معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 130 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 130 طبقه
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 130 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 130 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 130 طبقه

امروز در خانه‌ی اندی و تری یک غلغله‌ی حسابی برپاست! اندی گریفیتس نویسنده‌ی پرمخاطب نیویورک تایمز و خالق کتاب خانه درختی 130 طبقه راوی ماجراهای خنده‌دار این خانه‌ی دوست‌داشتنی خواهد بود. تری دنتون، تصویرگر محبوب آثار او، در این قسمت از داستان نیز همراه ماست. این دو دوست ماجراجو، به‌تازگی چند طبقه‌ی دیگر نیز به خانه‌ی درختی خود اضافه کرده‌اند. پس حالا خانه‌ی آن از همیشه شلوغ‌‌تر و پرسروصداتر است.

درباره‌‌ی کتاب خانه درختی 130 طبقه

اندی و تری در یک خانه‌ی درختی زندگی می‌کنند. آن هم نه یک خانه‌ی درختی ده یا بیست طبقه، بلکه یک خانه‌ی درختی صد‌وسی‌طبقه‌! تصور می‌کنید در چنین خانه‌ای چه ماجراهایی در راه باشد؟ با داستان خانه درختی 130 طبقه (The 130-Storey Treehouse) و نویسنده‌ی آن اندی گریفیتس (Andy Griffiths) همراه شوید تا از آخرین اخبار جریانات این خانه‌ی اعجاب‌انگیز سر در بیاوریم.

خانه‌ی اندی و تری، حالا به بلند‌ترین اندازه‌ی خود رسیده است. شاید روزی که این دو دوست مهربان و بازیگوش با یک‌دیگر تصمیم گرفتند تا بر خانه‌ی خود چند طبقه‌ی تازه اضافه کنند، هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کردند که روزی صاحب یک خانه درختی 130 طبقه شوند. مراقبت و نگه‌داری از یک خانه‌‌ای به این بزرگی کار هر کسی نیست. اصلاً راه رفتن در طبقات و سر زدن به تمام بخش‌های آن هم کار راحتی به حساب نمی‌آید. حالا اندی و تری در یکی از طبقات این خانه‌ی عجیب‌وغریب، صاحب یک ماشین حباب‌ساز غول‌پیکر هستند. در طبقه‌ی دیگری از خانه نیز می‌توان یک ماشین قاپ‌زن پیدا کرد. البته بهتر است که هیچ چیزی را مقابل این ماشین قرار ندهید چرا که در عرض یک چشم‌ به هم زدن آن را از شما خواهد قاپید. همچنین یکی از طبقات جدیدی خانه به یک کارخانه‌ی ساخت دستمال‌کاغذی اختصاص پیدا کرده است؛ چرا که می‌دانیم هر‌چه‌قدر هم دستمال‌کاغذی در دسترس داشته باشیم، باز هم از آن کم می‌آوریم.

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 130 طبقه

قسمت دیگر خانه‌ی درختی 130 طبقه مخصوص کسانی‌ست که می‌خواهند وقت خود را تلف کنند. بله درست شنیدید! در این خانه یک اتاق وقت‌تلف‌کنی هم پیدا می‌شود. طبقه‌ی لنگ‌های دراز و طبقه‌ی رصد کردن مشاهدات فضایی نیز قسمت دیگری از این خانه‌ی جادویی‌ست. تازه تمامی این‌ها تنها بخش‌های کوچکی از خانه‌ی اندی و تری هستند. جالب‌ترین طبقه‌ی این خانه هنوز باقی مانده. در این قسمت از ماجراهای اندی و تری و خانه‌ی درختی آن‌ها، قرار است به یکی از عجیب‌ترین فروشگاه کتابی که به عمرتان خواهید دید سری بزنیم. این فروشگاه نیز مثل ماشین حباب‌ساز یا دستگاه قاپنده، در همین خانه‌ی درختی ساخته شده است. اما نکته‌ی باورنکردنی آن است که خود این خانه‌ی درختی نیز درون یک کتاب قرار گرفته! مگر چنین چیزی امکان دارد؟ در ادامه‌ی داستان خواهیم فهمید.

کتاب خانه درختی 130 طبقه، از داستان‌های کمیک پرفروش سال‌های اخیر است. این کتاب همچنین به عنوان یکی از محبوب‌ترین داستان‌های خنده‌دار برای کودکان در استرالیا شناخته می‌شود. تصویر‌گری‌های گرم و پرتحرک (Terry Denton) جذابیت بصری ویژه‌ای به ماجرای آن بخشیده و قلم خودمانی و طنز‌آمیز اندی گریفیتس نیز امضای کاری این مجموعه‌ی پرطرفدار به حساب می‌آید. این داستان در سال 2020 به مخاطبان جهانی معرفی شد و نسخه‌ی فارسی آن نیز با تلاش انتشارات نگاه آشنا و ترجمه‌ی مطهره ابراهیم زاده به دست کودکان ایران‌زمین می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک برای کودکان به قلم اندی گریفیتس است. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها هرروز طبقات بیشتری به این خانه‌ی جادویی اضافه می‌کنند و البته در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار ساکنین خانه را می‌کشد. تری دنتون تصویر‌ساز این مجموعه به همراه روایت طنزآمیز نویسنده، جزئیات خیره‌کننده‌ای از ماجراهای خنده‌دار این خانه به تصویر می‌کشد و در هر صفحه از کتاب، مخاطب کوچک را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به فارسی نیز ترجمه شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا (ABIA)، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات کودکان KOALA، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی سالانه‌ی کتاب خوانندگان جوان استرالیا (YABBA)، سال 2018
  • عنوان پرفروش هفته‌نامه‌ی ناشران

نکوداشت‌های مجموعه خانه درختی

  • آشوب و هرج‌ومرج را به بهترین شیوه‌ی آن به تصویر درمی‌آورد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • می‌تواند برای گسترش و رشد خلاقیت در کودکان، الهام‌بخش باشد. (Escape Into a Tale)
  • تصاویر کتاب و متن آن، هر دو به یک اندازه دیوانه‌کننده‌اند! (بوک لیست)

کتاب خانه درختی 130 طبقه برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی 6 تا 12 سال و مشتاقان روایت‌های مصور و پرهیجان، دلبسته‌ی داستان این کتاب خواهند شد.

در بخشی از کتاب خانه درختی 130 طبقه می‌خوانیم

اگر مثل بیشتر خوانندگان ما باشید، حتماً در این فکر هستید که آیا تا به حال یک تخم‌چشم پرندهً فضایی ما را دزدیده یا نه. خیلی سؤال جالبی است، چون دیروز دقیقاً همین اتفاق برایمان افتاد.

همه‌چیز از وقتی شروع شد که من در رصدخانه بودم. پشت تلسکوپ ایستاده بودم و دنبال چیزی می‌گشتم که برای نوشتن کتاب بعدی کمکم کند که عجیب‌ترین موجود فضایی را دیدم.

آن موجود بدنی پشمالو، شش پا و دو بال داشت. یک چیز عجیب و ترامپت‌شکلی هم جلوی صورتش چسبیده بود.

صدایی ویزویزی از خودش درمی‌آورد که مثل صدای مگس بود. البته خیلی عجیب نبود، چون خیلی زود فهمیدم که آن موجود یک مگس معمولی است.

داد زدم: «آهای، از جلوی تلسکوپ برو کنار!» مگس از جلوی تلسکوپ کنار رفت، اما دور سر من شروع به چرخیدن کرد. آن موقع بود که فهمیدم فقط یک مگس معمولی نیست، بلکه مگس اعصاب‌خردکن است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه‌درختی 130 طبقه
فصل دوم: ویزز! ویزز! ویزز!
فصل سوم: آتش!
فصل چهارم: خداحافظ زمین
فصل پنجم: چشمیاره
فصل ششم: مبارزات مرگ بینکهکشانی
فصل هفتم: مهمانی بین‌کهکشانی با بستنی‌های داغ
فصل هشتم: مسافر قاچاقی!
فصل نهم: تخم‌چشم‌های آتشین
فصل دهم: بلابدرومدا
فصل یازدهم: گِل، گِل باشکوه
فصل دوازدهم: بازگشت مگس
فصل سیزدهم: فصل آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 130 طبقه
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات233
زبانفارسی
شابک978-622-5260-62-7
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 130 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 130 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 130 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.