معرفی و دانلود کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی: حکمت‌هایی که آرزو می‌کنم، زودتر می‌دانستم!

عکس جلد کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی: حکمت‌هایی که آرزو می‌کنم، زودتر می‌دانستم!
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی: حکمت‌هایی که آرزو می‌کنم، زودتر می‌دانستم!

کتاب راهنمایی‌های کابردی برای زندگی عالی، تجربه‌های سودمندِ یکی از مدیران ارشدِ نشریه‌ی بسیار معروف وایِرد را در خود گنجانده است. کوین کِلی، نویسنده‌ی کتاب، موسس مجله‌ی وایِرد و یکی از مدیران ارشد این مجله، تجربه‌هایی که در طول سال‌ها اندوخته را در این کتاب با خواننده‌ به‌اشتراک گذاشته‌ است. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر با دیدگاه‌های یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های دنیای رسانه درباره‌ی زندگی، کار، انسانیت و آینده‌نگری آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی

کتاب راهنمایی‌هایی کاربردی برای زندگی عالی (Excellent Advice for Living: Wisdom I Wish I'd Known Earlier)، مجموعه‌ای ارزشمند از نصایح و حکمت‌های زندگی را پیش روی خواننده قرار می‌دهد. کتاب حاضر، 450 حکمت درباره‌ی زندگیِ درست، تعیین اهداف بزرگ، بهینه‌سازی سخاوت و پرورش و همدلی را در خود گنجانده است. کوین کِلی (Kevin Kelly)، بنیان‌گذار مجله‌ی وایِرد، در این کتاب به بیانِ نکته‌های ارزشمندی برای دستیابی به زندگی باوقار و همراه با خلاقیت پرداخته است. نویسنده‌، در این کتاب به ذکر این نکته می‌پردازد که در شصت‌و‌ششمین سالروز تولدش، تصمیم می‌‌گیرد راهنمایی‌هایی ارزشمند در اختیار فرزندانش قرار دهد. این راهنمایی‌ها، ماحصل دانشی است که از دوران‌های مختلف به کوین کلی رسیده.

نصیحت‌هایی که نویسنده در طول سال‌های دراز از اطرافیانش شنیده، دانشی که در طول سال‌های متمادی کسب‌ کرده و درس‌هایی که با تجربه‌های شخصی به‌دست آمده، در این کتاب به رشته تحریر آورده‌ شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی

کوین کِلی در دنیای رسانه به‌عنوان شخصیتی اثرگذار شناخته می‌شود که دیدگاهی بسیار نوآورانه به آینده دارد و به‌خوبی می‌تواند رویدادهای آتی را پیش‌بینی کند. این دیدگاه در کتاب راهنمایی‌هایی کاربردی برای زندگی عالی، بازتاب پیدا کرده تا با اثری روبه‌رو باشیم که مطالعه‌ی آن، طرزفکر خواننده را بهبود می‌بخشد. مطالب کتاب حاضر با سبکی قصارمانند و کوتاه، نوشته شده‌اند. این سبک‌و‌سیاق، مطالعه‌ی اندرزهای حکیمانه‌ی کتاب را برای خواننده راحت کرده‌ است. از طرف دیگر به لطف کوتاهی نکته‌های ارزشمندِ این اثر، پیام‌های آن در ذهن خواننده ماندگار می‌شود تا در آینده، نکته‌های این کتاب را در زندگی به‌کار بندد.

نویسنده‌ در این اثر به نکته‌هایی حکیمانه درباره‌ی جنبه‌‌های مختلف زندگی اشاره کرده است. شغل، روابط کاری و سبک زندگی، مهم‌ترین موضوع‌هایی است که کوین کلی در کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی به آن‌ها اشاره کرده. به‌گفته‌ی مولف، این نکته‌ها به‌اندازه‌ای ارزشمند است که خواننده پس از مطالعه، با خود می‌گوید ای کاش زودتر آن‌ها را می‌دانست. مطالعه‌ی این نکته‌‌ها، اعتمادبه‌نفس خواننده را افزایش می‌دهد و به وی کمک کند تا با آرامش و آسودگی بیشتری چالش‌های زندگی را پشت سر بگذارد. کتاب پیش رو با در نظر گرفتن طیف مخاطب جوان، نگاشته شده است. با این حال اندرزهای این اثر را می‌توان در دیگر دروان‌های زندگی نیز به‌کار گرفت.

کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی را انتشارات بله، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است. محمد حیدری قالهری، مترجم این کتاب به‌حساب می‌آید.

نکوداشت‌های کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی

  • راهنمایی مختصر برای زیستن با مهربانی، شرافت و روحِ بخشندگی. (ماریا پاپوا)؛
  • من عاشق جمله‌های کوتاه، ضرب‌المثل‌ها و نکته‌های حکیمانه‌ی این کتاب هستم. (گرچن روبین)؛
  • صد سال بعد، زمانی که بسیاری از پوچی‌های عصر ما فراموش شده است، مردم همچنان کوین کلی و حکمت او را به یاد خواهند داشت. (ست گودین)؛
  • تمامی خوانند‌‌ه‌ها از طنز عجیب‌و‌غریب و شوخ‌طبعیِ کِلی در این اثر بهره‌مند می‌شوند. (مجله‌ی پیپل).

کتاب راهنمایی‌هایی کاربردی برای زندگی عالی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که به‌دنبال راهنمایی‌های حکیمانه و خردمندانه برای زندگی روزمره هستند و می‌خواهند زندگی خود را بهبود بخشند، مخاطب‌های اصلی کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب حاضر برای افراد علاقه‌مند به فناوری‌های نوین که می‌خواهند با دیدگاه‌های یکی از شخصیت‌های برجسته‌ی این حوزه آشنا شوند نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی: حکمت‌هایی که آرزو می‌کنم، زودتر می‌دانستم! می‌خوانیم

پرونویا، که نقطه مقابل پارانویا است،
را بپذیرید و باور کنید
که جهان در تلاش است تا شما را به موفقیت برساند.
همیشه گزینه‌ای را انتخاب کنید
که درهای بیشتری را به روی شما باز می‌کند.
به یاد داشته باشید که اغلب اوقات،
برداشتن نخستین گام به معنای تکمیل گام قبلی است.
نمی‌توانید ظرف جدیدی در آبچکانی پُر بچینید.

فهرست مطالب کتاب

سخن نویسنده
سپاسگزاری‌ها
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی: حکمت‌هایی که آرزو می‌کنم، زودتر می‌دانستم!
نویسنده
مترجممحمد حیدری قالهری
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-622-4850-12-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی

برای دریافت کتاب راهنمایی‌های کاربردی برای زندگی عالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.