معرفی و دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

عکس جلد کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها
قیمت:
۴۸۵۰۰ ۲۴,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها، اثری متحول‌کننده و آموزنده است که از طریق یک داستانِ طراحی‌شده توسط رابین شارما، به مخاطبان خود، اهمیتِ داشتن روتین صبح‌گاهی و ایجاد عادت‌های مثبت را در راستای تغییر زندگی‌شان و رهایی از حواس‌پرتی‌های عصر دیجیتال که آن‌ها را به عقب می‌راند، گوشزد می‌کند. کتاب پیشِ رو دربردارنده‌ی تاکتیک‌ها و نکات ساده‌ و قابل اجرایی است، که میزان بهره‌وری و پیشرفت هر فرد را در حوزه‌های شخصی، اجتماعی، شغلی، تحصیلی و ...، تضمین می‌کند.

درباره‌ی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

چندبار تصمیم گرفته‌اید صبح‌ها زودتر برخیزید، کارهای بیشتری انجام دهید یا به امور عقب‌افتاده رسیدگی کنید؟ و چندبار این تصمیمات فقط در ذهن شما باقی ماندند و اجرایی نشدند؟ کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها (The 5 AM club: own your morning, elevate your life)، بر گرفتاری‌های نسل فعلی در عصر حواس‌پرتی‌های دیجیتالی و غفلت‌های متعددی که تکنولوژی برایمان به‌همراه آورده، واقف است و نویسنده‌ی آن، رابین شارما (Robin S Sharma)، رهبر توسعه‌ی فردی اهل کانادا، با مطالعات و کوشش چهارساله‌ی خود، موفق شده تا کتابی پندآموز و تحول‌آفرین، به مخاطبان خود عرضه دارد.

او در این کتاب، راهکارهای آسان، نکات مهم و جزئیات قابل اجرایی را در زندگی روزمره‌ی شما قرار داده تا به شگفتی بیدار شدن در 5 صبح و عادت به انجام کارهای مفید برای شروع روز، پی ببرید و بتوانید آن‌ها را عملی سازید. مانند این‌که چه‌طور در ساعت پنج صبح بیدار شوید، کارهایی را که برای شکوفایی و دستیابی به موفقیت‌های مالی، سلامتی و ... نیاز دارید، بشناسید، اولویت‌بندی کنید، در ذهن و افکارتان تحول ایجاد کنید و روتین خود را عملی سازید.

بهتر است به شما بگوییم اگر به‌دنبال ارتقای میزان عملکرد خود، انجام فعالیت‌هایتان در بالاترین حد تمرکز و حتی احساس سلامتی بیشتر هستید، سحرخیزی چاره‌ی شماست! اگرچه از قدیم همیشه گفته‌اند، سحرخیز باش تا کامروا شوی و اکثر آدم‌ها، آن‌هم در دوره‌ی پسامدرن و عصر حکومت ابزارهای دیجیتال، آن را پشت گوش انداخته یا تنها با اجبار و کمک از همان گجت‌های هوشمند، به این مثل قدیمی عمل می‌کنند؛ اما رابین شارما، در کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها، با روایت کردن داستان جذاب خود، بیدار شدن در 5 صبح را برایتان آسان می‌کند.

او با ارائه‌ی تمرین‌ها، تکنیک‌ها و نکاتی که در اختیارتان گذاشته، راندمان شما را در هر وجه از زندگی که هدفتان است، فزونی بخشیده و احساس شادی، مفید بودن، سلامتی و البته مسیر دستیابی به موقعیت‌های برتر اقتصادی و اجتماعی را، برایتان هموار می‌سازد. البته توجه داشته باشید، قلب تپنده‌ی کلام نویسنده در این کتاب این است که مدیریت ذهن و کنترل زندگی‌تان را برعهده بگیرید و از تمرکز ساعات ابتدایی روز، بیشترین بهره را ببرید.

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها توسط مطهره ابراهیم‌زاده ترجمه شده و به کوشش نشر نگاه آشنا به چاپ رسیده است.

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها مناسب چه کسی است؟

این کتاب برای تمامی افرادی که به‌دنبال تحول‌بخشی همه‌جانبه به زندگی خود و تغییر در عادات روزانه‌شان هستند، مفید و کاربردی است.

در بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها می‌خوانیم

هنرمند سرش را تکان داد و دستی به ریشش کشید. در فکر کار خودش بود. با خودش فکر کرد: «من واقعاً داشتم خودم رو محدود می‌کردم. نگران حرف بقیه بودم. حق با آقای رایلیه. من صبور نیستم. یه جورایی فقط هر وقت دلم بخواد کاری رو که دوست دارم انجام می‌دم. یه وقتایی رانندگی می‌کنم، بقیه وقتا کل روز رو می‌خوابم. بعضی وقتا تنبلم. یه روزایی هم سخت کار می‌کنم. یه وقتایی چند ساعت می‌شینم و بازی‌های ویدیویی می‌کنم. وقتی هم پول‌لازم می‌شم سریع یه تابلویی می‌کشم که زود به فروش بره.»

آقای رایلی به سراغ ادامه داستان ساخت تاج‌محل رفت و گفت: «بیشتر از بیست هزار کارگر به مدت 22 سال، نه 22 روز یا 22 ماه، زیر آفتاب هند کار کردن تا این‌جا ساخته شد. تکه‌های سنگ مرمر را با استفاده از هزارتا فیل از فاصله‌ای دور به این‌جا آوردن. تو مسیر ساخت به مشکلاتی هم برخوردند. ولی متمرکز، نترس و متعهد بودن تا هر کاری رو که واسه برآورده کردن رویای پادشاه لازمه انجام بدن.»

هنرمند گفت: «واقعاً فوق‌العاده ‌ست.»

خانم کارآفرین گفت: «قضیه این کبوترها، پروانه‌ها و رنگین کمونی که انگار همیشه دوروبر شمان چیه؟»

آقای رایلی جواب داد: «همه ما تو وجودمون جادو داریم. فقط نمی‌دونیم باید چجوری ازش استفاده کنیم»

بعد با صدایی آرام گفت: «برگردیم سر داستان تاج‌محل. بعد از دو دهه این بنا کامل شد و بشریت یکی از بزرگ‌ترین محصولات یک جسارت شاعرانه رو به چشمشون دیدن.»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: اقدام خطرناک
فصل دوم: فلسفه‌ای روزانه برای تبدیل شدن به یک اسطوره
فصل سوم: برخوردی غیرمنتظره با یک غریبه عجیب
فصل چهارم: رها کردن حد متوسط و هر آن‌چه معمولی است
فصل پنجم: یک ماجراجویی عجیب در رابطه با به‌دست گرفتن کنترل صبح
فصل ششم: پرواز به قله‌های بهره‌وری، مهارت و شکست‌ناپذیری
فصل هفتم: آماده‌سازی برای دگرگونی در بهشت آغاز می‌شود
فصل هشتم: روش پنج صبح: برنامه صبحگاهی سازندگان دنیا
فصل نهم: چهارچوبی برای نمایان کردن عظمت
فصل دهم: چهار زمینه تمرکز افراد تاریخ‌ساز
فصل یازدهم: هدایت جریان زندگی
فصل دوازدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها تشریفات عادت‌سازی را کشف می‌کنند
فصل سیزدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها فرمول 20/20/20 را یاد می‌گیرند
فصل چهاردهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها ضرورت خواب را درک می‌کنند
فصل پانزدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها درباره‌ی ده تاکتیک نبوغ مادام‌العمر آموزش می‌بینند
فصل شانزدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها، چرخه دوقلوی عملکرد برتر را می‌آموزند
فصل هفدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها، قهرمان زندگی خودشان می‌شوند.
فصل آخر: پنج سال بعد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باشگاه پنج صبحی‌ها
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-622-7701-26-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۸۵۰۰ ۲۴,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

برای دریافت کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.