معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 104 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 104 طبقه
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 104 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 104 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 104 طبقه

مهمان ماجراهای جذاب کتاب خانه درختی 104 طبقه اثر خالق داستان‌های کمیک کودکانه، اندی گریفیتس باشید. اندی در تازه‌ترین قسمت از این مجموعه‌ی خواندنی، به یک درد عجیب گرفتار شده است. او احساس ‌دندان درد شدیدی دارد و به‌همین بابت نیز نمی‌تواند کار داستان خود را خوب پیش ببرد. در این اوضاع و احوال، اتفاقات تازه‌ای نیز سر راه او و دوستش تری قرار می‌گیرند. خرس‌های بازیگوش از راه می‌رسند و ماشین لطیفه‌ساز، خود‌به‌خود شروع به کار می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب خانه درختی 104 طبقه

شاید تا حالا یک خانه‌ی درختی واقعی را از نزدیک دیده باشید؛ اما یک خانه‌ی درختی صد طبقه چطور؟! اندی گریفیتس (Andy Griffiths) نویسنده‌ی کتاب داستان خانه درختی 104 طبقه (The 104 Storey Treehouse) شما را به یک گشت‌وگذار باورنکردنی در بلند‌ترین خانه‌ی درختی جهان دعوت می‌کند.

این‌بار در خانه‌ی اندی و تری چه خبر است؟ با ساخته شدن 13 طبقه‌ی جدید بر این خانه‌ی درختی، حالا محل زندگی اندی و تری از همیشه درهم‌وبرهم‌تر شده. دیدن یک ربات پول‌ساز و یا یک قلم جوک‌نویس در این خانه درختی 104 طبقه اصلاً دور از انتظار نیست. حتی اگر حسابی در طبقات این خانه سیر و سیاحت کنید، شاید بتوانید یک مخزن بزرگ از کوسه‌های آدم‌خوار و یا آزمایشگاه‌های مخفی و زیرزمینی نیز پیدا کنید. اندی و تری هر دو به دنبال ماجراهای تازه‌ای برای نوشتن در داستان خود هستند.

آن‌ها از میان پله‌های بی‌انتهای این خانه و قلعه‌های عجیب‌وغریب آن عبور می‌کنند تا اتفاقات جدید و خنده‌داری برای داستانشان پیدا کنند. اما در این شرایط، یک مشکل نه‌چندان کوچک سر راهشان قرار می‌گیرد. اندی به دندان‌درد دچار شده و هر لحظه نیز درد او بیشتر می‌شود. او همین‌طور که آه و فریاد سر می‌دهد، سعی می‌کند تا به ماجراجویی خود ادامه دهد؛ اما به‌نظر می‌رسد بهتر است هرچه‌زودتر به دنبال راه‌حلی برای دندان‌درد بی‌وقفه‌ی خود باشد. اما درست در زمانی که اندی و تری دنبال یک راه چاره می‌گردند، سروکله‌ی مهمانان ناخوانده‌ی جدیدی نیز در خانه پیدا می‌شود. گروهی از خرس‌ها از راه می‌رسند و به‌این‌طرف و آن‌طرف می‌دوند. از همه‌ عجیب‌تر این که معلوم نیست چرا این خرس‌های بازیگوش به پرتاب کردن وسایل علاقه‌ی ویژه‌ای دارند. اندی و تری باید فوراً به دنبال دوست خود یعنی جیل بگردند تا شاید او بتواند برای این هرج‌ومرج راه چاره‌ای پیدا کند. اما اتفاقات خانه درختی 104 طبقه انگار تمامی ندارد! معلوم نیست چرا قلم جوک‌نویس خود‌به‌خود شروع به کار کرده و هرلحظه نیز جوک‌های تازه می‌سازد. حالا خانه‌ی اندی و تری پر شده از جوک‌ و لطیفه و البته خرس‌هایی که یخچال و کیک به طرف هم پرتاب می‌کنند. همه‌ی این‌ها در حالی‌ست که اندی از شدت دندان‌درد روی زمین افتاده و باید فوراً به این وضع پایان دهد. با او و رفیق همیشگی‌اش تری همراه شوید تا ببینیم درنهایت باید با این وضعیت آشفته و خنده‌دار چه کرد؟

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 104 طبقه

کتاب خانه درختی 104 طبقه، بدون شک از طنازانه‌ترین داستان‌های تصویری این سال‌های برای خوانندگان جوان است. تری دنتون (Terry Denton) تصویرگر ماهر این مجموعه، مثل دیگر قسمت‌ها در به‌تصویرکشیدن رخداد‌های بامزه و غیرمنتظره‌ی داستان، سنگ تمام گذاشته و روایت شوخ‌طبعانه‌ی اندی گریفیتس، کشش و جذابیت ماجرا را به اوج خود رسانده است. این کتاب در سال 2018 در بازار جهانی منتشر شده است و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات نگاه آشنا و ترجمه‌ی مهدیه روستائی تقدیم شما خواهد شد.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک برای کودکان به قلم اندی گریفیتس است. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها هرروز طبقات بیشتری به این خانه‌ی جادویی اضافه می‌کنند و البته در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار ساکنین خانه را می‌کشد. تری دنتون تصویر‌ساز این مجموعه به همراه روایت طنزآمیز نویسنده، جزئیات خیره‌کننده‌ای از ماجراهای خنده‌دار این خانه به تصویر می‌کشد و در هر صفحه از کتاب، مخاطب کوچک را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه همچنین با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به فارسی نیز ترجمه شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا (ABIA)، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات کودکان KOALA، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی سالانه‌ی کتاب خوانندگان جوان استرالیا (YABBA)، سال 2018
  • عنوان پرفروش هفته‌نامه‌ی ناشران
  • انتشار در بین از 35 کشور دنیا

نکوداشت‌های کتاب خانه درختی 104 طبقه

  • اگر هنوز این مجموعه را نخوانده‌اید از همین حالا شروع کنید. من عاشق دنبال کردن اتفاقات این خانه‌ی درختی هستم. (Toppsta)
  • طراحی ایده‌آل این مجموعه به خوانندگان تازه‌کار کمک می‌کند تا با روایت هم‌حس شوند. (جان اسکیسکا، نیویورک تایمز)

کتاب خانه درختی 104 طبقه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان و عاشقان داستان‌های کمیک و ماجرایی حسابی با این کتاب خواهند خندید.

در بخشی از کتاب خانه درختی 104 طبقه می‌خوانیم

اگر شما هم مثل بقیۀ خواننده‌ها باشید (آی)، احتمالاً برایتان سؤال پیش آمده (آه) که چرا من این‌قدر دارم آه و ناله می‌کنم. خب، عرضم به خدمت‌تان که دلیلش دندان‌درد بدی است که گرفته‌ام.

تری درحالی که با چند گوسفند کنارش به سمت من می‌آید می‌گوید: «سام، اندی، چه روز دوست‌داشتنی‌ایه! توی چمن‌زار آفتابی قشنگمون، با آلاله‌ها و پروانه‌ها و پرنده‌های آبی.

من می‌گویم: «نخیر، نیست. خیلی هم روز مزخرفیه! من بدترین دندون‌درد دنیا رو گرفته‌ام.»

س: دندون کرسی چه فایده‌ای داره؟
ج: تو زمستون آدم رو گرم می‌کنه.

تری میگوید: «هی، یاد یه جوک افتادم. می‌دونی دندون کرسی چه فایده‌ای برای آدم داره؟

من می‌گویم: «نمی‌دونم، نمی‌خوامم بدونم. دندونم درد می‌کنه».

تری با خنده می‌گوید: «آفرین! نزدیک شدی. تو زمستون آدم رو گرم می‌کنه. گرفتی؟»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه‌درختی 104طبقه
فصل دوم: دندان‌دردِ رنج‌آور اندی
فصل سوم: خودکار، مداد و لوازم تحریر
فصل چهارم: مبارزۀ کلوچه‌ای با صد خرس
فصل پنجم: اگه فقط...
فصل ششم: مسابقۀ طناب‌کشی
فصل هفتم: بالا و بالا و بالا و بالا
فصل هشتم: جیک! جیک! جیک!
فصل نهم: تری، می‌شه لطفاً ساکت بشی، لطفاً؟
فصل دهم: تری و فرشتۀ مهربان
فصل یازدهم: بیا بریم خرید!
فصل دوازدهم: زمان جوک‌نویسی
فصل سیزدهم: آخرین فصل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 104 طبقه
نویسنده
مترجممهدیه روستایی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات297
زبانفارسی
شابک978-622-5260-60-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 104 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 104 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 104 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.