معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید

عکس جلد کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید

بعد از کلی گل‌بازی و آب‌بازی حتما یک خواب سنگین حسابی می‌چسبد. در کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید، نویل استلی و مارک بیکر داستانی شیرین از وقت خواب خوکی کوچولو و دوست‌داشتنی به نام پپا و برادرش جورج روایت می‌کنند. این کتاب داستانی آموزنده دارد و درباره‌ی بی‌خوابی آخر شب به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید

اگر وقت خواب برسد، اما خواب به چشم کودک شما نیاید، چه کار می‌کنید؟ در کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید (Bedtime for Peppa) نوشته‌ی نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker)، پپا و برادرش جورج شامشان را خورده‌اند و وقت خواب آن‌ها فرارسیده است؛ اما این دو خوک کوچک خوابشان نمی‌برد. پپا از پدر و مادرش می‌پرسد که می‌تواند به‌همراه جورج برای بازی بیرون برود؟ آیا پدر و مادر پپا به آن‌ها اجازه می‌دهند که به‌جای خوابیدن بازی کنند؟ پدر و مادر آن‌ها در این موقعیت چه کار می‌کنند تا بالاخره آن‌ها را به تختخواب بفرستند؟

نویل استلی و مارک بیکر در کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید، یکی از دغدغه‌های گروهی از پدران و مادران را موضوع داستان قرار داده‌اند. کودک با خواندن این داستان می‌تواند با پپا همراه شود و یاد بگیرد برای اینکه به‌راحتی خوابش ببرد و خواب شیرینی داشته باشد، چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. این کتاب داستانی آموزنده دارد. ضمناً یک کتاب تصویری با تصاویر رنگارنگ است که می‌تواند برای کودکان خردسال جذابیت زیادی داشته باشد. این کتاب را نشر افق با ترجمه‌ی مهسا خسروی منتشر کرده است.

درباره مجموعه‌ی دنیای پپا

مجموعه‌ی دنیای پپا (Peppa Pig) نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر مجموعه داستانی آموزنده درباره‌ی بچه خوکی به نام پپاست. پپا برادری به نام جورج دارد و با پدر و مادرش زندگی می‌کند. در هر یک از داستان‌های این مجموعه، یکی از رخدادهای زندگی روزمره‌ی پپا و خانواده‌اش روایت می‌شود که برای کودکان جنبه‌ی آموزشی دارد. این مجموعه را، که در سراسر دنیا با استقبال زیاد مخاطبان روبه‌رو شده، مهسا خسروی ترجمه و بخش کودک انتشارات افق منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی دنیای پپا

  • برنده‌ی جایزه‌ی آکادمی کودکان بریتانیا
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین انیمیشن برای کودکان پیش‌دبستانی در سال 2011 و 2012
  • نامزد جایزه‌ی بهترین نویسنده در سال‌های 2009، 2010 و 2013
  • نامزد جایزه‌ی بهترین انیمیشن برای کودکان پیش دبستانی در سال‌های 2009، 2010 و 2013

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از مجموعه‌‌ی دنیای پپا

  • بر اساس مجموعه‌ی دنیای پپا انیمیشنی تلویزیونی با نام Peppa Pig در سال 2004 در بریتانیا ساخته شد. این مجموعه در سراسر دنیا هواداران زیادی دارد و در 180 کشور دنیا پخش شده است. تا سال 2023، هشت فصل از این انیمیشن ساخته شده است. هر فصل شامل اپیزودهای 5 دقیقه‌ای‌ست که در هر قسمت پپا در کنار برادر، پدر، مادر و هم‌سن‌وسالانش تجربه‌ای تازه کسب می‌کنند.
  • چند تجربه‌ی سینمایی با اقتباس از مجموعه داستان دنیای پپا ساخته و اولین بار در انگلستان نمایش داده شد. یکی از این موارد جشنواره‌ی سرگرمی (Festival of Fun) است که در سال 2019 پخش شد.
  • بر اساس شخصیت‌های مجموعه داستانی دنیای پپا، عروسک‌هایی در کشورهایی چون بریتانیا، آمریکا، چین، ایتالیا، آلمان و... ساخته شده و در مکان‌های تفریحی مانند شهربازی و پارک قرار داده شده است.
  • مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی با اقتباس از مجموعه‌ی دنیای پپا طراحی شده است. یکی از این بازی‌ها Peppa Pig: World Adventures نام دارد که در سال 2023 پخش شد.
  • بر اساس مجموعه‌ی دنیای پپا، انواع اسباب بازی، لگو، ماشین بازی، کارت بازی، تمبر، لوازم تحریر، خوراک و پوشاک با طرح پپا، لوازم حمام، زیورآلات و... ساخته شده است.

کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودک بین 3 تا 8 سال دارید، کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید برای او مناسب است و درباره‌ی وقت خواب و کارهای لازم پیش از خوابیدن به او آموزش می‌دهد. همچنین این کتاب می‌تواند به والدینی که برای خوابیدن کودکشان با مشکل مواجهه هستند، کمک کند.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید می‌خوانیم

پپا و جورج عاشق داستان‌اند!
آن‌ها زود به سمت تخت‌خوابشان می‌دوند.
پپا همیشه موقع خواب خرسی‌اش را کنارش می‌خواباند.
جورج همیشه موقع خواب دایناسورش را کنارش می‌خواباند.
بابا می‌پرسد: «حالا خوابتان می‌آید؟»
پپا می‌گوید: «نه بابا، یک عالمه داستان دلمان می‌خواهد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات15
زبانفارسی
شابک978-622-332-042-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید

برای دریافت کتاب دنیای پپا 34: پپا خوابش نمی‌آید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.