معرفی و دانلود کتاب برای رهبری متولد شده‌اید: درس‌هایی برای رهبری کردن

عکس جلد کتاب برای رهبری متولد شده‌اید: درس‌هایی برای رهبری کردن
قیمت:
۱۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برای رهبری متولد شده‌اید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برای رهبری متولد شده‌اید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برای رهبری متولد شده‌اید: درس‌هایی برای رهبری کردن

کنترل نیروهای حاضر در شرکت‌ها و موسسات نیاز به برنامه‌ای هدفمند دارد و این برنامه‌ها با نظارت یک شخص آگاه محقق می‌شود. کتاب برای رهبری متولد شده‌اید نوشته‌ی میخائل کوشچلنی ازجمله کتاب‌هایی است که در هر زمینه‌ای به رهبران مشاغل کمک می‌کند تا بهترین تصمیم‌ها را بگیرند.

درباره‌ی کتاب برای رهبری متولد شده‌اید

کسب‌وکارهای امروزی در خصوص بهره‌وری بیشتر به اطلاعات جامع نیاز دارند و در این زمینه بهتر آن است که از نظر کارشناسان استفاده شود. کتاب برای رهبری متولد شده‌اید (Born2Lead: Lessons in Leadership) نوشته‌ی میخائل کوشچلنی (Michael Koscielny) روش‌های نوینی را برای رهبران موفق ارائه می‌کند. این کتاب با توضیح این موضوع که رهبری در کسب‌وکارهای امروز نیاز به دانشی روزافزون دارد، این آگاهی را به مخاطب می‌دهد که چطور می‌توان برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در بازارهای جهانی می‌شود قدم برداشت.

میخائل کوشچلنی در کتاب برای رهبری متولد شده‌اید نظر مخاطب را به اهمیت رهبری در ارتباط با دیگران جلب می‌کند. نویسنده در این کتاب به تشریح رهبری در گروه‌های اجتماعی اشاره می‌کند و مدیریت انفرادی را به واسطه‌ی نگرش فردی و خودمحور، مورد نکوهش قرار می‌دهد. میخائل کوشچلنی معتقد است که رهبری کردن در محیط‌های تجاری و شرکت‌ها به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که گویی این عوامل به صورت زنجیروار کار رهبری را زیر نظر دارند.

معرفی و دانلود کتاب برای رهبری متولد شده‌اید

در گروه‌های تجاری موفق همواره نیاز به حضور یک مدیر موفق حس می‌شود. این جایگاه شغلی در کسب‌وکارهای امروزی بسیار اهمیت دارد. در کتاب برای رهبری متولد شده‌اید نکاتی درباره‌ی تفاوت میان مدیریت و رهبری وجود دارد که کار این دو نیروی آگاه را از هم متمایز می‌کند. به هر ترتیب تمامی نیروهای کاری در فضای کسب‌وکار و تجارت موفق، تحت رهبری شخصی به حیات خود ادامه می‌دهند که حضور او سرنوشت کار دیگران را نیز مشخص می‌کند. البته میخائل کوشچلنی رهبری را با توجه به تعامل و کار گروهی مستمر تعریف می‌کند. از نظر این نویسنده‌ی باتجربه در حوزه‌ی مطالعات کسب‌وکار، رهبری فرآیندی است که در جریان رسیدن به اهداف مشخص و با اشتراک ایده‌ها و تعامل به دست می‌آید.

کتاب برای رهبری متولد شده‌اید این نوید را به رهبران متخصص در حوزه‌ی کسب‌وکارهای نوین می‌دهد که هر چقدر از منافع شخصی خود بکاهند و به منافع گروهی بیندیشند، طی کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتایج چشم‌گیری خواهند رسید. این کتاب با تشریح موقعیت‌های مختلف کاری در نمونه‌های پیشنهادی که نویسنده از آن‌ها یاد کرده، ذهن مخاطب را برای پذیرش برخی از اتفاقات احتمالی در شرکت‌ها و موسسات آماده‌ می‌کند. از این طریق مدیران و رهبران مورد نظر نویسنده با مطالعه‌ی سرگذشت رهبران موفق در موقعیت‌های مختلف شغلی درک عمیق‌تری نسبت به موضوع مورد نظر نویسنده می‌یابند و در جهت بهتر شدن وضعیت کسب‌وکار خود می‌کوشند.

کتاب برای رهبری متولد شده‌اید شامل بخش‌های متنوعی است که در هر بخش به صورت تفصیلی اهمیت رهبری با هوش و زکاوت مورد بررسی قرار می‌گیرد. در بخش‌های مختلف این کتاب مواردی همچون ماهیت رهبری و تفاوت رهبری با مدیریت توضیح داده شده است. میخائل کوشچلنی علاوه‌بر شرح مثال‌های متعدد و بررسی عوامل موثر در رهبری کارآمد، در بخش‌های این کتاب به موضوعاتی مثل ماهیت در برابر پرورش، تعادل بین زندگی کار، آینده‌نگری، اصول اخلاقی و فروتنی نیز اشاره می‌کند.

کتاب برای رهبری متولد شده‌اید با لحن ساده و بیانِ خاص کتاب‌های کسب‌وکار، منبع مفیدی را در اختیار شما قرار داده تا در جهت پویایی هر چه بیشتر کسب‌وکار خود حرکت کنید و نگران آینده‌ی کاری‌تان نباشید. این کتاب با ترجمه‌ی حمیدرضا احمدیان توسط انتشارات فرتاک منتشر شده است.

کتاب برای رهبری متولد شده‌اید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی رهبری و مدیریت کسب‌وکار علاقه‌مند هستید و به ‌دنبال منبع مفیدی برای مدیریت مشاغل می‌گردید، این کتاب مطالب مفیدی را به شما ارائه خواهد داد.

در بخشی از کتاب برای رهبری متولد شده‌اید: درس‌هایی برای رهبری کردن می‌خوانیم

خواهر لیلیا و راهبه‌های دیگر، دومنیکن بودند. در آن زمان راهبه‌ها طبق دستور عادت داشتند لباسی بپوشند که بیشتر قسمت‌های بدنشان را بپوشاند. تنها بخش بدن آن‌ها که پوشش نداشت صورتشان بود، از زیر پیشانی تا زیر چانه و دست‌هایشان. بر اساس تجربیاتم با خواهر لیلیا، باور داشتم که راهبه‌های دومنیکن خیلی خیلی مهربان و خوب هستند. خیلی زود یاد گرفتم که همه‌ی راهبه‌ها مثل خواهر ایلیا نیستند. بعضی از آن‌ها مثل معلم کلاس اولم بسیار خشک و جدی بودند و مثل خواهر سالوینا و دانستون با مشت آهنین ما را کنترل می‌کردند؛ به همراه یک خط‌کش حدوداً یک متری و اشاره‌گر چوبی که به پشت دست می‌زدند.

با گذشت سال‌ها، اینکه گوشتان را بپیچانند و از پشت میز بیرون بکشند بسیار عادی بود. در این زمان باید مکث کنم تا مطمئن شوم که تنبیه بدنی انجام نمی‌شود، اما اقدامات اصلاحی گاهی اوقات لازم بود و آن زمان بسیار متفاوت‌تر از الان بود. البته امروزه هیچ‌کدام از این‌ها قابل قبول نیستند. هنوز تا آن سال که خواهر دانستون من را از کلاس پنجم به ششم فرستاد پسر آرامی بودم. هرکس که من را می‌شناسد به‌سختی باور می‌کند که بگویم آرام بودم، اما به این مطلب دقت کنید:

من بچه وسطی بودم که دو خواهر داشتم: یکی از آن‌ها سه سال از من بزرگ‌تر بود و دیگری شش سال کوچک‌تر. پس تا آن زمان بیشتر گوش می‌دادم تا حرف بزنم. در کنار پدرم، الگوهای من برادرهای بهترین دوستم جیم بودند. آن‌ها به اندازه‌ی جیم من را به چالش می‌کشیدند. بااین‌حال، یک روز تابستان قبل از کلاس ششم، برونگرایی‌ام ظهور پیدا کرد. بیشتر با خودم و از به چالش کشیدن تقریباً هر چیزی احساس راحتی می‌کردم. باور داشتم که این انتقال را روزی انجام می‌دهم اما بودن در کنار برادران بزرگ‌تر جیم این روند را تسریع کرد. وقتی کلاس ششم شروع شد من یک مایک جدید بودم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
همه چیز چگونه شروع شد
ماهیت در برابر پرورش
13 خوش‌شانسی
1. مسئولیت‌پذیری
2. مشارکت
3. اجرا
4. اعتماد
5. شجاعت
6. برنامه شغلی
7. دیدگاه
8. سمت انسانی
9. پیشرفت مستمر
10. تعادل بین زندگی کار
11. آینده‌نگری
12. فروتنی
13. اصول اخلاقی
این روند را مال خود کنید به اضافه یک امتیاز اخلاقی: پایداری
سپاسگزاری‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برای رهبری متولد شده‌اید: درس‌هایی برای رهبری کردن
نویسنده
مترجمحمیدرضا احمدیان
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-8236-50-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برای رهبری متولد شده‌اید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برای رهبری متولد شده‌اید

برای دریافت کتاب برای رهبری متولد شده‌اید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.