معرفی و دانلود کتاب صوتی کیک تولد پردردسر

عکس جلد کتاب صوتی کیک تولد پردردسر
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیک تولد پردردسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیک تولد پردردسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کیک تولد پردردسر

کیتی هادسن در کتاب صوتی کیک تولد پردردسر داستان یک جشن تولد ویژه را تعریف می‌کند! تولد سگ آبی است و او که همیشه کارها را به بهترین و بی‌نقص‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد، حالا هم می‌خواهد که جشن تولدش بی‌عیب‌ونقص برگزار شود. اما همه‌چیز مطابق میل او پیش نمی‌رود...

درباره‌ی کتاب صوتی کیک تولد پردردسر

بچه‌ها عاشق تولدند، چون تولد همیشه خوش می‌گذرد! همه‌جا پر می‌شود از صدای خنده و موسیقی، عطر و بوی خوراکی‌های خوشمزه و رنگ و لعاب تزئیناتی که به در و دیوار چسبانده شده‌اند. حالا هم تولد سگ آبی است و همه‌چیز باید به بهترین شکل ممکن انجام بشود!

کیتی هادسن (Katy Hudson) در کتاب صوتی کیک تولد پردردسر (The Perfect Birthday Recipe) ماجرای یک سگ آبی کوچک را تعریف می‌کند که عادت دارد هر کاری را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. او دوست دارد نتیجه‌ی هر کاری که به او سپرده می‌شود عالی و بی‌نقص باشد، برای همین هم وسواس خیلی زیادی به خرج می‌دهد. حالا تولد خودش است و او خیال دارد بهترین کیک تولد دنیا را برای خودش آماده کند!

معرفی و دانلود کتاب صوتی کیک تولد پردردسر

«کیک تولد باید چندطبقه باشد، بعد هم باید همه‌جا را تزئین کنیم و همه‌ی حیوانات جنگل را هم دعوت کنیم تا یک جشن تولد بی‌نظیر بگیریم!» سگ آبی برای همه‌چیز برنامه‌ریزی کرده و حالا هم می‌خواهد دست به کار شود. کیکی که در ذهنش تجسم کرده یک لایه‌ی شکلاتی دارد، بعد یک لایه‌ی وانیلی، یک لایه‌ی هویجی، یک لایه‌ی بلوبری، یک لایه‌ی توت‌فرنگی و... این کیک قرار است بی‌نظیر باشد!

دوستانِ سگ آبی که مثل خود او برای تولدش خیلی خوشحال‌اند،‌ تصمیم می‌گیرند تا در پخت کیک کمکش کنند. سگ آبی خیلی تمایلی به قبول این کمک ندارد؛ چه می‌شود اگر دوستانش کارها را درست و به ترتیب انجام ندهند و کیک خوب از آب درنیاید؟ از بخت بد، همین اتفاق هم می‌افتد...

کتاب صوتی کیک تولد پردردسر کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی آیدا عباسی و گویندگی فریبا طاهری می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب کیک تولد پردردسر

  • این قصه حاوی درس‌های دلگرم‌کننده‌ای است؛ گاهی اوقات رفتار مهم‌تر از نتیجه است و بیشتر چیزها وقتی با دوستان به اشتراک گذاشته شوند، دلچسب‌تر می‌شوند. (The Bulletin of the Center for Children's Books)
  • دوستی‌ها، مانند کیک تولد، می‌توانند کاملاً ناقص باشند و هر دو وقتی به اشتراک گذاشته شوند، بهترین هستند. (Pallas Gates McCorquodale)
  • شیرین مثل کیک. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی کیک تولد پردردسر برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 3 تا 9 ساله از شنیدن این قصه لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی کیک تولد پردردسر می‌شنویم

فردای اون روز لاکی گفت: «باورنکردنیه!»
پرنده‌ی آبی جیک‌جیک‌کنان گفت: «خیلی خیلی بزرگه، وقت کافی داری که تنهایی درستش کنی؟»
خرگوشی با ذوق و شوق پیشنهاد کرد: «معلومه که نه! همه‌مون کمکش می‌کنیم.»
سگ آبی در جواب گفت: «راستش رو بخوای من یه دستور پخت ویژه دارم.»
خرگوشی پرید تو حرفش و گفت: «عالی شد! اگه باهم انجامش بدیم که خیلی باحاله! تولدت هم خیلی خیلی خوش می‌گذره.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
کیک تولد پردردسر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کیک تولد پردردسر
نویسنده
مترجمآیدا عباسی
راویفریبا طاهری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کیک تولد پردردسر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کیک تولد پردردسر

برای دریافت کتاب صوتی کیک تولد پردردسر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.