معرفی و دانلود کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی

عکس جلد کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی
قیمت:
۶۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی

علی‌اصغر زمانی در کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی، درباره‌ی یکی از اصول رستوران‌داری، یعنی ایده‌پردازی برای راه‌اندازی انواع رستوران صحبت کرده است. این کتاب ذیل مجموعه‌ای منتشر شده که هر مجلد از آن، به یکی از مراحل مدیریت رستوران‌ها مربوط می‌شود و نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را در این زمینه برطرف کرده‌ است.

درباره‌ی کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی

شاید شما هم از جمله کسانی‌ باشید که از جوانی آرزوی راه‌اندازی یک رستوران خوب و معروف را داشته‌اند و دلشان می‌خواسته برند شخصی خود را بسازند. رویای راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای و بزرگی چون برگرکینگ، مک‌دونالد، استارباکس و... شاید رویای بسیاری از افراد باشد اما آیا راهی هم وجود دارد که بتوان به چنین آرزویی جامه‌ی عمل پوشاند؟ این رستوران‌ها درآمد سالانه‌ی بسیار بالایی دارند که شاید خیلی از ما نتوانیم میزان آن را تصور کنیم! آیا واقعاً فرمول خاصی برای تبدیل شدن به این میزان از درآمد و چنین برندهایی وجود دارد؟ و آیا صاحبان این کسب‌وکارهای موفق، راه خاص و میان‌بری را برای رسیدن به چنین نقطه‌ای طی کرده‌اند؟ این‌ها همه به‌نوعی به فوت‌وفن‌های راه‌اندازی کسب‌وکارها و کارآفرینی مربوط می‌شوند که مجموعه کتاب رستوران، از آغاز تا پایان، به بررسی و معرفی آن‌ها پرداخته است.

معرفی و دانلود کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی

کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی یکی از مجلدات این مجموعه است که به اولین مرحله‌ی این فرآیند پرداخته، یعنی همان ایده‌های اولیه‌ای که برای راه‌اندازی یک رستوران یا کافه به ذهن شما می‌رسند. اینکه بتوانید ایده‌ای خلاقانه و بی‌مانند را در ذهن خود پرورش دهید، کاملاً بستگی به هوش ذاتی و همچنین مطالعات زمینه‌ای‌تان دارد. آیا فردی هستید که همیشه و در هر جایی به نقطه‌ی آغازین کسب‌وکارها می‌اندیشید یا کلیّت کار را در نظر می‌گیرید؟ وقتی به یک رستوران جدید یا غذاخوری کمترشناخته‌شده می‌روید، چه نکاتی درباره‌ی آن مکان برایتان پررنگ‌تر است و توجهتان را جلب می‌کند؟ فضای رستوران، منوی غذا، کارکنان آن یا جزئیات دیگر؟

علی‌اصغر زمانی کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی را به یبان یکی از اصلی‌ترین مراحل بازگشایی یک رستوران اختصاص داده است. شاید بتوان مرحله‌ی ایده‌پردازی را به‌نوعی همان رویاپردازی و خیال‌بافی‌های اولیه به‌شمار آورداما قطعاً همین اقدام هم از مهم‌ترین مراحل کار است و با تلاش و مطالعه‌ی تخصصی می‌توانید رویای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

علی‌اصغر زمانی کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی را در سه بخش به رشته‌ی تحریر درآورده است. بخش‌های اول و دوم کتاب بیشتر به معرفی نویسنده و بررسی این نکته که اصلاً «ایده» چیست، اختصاص دارند. شاید شما هم ایده‌هایی در ذهن داشته باشید، اما ندانید که این ایده‌ها ارزشمند و خوب هستند یا نه. نویسنده به شما می‌گوید که لازم است فکرها و ایده‌های خود را بسنجید و آن‌ها را دسته‌بندی و طبقه‌بندی کنید. بخش سوم اما از تاریخچه‌ی آشپزی، تاریخچه‌ی رستوران‌ و تعاریف مهم صنعت رستوران‌داری می‌گوید که شما را برای راه‌اندازی و حرکت به سمت کارآفرینی یاری می‌دهد.

نشر دیوار کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان این حوزه قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی رستوران، از آغاز تا پایان

حرفه‌ی اصلی مؤلفان این مجموعه، راه‌اندازی علمی رستوران است و نیازهای شما را در این عرصه به‌خوبی می‌شناسند. برای هر کدام از کتاب‌های رستوران، از آغاز تا پایان رنگ و موضوع خاصی از میان مباحث رستوران‌داری انتخاب شده که به‌صورت مستقل و مفصل درباره‌ی آن توضیح داده می‌شود. موضوعاتی چون لوکیشن رستوران یا کافه، منو، مواد اولیه، ایده‌پردازی و... .

یکی از ویژگی‌های اصلی مجموعه‌ کتاب‌های رستوران، از آغاز تا پایان این است که می‌توان هر مجلد از آن را به‌صورت جداگانه مطالعه و اطلاعات لازم را از طریق آن کسب کرد. نیازی نیست که ترتیب خاصی را در مطالعه‌ی این کتاب‌ها داشته باشید. این آثار از نظر ساختاری کاملاً به هم مرتبط‌اند اما درعین‌حال تفکیک موضوعی شده‌اند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود در یک بازه‌ی زمانی خاص، آن‌ها را انتخاب کنید. پس از مطالعه‌ی هر کتاب، این توانمندی را پیدا می‌کنید که در آن مبحث مرتبط، نقاط ضعف یا قوت رستوران و کافه‌ی خود را بررسی کرده و سپس یا خودتان یا با کمک مشاوران متخصص اقدام به اصلاح آن کنید.

کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به‌دنبال راه‌اندازی رستوران یا کافه‌ی شخصی خودتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی این مجموعه را از دست ندهید تا بهتر عمل کرده و با برندهای بزرگ وارد رقابت شوید.

در بخشی از کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی می‌خوانیم

گروه 24 به‌عنوان شرکتی فعال در صنعت خوراک و نوشیدنی به رستوران‌داری نگاهی کاملاً علمی دارد. این مجموعه از زمان تأسیس خود تا امروز اقدامات بسیار مهمی در پیش‌برد آشپزی و رستوران‌داری در ایران داشته است. ایجاد قراردادهای بین‌المللی با مدرسه‌ی آموزش عالی گردشگریِ بالی اندونزی، مدرسه‌ی آموزش عالی ارگاستیری یونان و مدرسه‌ی آموزش عالی دجناروِ ناپل ایتالیا از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده است. براساس این قراردادهای مهم، تبادل استاد و دانشجو از ایران با این کشورها صورت گرفت و دوره‌های آموزشی متعدد در ایران و خارج از ایران انجام گرفت و این تا جایی پیش رفت که گروه 24 با اتحادیه‌ی شف‌های شمال یونان و مدرسه‌ی ارگاستیری یونان تفاهم‌نامه‌ی برادرخواندگی امضا کردند.

گروه 24 مبدع برگزاری سمینارهای ماهانه با موضوعات گوناگون رستوران‌داری و علم آشپزی بود که این برای اولین‌بار در ایران اتفاق افتاده است. از دل همین سمینارهای علمی، کمپینی برای احیای غذاهای بومی ایران، شناسنامه‌دار کردن خوراک‌ها و نوشیدنی‌های اقوام، همچنین ثبت ملی و تا جای ممکن ثبت جهانی آن‌ها در یونسکو صورت گرفت که همچنان ادامه دارد. در این زمینه گروه 24 افتخار همکاری با بسیاری از پژوهشگران و بزرگان صنعت آشپزی را داشته و همچنان خواهد داشت. به‌ویژه استاد و دوست گران‌قدر جناب آقای ابوالفضل جمشیدی‌فرد که همیشه صمیمانه و خالصانه ما را یاری کردند. ایشان متولد 1317 هستند و از پانزده‌سالگی به‌عنوان کمک‌آشپز وارد وزارت امور خارجه شد و تحت تربیت آشپزهای نام‌دار و تراز اول به آموختن علم تشریفات و آشپزی پرداخت و بعد از انقلاب نیز به‌عنوان آشپز در سفرهای متعدد خارجی رؤسای جمهور، هیئت‌های ایرانی و رجال و شخصیت‌های سیاسی را همراهی کرده است. وی برای مدتی آشپز مخصوص فدراسیون فوتبال ایران بوده است.

فهرست مطالب کتاب

دیباچه
بخش یک
درباره‌ی کتاب و نویسنده
گروه 24، فرزند دلبند ما
بخش دو
25 نکته‌ی طلایی که برای طرح ایده‌ی راه‌اندازی یک رستوران باید بدانید
نگاهی به یک ایده
بخش سه
تاریخچه‌ی آشپزی
تاریخچه‌ی رستوران
تعاریف در صنعت رستوران‌داری
ویژگی ها و انواع صنایع رستورانی در ایران
سخن آخر
سپاس‌گزاری
پی‌نوشت
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات دیوار
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-622-93765-6-0
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی

برای دریافت کتاب رستوران، از آغاز تا پایان: ایده‌پردازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.