معرفی و دانلود کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7

عکس جلد کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7
قیمت:
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7

آریو زندی در کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7 به کمک نمونه‌های عملی معرفی شده در کتاب به معرفی اصول مدیریت ریسک پروژه بر اساس نرم‌افزار Primavera Risk Analysis و Microsoft Project پرداخته و در عین آشنا کردن مخاطب با اصول، مفاهیم و عناصر اساسی مدیریت ریسک پروژه، کنترل عوامل عدم قطعیت در زمان، منابع و هزینه‌ی پروژه به کمک این نرم‌افزارها را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7

مدیریت ریسک، یکی از بخش‌های حیاتی و بسیار پراهمیت در مدیریت پروژه است که به خصوص در سال‌های اخیر از اهمیت و توجه ویژه‌ای برخوردار شده است. در مدیریت ریسک تلاش می‌شود تا تمام عوامل غیرقابل پیش‌بینی که ممکن است روند پیشرفت پروژه را به خطر بیاندازد، شناسایی، کنترل و در روند برنامه‌ریزی پروژه لحاظ شود. عوامل متنوعی ممکن است روند پیشرفت یک پروژه را به خطر بیاندازد، از شرایطی به سادگی تغییرات آب و هوایی، تا تحولات اقتصادی و سیاسی. تمام پروژه‌ها همواره در معرض خطرات متفاوتی هستند که ممکن است عملکرد و بهره‌وری پروژه را از جنبه‌های مختلف تهدید کنند. در این میان، متخصصین مدیریت پروژه از ابزارها، امکانات و راهکارهای مختلفی برای کاهش عوامل ریسک و افزایش سود و بهره‌وری پروژه‌ها استفاده می‌کنند. نرم‌افزارهای کامپیوتری یکی از این ابزارهای محبوب و کارآمد هستند که با امکانات مختلفی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند به شناسایی، تحلیل، کنترل و در نهایت کاهش و حذف عوامل ریسک کمک می‌کنند. نرم‌افزارهای Microsoft Project و Primavera از دسته‌ی این نرم‌افزارها هستند که با ابزارهای مختلفی به مدیران پروژه در برنامه‌ریزی، تخصیص منابع، کنترل روند پیشرفت پروژه و مدیریت بودجه کمک می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7

آریو زندی در کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7 همان‌گونه که از عنوان کتاب پیداست، با معرفی نمونه پروژه‌های عملی به آموزش گام به گام مدیریت ریسک پروژه به کمک این ابزارهای نرم‌افزاری می‌پردازد. آریو زندی در مقدمه‌ی کتاب اشاره می‌کند که مدیریت ریسک پروژه از جنبه‌ها و بخش‌های مختلفی تشکیل شده اما در این کتاب، تنها عوامل ریسک عدم قطعیت در زمان، منابع و هزینه‌ی پروژه مورد بررسی قرار گرفته است. آریو زندی در این کتاب ابتدا به معرفی و توضیح اصول مدیریت پروژه و مدیریت ریسک پروژه بر اساس استاندارهای PMBOK پرداخته و در ادامه فضای کلی نرم‌افزارهای Microsoft Project و Primavera و ابزارهای پرکاربرد آن‌ها در مدیریت ریسک را آموزش داده است.

برای مطالعه و یادگیری مطالب کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7 به آشنایی با مهارت‌های ساده‌ی کامپیوتری و آشنایی ابتدایی با مفاهیم مدیریت پروژه احتیاج دارید. کتاب پیش رو به قلم آریو زندی و با چاپ انتشارات دیباگران در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7 به تمام دانشجویان رشته‌های مدیریت و افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی مدیریت پروژه پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7 می‌خوانیم

استفاده از فرآیندهای مدیریت پروژه، ابزارها و تکنیک‌ها، پایه و اساس محکمی را برای سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف خود ایجاد می‌کند. یک پروژه ممکن است در سه سناریوی جداگانه اجرا شود، به‌عنوان یک پروژه مستقل، به‌عنوان بخشی از یک برنامه یا به‌صورت یک پورتفولیو. هنگامی که یک پروژه به‌عنوان بخشی از یک برنامه اجرا می‌شود، مدیران پروژه با مدیران برنامه تعامل دارند. به‌عنوان نمونه، ممکن است چندین پروژه برای دستیابی به مجموعه‌ای از اهداف یک سازمان مورد نیاز باشد. در آن شرایط پروژه‌ها ممکن است با هم در یک برنامه گروه‌بندی شوند. یک برنامه به‌عنوان گروهی از پروژه‌های مرتبط، برنامه‌های فرعی و فعالیت‌های برنامه‌ای که به‌صورت هماهنگ اداره می‌شوند تعریف شده تا مزایایی که از مدیریت آن‌ها به‌صورت جداگانه در دسترس نیست، داشته باشد. البته اغلب برنامه‌ها پروژه‌های بزرگی نیستند. برخی از سازمان‌ها ممکن است از یک سبد پروژه برای مدیریت مؤثر چندین برنامه و پروژه که در زمان معین در حال انجام هستند استفاده کنند.

مدیریت برنامه و مدیریت پورتفولیو با مدیریت پروژه در چرخه‌های حیات فعالیت‌ها، اهداف، تمرکز موضوعات و مزایا تفاوت دارد. با این‌حال ،پرتفولیو ،برنامه‌ها پروژه‌ها و عملیات اغلب با همان ذی‌نفعان در ارتباط هستند و ممکن است نیاز به استفاده از همان منابعی را داشته باشند که در سایر پروژه‌های سازمان درگیر هستند. این وضعیت استفاده از سه نوع مدیریت ذکر شده در جهت متعادل و بهینه نمودن مصارف منابع سازمانی را افزایش می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: اصول برنامه‌ریزی
فصل دوم: مدیریت محدوده‌ی پروژه
فصل سوم: شیوه‌های ساخت
فصل چهارم: سیستم مدیریت پروژه
فصل پنجم: ساختار شکست کار، فعالیت‌ها
فصل ششم: زمان‌بندی پروژه
فصل هفتم: منابع و هزینه‌ی پروژه
فصل هشتم: چگونه یک پروژه را تخمین بزنیم
فصل نهم: نمونه تخمین پروژه
فصل دهم: مدیریت ریسک پروژه
فصل یازدهم: ارزش کسب‌شده
فصل دوازدهم: محیط PROJECT
فصل سیزدهم: تنظیمات پایه
فصل چهاردهم: شروع مدل‌سازی
فصل پانزدهم: مدت زمان فعالیت‌ها
فصل شانزدهم: روابط
فصل هفدهم: تعریف و تخصیص منابع
فصل هجدهم: خط مبنا
فصل نوزدهم: هزینه، بودجه و پیشرفت پیشبینی شده
فصل بیستم: چاپ
فصل بیست و یکم: آنالیز ریسک پروژه
فصل بیست و دوم: ثبت داده‌های واقعی
فصل بیست و سوم: ارزش کسب شده
فصل بیست و چهارم: COMPARE PROJECTS
فصل بیست و پنجم: SUBPROJECT
فصل بیست و ششم: گزارش‌ها
ضمیمه 1: نقشه
ضمیمه 2: متره و برآورد
ضمیمه 3: فرمول‌های شمسی‌سازی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات407
زبانفارسی
شابک978-622-218-330-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7

برای دریافت کتاب برنامه ریزی و کنترل پروژه و آنالیز ریسک پروژه‌ها با Microsoft Project2019-Primavera Risk Analysis 8.7 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.