معرفی و دانلود کتاب خواب زمستانی

عکس جلد کتاب خواب زمستانی
قیمت:
۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خواب زمستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خواب زمستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خواب زمستانی

برای یک ماجراجویی تازه در یک روز سرد زمستانی آماده هستید؟ کتی هادسن نویسنده‌ی محبوب قصه‌های کودکانه در کتاب خواب زمستانی ما را به یکی از روز‌های دل‌نشین برفی خواهد برد. این قصه درباره‌ی یک لاک‌پشت خواب‌آلود است که برخلاف دوستان خود چندان علاقه‌ای به زمستان ندارد و ترجیح می‌دهد به جای بازیگوشی میان یخ‌های لغزنده، کل زمستان را به خواب و استراحت بگذراند. اما چه می‌شود اگر لاک‌پشت قصه تصمیم خود را عوض کند؟

درباره‌‌ی کتاب خواب زمستانی

شاید خیال کنید فقط خرس‌ها هستند که کل زمستان به غار گرم پناه می‌برند و به یک خواب گرم زمستانی فرو می‌روند؛ اما کتی هادسن (Katy Hudson) در کتاب خواب زمستانی (A Loud Winter's Nap) به شما نشان می‌دهد که که در کنار خرس‌ها، حیوانات دیگری نیز به خواب شیرین زمستانی علاقه‌ دارند. مثلاً هیچ تصور می‌کردید که لاک‌پشت‌ها نیز خواب زمستانی را تجربه کنند؟ بله! روز‌های برفی زمستان گزینه‌ا‌ی عالی برای یک چرت عمیق و طولانی‌ست؛ مخصوصاً اگر خانه‌ای به گرمی و نرمی لاکِ لاک‌پشت‌ها داشته باشید. البته می‌دانیم که همه‌ی حیوانات طبیعت خواب زمستانی را تجربه نمی‌کنند. آن‌ها برخلاف لاک‌پشت‌ها به سراغ شکار و غذا می‌روند و از بازیگوشی میان برف‌های سفید هم حسابی خوششان می‌آید.

لاک‌پشت کوچولوی کتاب خواب زمستانی، مثل هرسال خود را برای شروع خوابی طولانی آماده می‌کند. هوا حسابی سرد و برفی شده است؛ بنابراین لاک‌پشت‌ها که حتی در گرم‌ترین فصل سال نیز حرکت کندی دارند، استراحت کردن در روز‌های سرد را بهترین گزینه می‌دانند. لاک‌پشت کوچک قصه‌ی ما نیز تصور می‌کند با خوابیدن در فصل یخ‌بندان، چیز زیادی از دست نداده است. البته، دوستان لاک‌پشت چنین تصوری ندارند! آن‌ها عاشق بازی و گشت‌وگذار در روز‌های سرد زمستانی هستند. رفقای لاک‌پشت همیشه می‌گویند که او با خوابیدن در زمستان خود را از زیبایی‌های بی‌نظیر این فصل محروم می‌کند. اما باید دید آن‌ها می‌توانند حرف خود را به لاک‌پشت که حالا از همیشه خواب‌آلود‌تر شده، ثابت کنند؟

کتاب خواب زمستانی یک داستان تصویری جذاب و خواندنی برای کودکانی‌ست که می‌خواهند یک رفاقت طولانی را با دنیای کتاب آغاز کنند. ماجرای ساده و دل‌نشین قصه و تصویر‌گری‌های رنگارنگ و بامزه‌ی صفحات، این کتاب را به یک گزینه‌ی عالی برای پر کردن اوقات فراغت بچه‌ها تبدیل کرده است. همچنین پدر و مادر‌ها و مربیان نیز می‌توانند در کنار فرزندان از خواندن این کتاب لذت ببرند و با کودکان درباره‌ی ویژگی‌های گوناگون حیوانات و لزوم تفاوت‌ها در طبیعت گفت‌وگو کنند. این کتاب محصولی از سال 2017 میلادی‌ست و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات مهرسا و ترجمه‌ای از آیدا عباسی به دست شما می‌رسد.

نکوداشت‌های کتاب خواب زمستانی

  • تصاویر هنری پرجزئیات و رنگارنگ سازنده‌ی این کتاب چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. تصویر‌سازی حیوانات مختلف و به‌ویژه لاک‌پشت در این کتاب بسیار دل‌نشین‌اند. (بررسی Kirkus)
  • خوانندگان کوچک با دیالوگ‌های شعرگونه‌ی لاک‌پشت در کتاب هم‌خوانی خواهند کرد. (بولتن مرکز کتاب‌های کودک)

کتاب خواب زمستانی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این داستان دل‌نشین و آموزنده را به گروه سنی 4 تا 8 سال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب خواب زمستانی می‌خوانیم

سنجاب خاکستری پرسید: «سلام، لاکی! دوست داری با ما بیایی ‌برف‌بازی؟»
لاکی با عصبانیت گفت: «نه، می‌خواهم بخوابم.»
لاک‌پشت‌ها از زمستان خوش‌شان نمی‌آید.»
سنجاب خاکستری پرسید: «آخه چرا؟»
لاکی با ناله گفت: «نمی‌آید دیگر.»
لاکی غر زد که: «اصلاً چرا کسی باید دلش بخواهد زمستان بیدار بماند؟»

او خسته بود و احساس سرما می‌کرد و باید ‌دنبال جای ساکت‌تری برای خواب می‌گشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خواب زمستانی
نویسنده
مترجمآیدا عباسی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-336-055-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خواب زمستانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خواب زمستانی

برای دریافت کتاب خواب زمستانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.