معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی

عکس جلد کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی

شما هم مثل پپا عاشق فصل پاییز هستید؟ پس با کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی همراه شوید تا در کنار این بچه‌خوک دوست‌داشتنی به یک تعطیلات سرد پاییزی برویم. نویل استلی و مارک بیکر سازندگان سری داستان‌های تصویری برای کودکان در این قسمت از ماجراهای محبوب خود، درباره‌ی فصل پاییز، باد‌های سرد و برگ‌های رنگارنگ آن می‌گویند و همچنین اهمیت پوشیدن لباس گرم در روز‌های پاییزی را با خوانندگان خود مرور می‌کنند.

درباره‌‌ی کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی

پپا، این خوک بامزه و شخصیت اصلی مجموعه داستان‌های نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) حسابی از فصل پاییز و بازی میان برگ‌های زرد و نارنجی خوشش می‌آید. او قرار است در کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی (Peppa's Windy Fall Day) داستان یکی از همین روز‌های هیجان‌انگیز پاییزی را برای دوستان خردسال خود تعریف کند.

امروز قرار است یک روز متفاوت برای پپا و جورج باشد. این خواهر و برادر بازیگوش، می‌خواهند به همراه مادر و پدرشان به پارک بروند و حسابی بپربپر و بازی کنند. اما به‌محض این که پایشان را از خانه بیرون می‌گذارند یک اتفاق عجیب می‌افتد. مامان و بابا و بچه‌ها همگی شروع می‌کنند به لرزیدن؛ چراکه فصل پاییز از راه رسیده و هوا این روز‌ها حسابی سرد شده است. در چنین شرایطی بازی در بیرون از خانه کمی مشکل به‌نظر می‌رسد. البته نگران نباشید. زیرا برای هر مشکلی یک راه چاره وجود دارد. آن‌ها همگی به خانه می‌روند و لباس بافتنی می‌پوشند، کلاه گرم به سر می‌گذارند و شال‌گردن به دور خود می‌پیچند. حالا دیگر همه‌چیز برای یک ماجراجویی پاییزی و اتفاقات غیر‌منتظره‌ی آن آماده است.

کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی، داستانی شاد و سرگرم‌کننده برای خوانندگان کوچک دنیای قصه‌هاست. پپا، شخصیت محبوب این داستان با زبان ساده و کودکانه‌ از زیبایی‌های فصل پاییز می‌گوید و با کنجکاوی از پدر و مادر خود سوالاتی را درباره‌ی تفاوت میان فصل‌ها می‌پرسد. این داستان خواندنی می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای آشنا کردن بچه‌ها با فصل‌های مختلف و ویژگی هر کدام باشد. پدر و مادر‌ها و همچنین مربیان می‌توانند با کودکان خود در خواندن این ماجرای دل‌نشین همراه شوند و نکات آموزنده‌ی آن را در کنار تماشای تصاویر رنگارنگ کتاب مرور کنند. این داستان در سال 2015 منتشر شده است؛ نسخه‌ی فارسی آن به دست مهسا خسروی ترجمه شده و با کمک انتشارات افق به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) یک مجموعه‌ی داستانی مصور است که به قلم نویل استلی و مارک بیکر برای گروه سنی خردسالان نوشته شده. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با پدر و مادر و البته برادرش، جورج، زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای را نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده است.

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 7 سال و عاشقان فصل پاییز حسابی با تصاویر و ماجرای این داستان سرگرم خواهند شد.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی می‌خوانیم

خیلی زود پپا و خانواده‌اش به پارک می‌رسند
پپا می‌پرسد: «چرا همه‌ی برگ‌ها قرمز و زرد شده‌اند؟»
مامان می‌گوید: «در پاییز هوا سردتر می‌شود و رنگ برگ درختان تغییر می‌کند.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-975-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی

برای دریافت کتاب دنیای پپا 21: پپا و ماجراجویی در روز پاییزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.