معرفی و دانلود کتاب رها از بند: سفری به فراسوی خود

عکس جلد کتاب رها از بند: سفری به فراسوی خود
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رها از بند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رها از بند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رها از بند: سفری به فراسوی خود

مایکل سینگر، نویسنده و مربی مراقبه‌ی درونی در کتاب رها از بند، پاسخ‌هایی ساده و درعین‌حال بسیار عمیق برای سؤالات بنیادین بشر امروز دارد. او به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید خود را از محدودیت‌هایتان رها کنید و فراتر از مرزهای وجودی‌تان اوج بگیرید. در این کتاب راهنما که عنوان پرفروش‌ترین نیویورک‌تایمز را نیز از آن خود کرده، راهکارهایی برای کشف آرامش درونی هر روزه ارائه شده که بسیار ساده و قابل‌اجرا هستند.

درباره‌ی کتاب رها از بند

آیا تابه‌حال به فلسفه‌ی وجودی خود اندیشیده‌اید؟ اینکه به راستی انسان کیست؟ از کجا آمده؟ و اصلاً هدف از زندگی چیست؟ وقتی شروع به کندوکاو درونی برای رسیدن به پاسخ‌های این سؤالات می‌کنید، دیر یا زود متوجه می‌شوید که واقعاً پیدا کردن جواب برایشان سخت است. آیا شما فقط یک جسم فیزیکی هستید؟ یا مجموعه‌ای از تجربیات، تعلقات و خاطرات؟ حقیقت این است که هربار جنبه‌هایی از خود را در نظر می‌گیرید، درمی‌یابید بسیار بیشتر از آن چیزی هستید که در هر یک از این تعاریف بگنجد! معلم معنوی، مایکل سینگر (Michael A. Singer) نیز در کتاب رها از بند (The Untethered Soul: The Journey Beyond Yourself) به بررسی همین سؤالات پرداخته است. او به این نتیجه رسیده که هویت انسان در میزان آگاهی و توانایی‌اش برای مشاهده‌ و درک خود و جهان اطراف نهفته است. سینگر با استفاده از سنت‌های مدیتیشن و ذهن‌آگاهی نشان می‌دهد که چگونه رشد و آگاهی عمیق می‌توانند انسان را قادر سازند که در لحظه‌ی حال زندگی کند و خود را از افکار و خاطرات دردناکی که او را از دستیابی به شادی و خودآگاهی باز می‌دارند، رها سازد.

معرفی و دانلود کتاب رها از بند

سینگر در ادامه حقیقت جالبی را مطرح می‌کند؛ اینکه اگر این اولین کاوش شما در درونتان باشد یا اینکه پیش‌تر زندگی خود را وقف سفر درونی کرده باشید، هیچ تفاوتی ندارد؛ در هر صورت کتاب رها از بند رابطه‌ی شما را با خودتان و دنیای اطرافتان متحول خواهد کرد. پس از مطالعه‌ی راهکارهای نویسنده، متوجه خواهید شد که برای پایان دادن به افکار و احساسات منفی که آگاهی شما را محدود می‌کنند، چه چاره‌ای وجود دارد و چه کاری می‌توانید انجام دهید. این کتاب با راهنمایی شما در رابطه با افکار و احساساتتان شروع می‌شود و به شما کمک می‌کند منبع و نوسانات انرژی‌ درونی خود را کشف کنید و در نهایت دری را به روی «زندگی در آزادی کامل» به رویتان خواهد گشود.

کتاب رها از بند در پنج فصل به رشته‌ی تحریر درآمده و عناوین این فصول شامل «آگاهی در آستانه‌ی بیداری»، «تجربه کردن انرژی»، «آزاد کردن خود»، «فراتر رفتن» و «زندگی کردن» می‌شوند. همانطور که از این عناوین مشخص است، سینگر ابتدا به سراغ آگاهی و ذهن‌بیداری رفته و در پایان کتاب به رهایی و زندگی کردن به معنای واقعی کلمه می‌رسد، همان‌چیزی که شاید بسیاری از شما در پی‌اش باشید. در فصل اول، او مفهوم خود و گفت‌وگوی درونی را بررسی می‌کند، نوعی از مکالمات همیشگی و روزمره که تقریباً همه آن را تجربه می‌کنند. فصل دوم به بررسی انرژی اختصاص دارد و به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه قلب خود را به روی جریان‌های انرژی‌ای که در زندگی آن‌ها نفوذ می‌کنند باز کنند. راه‌های غلبه بر تمایل برای پشت کردن به جهان، موضوع فصل سوم است. در فصل چهارم نیز موضوع‌های روشنگری و آغوش باز برای جهان هستی مطرح شده‌اند. و سرانجام، در فصل پایانی و پنجم کتاب است که سینگر به زندگی روزمره و جست‌وجوی «شادی بی قید و شرط» بازمی‌گردد. در سرتاسر کتاب، لحنی ساده و جذاب، فارغ از تعصبات سنگین و ارجاعات مذهبی تجویزی، وجود دارد و همچنین تمرین‌های آسانی که به خوانندگان کمک می‌کنند تا ایده‌هایی را که سینگر ارائه کرده تجربه کنند.

فرناز فرود کتاب رها از بند را به فارسی برگردانده و انتشارات کلک آزادگان آن را ترجمه کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب رها از بند

  • مایکل سینگر در کتاب «رها از بند»، گام‌به‌گام شما را برای کشف درون خود همراهی می‌کند. این کتاب را با دقتی بیش از یک نگاه اجمالی بخوانید. (دیپاک چوپرا)
  • مایکل سینگر با نثر شفاف و بی‌تکلف خود، جوهره‌ی آموزه‌های معنوی بزرگ قرون را ارائه می‌دهد. هر فصل از کتاب رها از بند یک مراقبه‌ی آموزنده است در مورد پیوندهای شرایط انسانی و اینکه چگونه می‌توان هر گره را به زیبایی باز کرد تا روح‌مان قادر به پرواز باشد. دقت و سادگی این اثر نیز، معیاری برای میزان تأثیرگذاری آن است. (جیمز او دی، رئیس موسسه علوم نوئتیک (IONS))
  • مایکل سینگر سنت‌های شرقی و غربی را به هم پیوند زده تا در کتاب رها از بند، نقشه‌ی راه موفقیت و رسیدن به زندگی معنوی را برای شما ترسیم کند. (ری کورزویل، نویسنده و مخترع دریافت‌کننده‌ی مدال ملی فناوری)

کتاب رها از بند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در پی رسیدن به آرامش درونی و پیدا کردن خودِ حقیقی‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی این کتاب ارزشمند را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب رها از بند: سفری به فراسوی خود می‌خوانیم

وقتی صدا حرف می‌زند، شما می‌شنوید، درست است؟ همین الآن وادارش کنید بگوید «سلام». چند بار پشت سر هم تکرار کنید. اکنون واژه‌ی «سلام» را در درون فریاد بکشید! می‌توانید بشنوید که در درون «سلام» می‌گویید؟ البته که می‌توانید. صدایی حرف می‌زند و شما متوجه هستید که صدا حرف می‌زند. مسأله این است که به سادگی می‌توان متوجه شد که صدا می‌گوید «سلام»، اما این که متوجه شوید صدا هر چه بگوید، باز هم صدایی‌ست که حرف می‌زند و شما می‌شنوید، کاری دشوار است.

هیچ موضوعی وجود ندارد که صدا بتواند آن را بگوید و بتواند بیش‌تر شما باشد تا موضوع دیگری؛ هیچ موضوعی! فرض کنید به سه شیء نگاه می‌کنید: گلدان، عکس و کتاب. سپس از شما می‌پرسند: «شما کدام‌یک از این سه شیء هستید؟» پاسخ خواهید داد: «هیچ‌کدام! من کسی هستم که به آن چه در برابرم گذاشته‌اید، نگاه می‌کنم. مهم نیست چه چیزی در برابرم بگذارید، من همیشه آن کسی هستم که نگاه می‌کنم.» متوجهید؟ موضوع این است که کار شاهد، آن است که مشهودهای گوناگونی را مشاهده کند. همین موضوع درباره‌ی شنیدن آن صدای درون هم درست است. مهم نیست آن صدا چه بگوید، شما کسی هستید که نسبت به آن صدا هوشیارید. تا وقتی فکر کنید اگر آن صدا حرفی بزند، شما هستید که آن حرف را می‌گویید، اما اگر حرف دیگری بزند، شما نیستید، آن‌گاه بی‌طرف بودنتان را از دست داده‌اید. شاید بخواهید آن بخش صدا باشید که حرف‌های زیبایی می‌گوید، اما باز هم صداست که آن حرف‌ها را بر زبان می‌آورد. شاید از حرف‌هایش خوشتان بیاید، اما شما، آن صدا نیستید.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با نویسنده
پیش‌گفتار
فصل یکم: آگاهی در آستانه‌ی بیداری
1: صدای درون سر
2: همخانه‌ی درونی
3: شما کیستید؟
4: خویشتن شفاف
فصل دوم: تجربه کردن انرژی
5: انرژی نامحدود
6: اسرار دل معنوی
7: فراتر از گرایش به بسته بودن
فصل سوم: آزاد کردن خود
8: اکنون رها ساز یا سقوط کن
9: درآوردن خار درونی
10: ربودن آزادی برای جان
11: درد، بهای آزادی
فصل چهارم: فراتر رفتن
12: فروریختن دیوارها
13: بسیاربسیار فراتر
14: رها کردن استحکام ساختگی
فصل پنجم: زندگی کردن
15: راه شادی خود به خودی
16: راه معنوی مقاومت نکردن
17: اندیشیدن به مرگ
18: راز میانه‌روی
19: چشمان عاشق خدا
سپاس‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رها از بند: سفری به فراسوی خود
نویسنده
مترجمفرناز فرود
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات242
زبانفارسی
شابک978-600-7996-41-6
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رها از بند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رها از بند

برای دریافت کتاب رها از بند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.