معرفی و دانلود کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول: قلب یخی

عکس جلد کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول: قلب یخی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول: قلب یخی

کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول، با عنوان قلب یخی، مانهوای پرطرفدار و موفقی نوشته‌ی پلوتوس است. این کتاب داستان زندگی زنی است که از خواب بیدار می‌شود و ناگهان درمی‌یابد به یک شاهزاده خانم به نام آتانازیا تبدیل شده؛ اما نه یک شاهزاده خانم عادی! سرنوشت او از پیش در کتابی مشخص شده: پدرش، امپراتور سنگ‌دل و ظالم اوبلیا، او را خواهد کشت. حالا آتانازیا باید در زندگی جدیدش، سرانجام دیگری برای خود رقم بزند...

درباره‌ی کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول

شاهزاده آتانازیا دختری زیبا و سرزنده است که همه او را دوست دارند؛ به‌جز پدر سنگ‌دل و بی‌رحمش؛ کلاد دِ آلگر اوبلیا، امپراتور اوبلیا. مادر او نیز مانند آتانازیا بازیگری زیبا بوده که امپراتور در مهمانی عاشقش می‌شود و با او ازدواج می‌کند. آتانازیا از همان نوزادی مادرش را از دست می‌دهد و در قصری بزرگ و وسیع تنها می‌ماند. فقط خدمتکاران هستند که از او مواظبت می‌کنند و پدرش کوچک‌ترین اهمیتی به آتانازیا نمی‌دهد؛ تااینکه در روز تولد 9 سالگی، دختر با پدر مواجه می‌شود. اما این واقعه هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد. امپراتور اوبلیا که برادر خودش را برای رسیدن به سلطنت کشته است،‌ فقط و فقط به یک نفر علاقه دارد: جانت. دختری که تا چهارده سالگی از وجود او بی‌خبر بود. مادر جانت برای در امان ماندن خودش و دخترش از امپراتور اوبلیا، او را از چشمان پدرش پنهان می‌کند؛ اما وقتی جانت و امپراتور با هم ملاقات می‌کنند، سریعاً به هم علاقه‌مند می‌شوند. آتانازیا و جانت، هر دو چهارده سال دارند و به یک اندازه زیبا هستند؛ ولی چرا امپراتور فقط به جانت علاقه دارد؟

معرفی و دانلود کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول

آتانازیا همچنان به مهربانی و خوش‌قلبی خود ادامه می‌دهد؛ به امید آن‌که روزی دل پدرش را به دست آورد. اما اوضاع آن‌طور که او انتظار دارد، پیش نمی‌رود. توطئه‌ای برای از سر راه برداشتن آتانازیا چیده می‌شود. در روز تولد هجده سالگی جانت، در نوشیدنی او سم ریخته می‌شود و بلافاصله آتانازیا را به‌عنوان مقصر دستگیر می‌کنند. امپراتور کلاد که به جانت علاقه‌ی بسیاری دارد، آتانازیا را اعدام می‌کند. اما داستان کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد (Who Made Me a Princess)، در این‌جا تمام نمی‌شود؛ بلکه آغاز می‌شود.

داستان کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول، از زمانی شروع می‌شود که یک نفر از دنیای امروز، داستان شاهزاده آتانازیا را از کتابی به نام «شاهزاده‌ی دوست‌داشتنی» می‌خواند و پس از خوردن چند قرص خواب، ناگهان در هیئت آتانازیای نوزاد از خواب بیدار می‌شود. او کتاب شاهزاده‌ی دوست‌داشتنی را خوانده است و از سرنوشت آتانازیا خبر دارد؛ به همین دلیل، تصمیم می‌گیرد به محض بزرگ شدن، از قصر فرار کند و به سرانجام شوم آتانازیا گرفتار نشود. او برای زندگی خود نقشه‌ای جدید دارد: تا می‌تواند از توجه دیگران دور باشد و برای فرار از قصر، جواهرات و اشیای قیمتی را جمع کند. اما نقشه‌ی او به‌زودی نقش بر آب می‌شود و تنها یک راه برای آتانازیا می‌ماند: دل پدر سنگدل و بی‌رحمش را به دست بیاورد. اما آیا او با وجود رقیبی چون جانت، موفق به انجام این کار می‌شود؟ جلد اول مانهوای چه کسی مرا شاهزاده کرد را بخوانید تا از سرنوشت این دختر خوش‌قلب و پدر قسی‌القلبش آگاه شوید.

نویسنده‌ی این مانهوا که با نام مستعار پلوتوس (Plutus) می‌نویسد، شخصیت‌هایی را خلق کرده که ارتباط برقرار کردن با آن‌ها بسیار ساده خواهد بود. هر کس که کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول را بخواند، اعتراف می‌کند که امپراتور کلاد یکی از بهترین شخصیت‌های کتاب است؛ کسی که روزگار او را به انسانی سنگدل تبدیل کرده و در باطن، می‌تواند شخصیتی دوست‌داشتنی داشته باشد. پلوتوس لحظه‌های طنز بسیاری را با شخصیت آتانازیای کوچک خلق می‌کند و ژانر کمدی را با دو ژانر فانتزی و درام نیز درمی‌آمیزد.

پلوتوس در ابتدا مانهوای چه کسی مرا شاهزاده کرد را فصل به فصل در یکی از سایت‌های وب‌کامیک منتشر می‌کرد. جلد اول این مانهوا را انتشارات نگاه آشنا با ترجمه‌ی مطهره ابراهیم‌زاده چاپ کرده است. تعداد جلدهای این مجموعه مانهوا، به 9 عدد رسیده است.

اقتباس سینمایی و فرهنگی از کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول

در کنفرانس جهانی iQiyi در سال 2023 اعلام شد که انیمه‌ی چه کسی مرا شاهزاده کرد به‌زودی ساخته و پخش خواهد شد. طبق آخرین گفته‌های استودیوی Colored Pencil این انیمه در سال 2024 منتشر می‌شود.

کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این مانهوا را به نوجوانانی توصیه می‌کنیم که می‌خواهند درباره‌ی خودشان احساس بهتری داشته باشند و با دیگران همدردی کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول: قلب یخی
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات209
زبانفارسی
شابک978-622-385-003-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول

زینب بیگی
۱۴۰۳/۶/۱۰
از نظر من کتاب خوبی بود و منتظر جلد دوم هم هستم ❤️ به کسانی که برای خریدن این کتاب شک دارند پیشنهاد می‌کنم که این کتاب را حتما برید و مطالعه کنید.
Fadena laeli
۱۴۰۳/۵/۶
کتاب مانگا جالبی هست ولی خیلی کوتاه بود برای جلد اول حدودا۲۰۸صفحه است و جلد دومش هم نیست. امیدوارم جلد بعدی هم قرار بگیره.
مهسا
۱۴۰۳/۶/۱۲
کتاب واقعا زیبا و جالبی هستش خیلی منتظر فصل دوش هستم
hinata
۱۴۰۳/۴/۲۴
خیلی خوب بود کاشکی جلد دومش هم بود
پردیس فیروزی
۱۴۰۳/۶/۸
بسیار عالی بود و خیلی هیجان انگیز
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول

برای دریافت کتاب چه کسی مرا شاهزاده کرد؟ - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.