معرفی و دانلود کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis

عکس جلد کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis
قیمت:
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis

پروژه‌ها، کوچک یا بزرگ، به مدیریت نیاز دارند. نمی‌توان کاری را بدون کنترل و رویکرد مدیریتی به ثمر رساند. کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis که به کوشش آریو زندی تألیف شده است، مؤلفه‌های مدیریتی و کنترلی را از ابتدای پذیرفتن یک پروژه تا انتهای آن در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با کمک نرم‌افزار روز و فناوری مدرن، پروژه‌هایتان را به نحو احسن طرح‌ریزی و اجرا کنید.

درباره‌ی کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis

تفاوتی ندارد کاری که آغاز کرده‌اید کوچک و محدود است یا پروژه‌ای کلان و عظیم، در هرحالت اگر برایش برنامه‌ریزی و تیم مدیریتی متخصص در نظر نگیرید، می‌تواند به دردسری بزرگ تبدیل شود. بدیهی است که برای رسیدن به نتیجه‌ی کاربردی و مفید باید سازوکارهایی را رعایت کنید. کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis به شما کمک می‌کند تا با کمک گرفتن از نرم‌افزارهای مدیریت پروژه، بر صفر تا صد پروژه‌های کوچک و بزرگ خود مسلط شوید و کارهایتان را با مدیریت و کنترل پیش ببرید.

آریو زندی کتاب خود را با این مبحث آغاز می‌کند که چرا سازمان‌ها مدام پروژه‌های گوناگونی را ایجاد می‌کنند؟ پاسخ این سؤال در نیاز و تقاضای بازار نهفته است. مثلاً از اواخر پاییز و آغاز سرد شدن هوا، تولیدی‌های پوشاک به تولید لباس‌های ضخیم مشغول می‌شوند تا در زمان مناسب، لباس‌های گرم را در اختیار مردم بگذارند. برای تولید این لباس‌ها که مواد اولیه و شیوه‌ی تولید متفاوتی از لباس‌های تابستانیدارند، باید صنایع گوناگونی مثل صنعت نساجی و صنعت حمل‌ونقل وارد کار شوند. اگر یکی از اصناف دخیل در تولید پوشاک، درست و کامل وظایف خود را انجام ندهد، پروژه مختل می‌شود و حتی ممکن است شکست بخورد.

معرفی و دانلود کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis

برای شروع یک پروژه باید بدانیم کار را از کجا شروع کنیم. هر سازمانی پیش از آغاز پروژه، تیم متشکل از متخصصان حرفه‌های گوناگون را گردهم می‌آورد تا آن‌ها الزامات و ملاحظات آغاز یک پروژه را در نظر داشته باشند. این الزامات و ملاحظات عوامل گوناگونی مانند استفاده از فناوری‌های جدید در کار، توجه به سوددهی و برآورد هزینه‌ها را دربرمی‌گیرند. کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis در قالب فصلی جامع از چیستی محدوده‌ی یک پروژه می‌گوید؛ یعنی ما باید بدانیم در روند غربال تحقیقاتی که برای پروژه انجام شده، چه اطلاعاتی را برای پیش‌برد پروژه صرف کنیم و به چه داده‌هایی اجازه‌ی تأثیرگذاری در کار را ندهیم. دسته‌بندی و پردازش اطلاعات در هر پروژه، یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران ارشد سازمان‌هاست. بدون داشتن داده‌های دقیق، نتایج تفکیک‌شده، برنامه‌ریزی زمانی، تشکیل تیم‌های حرفه‌ای، تخصیص و کنترل بودجه، نمی‌توانیم پروژه‌هایمان را به مقصد برسانم.

خوشبختانه با پیشرفت علم، فرایند برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل پروژه‌ها، بدون استفاده از فناوری‌های روز انجام نمی‌شود. یکی از فناوری‌هایی که می‌تواند برای مدیران و مهندسان راهگشا باشد، نرم‌افزار Microsoft Project 2019 است. این نرم‌افزار مختص مدیریت پروژه است و به آن‌ها کمک می‌کند تا همیشه به کار نگاهی کلی داشته باشند و چشم‌اندازها، محدودیت‌ها و اهدافشان را فراموش نکنند. آریو زندی در کتاب حاضر، مختصات یک پروژه‌ی موفق را که برای اجرا در نرم‌افزار Microsoft Project 2019 پیاده‌سازی می‌شود، بازگو کرده است.

بسیاری از اوقات پیش می‌آید که تیم متخصص پروژه را تحویل می‌گیرند اما در محاسبه‌ی بودجه، محدودیت‌ها و بازدهی احتمالی دچار خطا می‌شوند. کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis، به مخاطبان خود کمک می‌کند تا در محاسبات مالی و فنی، کمتر اشتباه کنند و موضوعات مهمی چون زمان تحویل پروژه و درخواست‌های کارفرما را از یاد نبرند.

کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis در نشر مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده و در دسترس خوانندگان قرار گرفته است.

کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مدیران سازمان‌ها، مسئولان کنترل پروژه، مهندسان و همه‌ی افرادی که در روند پیش‌برد پروژه‌های کوچک و بزرگ سهیم‌اند و می‌خواهند با کمک تکنولوژی، سرعت و کیفیت کار را بهبود بخشند، مناسب است.

در بخشی از کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis می‌خوانیم

یک شرکت مهندسی فرضی را درنظر بگیرید که در حال برنامه‌ریزی و اجرای دو پروژه است. پروژه‌ی اول مربوط به انجام مطالعات امکان‌سنجی و پروژه‌ی دوم مربوط به خرید و نصب تأسیسات است. برای مدل‌سازی و ایجاد برنامه قطعی این دو پروژه، به داده‌های مختلفی نیاز دارید که در هر محله متناسب با برنامه‌ریزی ارائه خواهد شد. نخست باید یک دیتابیس جدید ایجاد نمایید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: اصول برنامه‌ریزی / مفاهیم پایه
فصل دوم: مدیریت محدوده پروژه / چه چیزی در محدوده پروژه است و چه چیزی نیست
فصل سوم: سیستم مدیریت پروژه / نیاز به مدیریت پروژه
فصل چهارم: ساختار شکست کار، فعالیت‌ها / تهیه و تدوین ساختار شکست کار و فعالیت‌ها
فصل پنجم: زمان‌بندی پروژه /تخمین مدتزمان انجام فعالیت‌ها
فصل ششم: منابع و هزینه پروژه / برآورد منابع مورد نیاز پروژه، تخمین هزینه‌ها و برآورد بودجه
فصل هفتم: چگونه یک پروژه را تخمین بزنیم / تعیین محدوده‌ی پروژه، تعریف فعالیت‌ها و تخمین هزینه‌های پروژه
فصل هشتم: مدیریت ریسک پروژه / مفاهیم و تعاریف
فصل نهم: ارزش کسب‌شده / روش ارزش کسب‌شده، تکنیک آنالیز پروژه
فصل دهم: مستندسازی مدیریت پروژه / راهنمای عملی
فصل یازدهم: آغاز برنامه‌ریزی
فصل دوازدهم: ورود به Primavera P6
فص سیزدهم: شروع مدل‌سازی
فصل چهاردهم: تعریف تقویم‌ها
فصل پانزدهم: تعریف پروژه ActivityProject Code، تعریف پروژه، تعریف WBS
فصل شانزدهم: منابع، خط مبنا / ثبت زمان‌بندی برنامه‌ر‌یزی شده، تعریف روابط تعریف و تخصیص منابع، تعریف خط مبنا
فصل هفدهم: آنالیز ریسک پروژه / آنالیز ریسک برنامه‌ی قطعی پروژه و بررسی احتمالات
فصل هجدهم: روش‌های عملی ثبت پیشرفت
فصل نوزدهم: Print، Column، Global Chang، Group and Sort
فصل بیستم: ساختار مقادیر پیشرفت
فصل بیست‌ویکم: Export، Import ذخیره پایگاه داده، ارتباط با Excel

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات407
زبانفارسی
شابک978-622-218-407-0
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis

برای دریافت کتاب برنامه ریزی، کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Primavera P6, Primavera Risk Analysis و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.