداربسته IP به دوربین وایرلس با اکسس پوینت 1160 DLINK
از کجا بدانیم سرور P2P فعال است؟
آموزش تبدیل دوربین مدار بسته آنالوگ به AHD
نحوه انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی کلیه واحدهای یک ساختمان
نحوه اتصالات
تنظیم فرکانس مادولاتور
جستجوی تصویر در تلویزیون
چگونه تصاویر دوربین مدار بسته IP را ضبط کنیم؟
متراژ کابل‌های شبکه و POE
پیکربندی رادیو میکروتیک
تنظیمات اولیه روترهای سیسکو
سنسورهای پیشرفته مورد استفاده در دوربین‌های مدار بسته
سنسور H42
سنسور H81
مقایسه سنسور CCD و CMOS
سنسور AR0230CS

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-8599-18-0
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه)

برای دریافت کتاب تکنیک‌های پیشرفته در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (آنالوگ و تحت شبکه) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.