معرفی و دانلود کتاب بازی زندگی و راه آن بازی

عکس جلد کتاب بازی زندگی و راه آن بازی
قیمت:
۳۹۰۰۰ ۱۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازی زندگی و راه آن بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازی زندگی و راه آن بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازی زندگی و راه آن بازی

آموزه‌های عرفانی و دینی انسان را دعوت می‌کند که برای تحقق خواسته‌هایش بر خداوند توکل کند و از شک و ترید بپرهیزد. فلورانس اسکاول شین در کتاب بازی زندگی و راه آن بازی با بهره‌گیری از این آموزه‌ها و همراه کردن آن‌ها با مفاهیم روانشناختی به مخاطب خود توصیه می‌کند تا در راه تحقق خواسته‌هایش، معنویت را وارد زندگی خود کند. این کتاب که در گروه کتاب‌های موفقیت و خودسازی قرار دارد، بر نگاه معنوی در مسیر خودسازی تأکید دارد.

درباره‌ی کتاب بازی زندگی و راه آن بازی

بسیاری بر این باورند که بین انسان و کائنات دادوستدی وجود دارد. هر آنچه از جهان بخواهیم، دریافت خواهیم کرد و هر آنچه از نیکی یا بدی به جهان بدهیم، همان را باز پس می‌گیریم. پس تنها باید ایمان داشته باشیم، ترس و تردید به خود راه ندهیم و بر خواسته‌ی خود تمرکز کنیم. فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) در کتاب بازی زندگی و راه آن بازی (‎The game of Life and how to play it) چنین باوری را منعکس کرده و بر پایه‌ی این باور چند اصل و قانون را شامل قانون توانگری، نفوذ کلام، قانون عدم مقاومت، قانون کارما و قانون بخشایش مطرح می‌کند.

نویسنده ‌در کتاب بازی زندگی و راه آن بازی بر این باور است که زندگی جنگ نیست؛ بلکه یک بازی است و رشد معنوی راه حل کلیدی برای پیروزی در این بازی است. در سایه‌ی رشد معنوی، باور به تقدیری که خداوند برای انسان رقم زده و توکل و توسل به قدرت خدا، هیچ‌چیز برای انسان دشوار و دست‌نیافتنی نخواهد بود. نویسنده برای شرح مطالب مدنظر خود، مثال‌هایی واقعی از زندگی‌ کسانی که با آن‌ها برخورد داشته، ذکر کرده و در بسیاری مواقع به آموزه‌هایی از کتاب مقدس، استناد کرده است.

پیش از این کتاب بازی زندگی به همراه سه کتاب دیگر این نویسنده، در یک جلد و تحت عنوان چهار اثر از فلورانس اسکاول شین منتشر شده است. این بار انتشارات ارغوان مهر این کتاب را به‌طور جداگانه و با ترجمه‌ی اکرم مریخ‌نژاد اصل منتشر کرده است.

در نکوداشت‌ کتاب بازی زندگی و راه آن بازی

این کتاب هزاران نفر را در سراسر جهان ترغیب کرده تا احساس هدفمندی و تعلق داشته‌باشند. (آمازون)

کتاب بازی زندگی و راه آن بازی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که به باورهای فرامادی علاقه‌مند هستند و معنویت را کلید گشایش کارها می‌دانند، مناسب است.

در بخشی از کتاب بازی زندگی و راه آن بازی می‌خوانیم

کارما، واژه‌ای سانسکریت به معنی «بازگشت» است. آنچه آدمی بکارد، همان را درو خواهد کرد. دوستی حکایت خود را برایم بازگو کرد که کارکرد این قانون را نشان می‌دهد. دوستم می‌گفت: «همه کارمای من با عمه‌ام ارتباط پیدا می‌کند. هر چه به او بگویم کسی دیگر عیناً همان را به من می‌گوید. وقتی در خانه هستم؛ معمولاً خیلی زود از کوره به‌در می‌روم. یک روز، داشتیم غذا می‌خوردیم؛ عمه شروع به صحبت با من کرد. من هم گفتم: «حرف نباشد؛ می‌خواهم در آرامش غذا بخورم!»

روز بعد با زنی ناهارمی‌خوردم که خیلی میل داشتم روی او اثر بگذارم. با شوروشوق حرف می‌زدم که گفت: «حرف نباشد؛ می‌خواهم در آرامش غذا بخورم!» چون هشیاری دوستم در سطح بالایی است، کارمای او بسیار زودتر از کسی که در سطح ذهن قرار دارد، بازمی‌گردد.

آدمی هر اندازه دانش بیشتری داشته‌باشد؛ مسئولیتش افزون‌تر است. اگر کسی از قانون معنویت باخبر است به آن عمل نکند؛ به عذاب وجدان بزرگی گرفتار می‌شود. «ترس از خدا، آغاز حکمت است.»

انسان فقط می‌تواند همان باشد که خود را چنان می‌بیند. تنها می‌تواند به‌جایی برسد که خود را در آن جا بیند. تنها می‌تواند آن‌چه را به‌دست آوردکه خود را لایق آن می‌بیند.

از قدیم گفته‌اند که هیچ رویدادی بدون حضور حداقل یک ناظر رخ نمی‌دهد. انسان نخست شکست یا موفقیت، غم یا شادی خود را در صحنه‌ی خیال می‌بیند؛ آنگاه شکست یا موفقیت، غم یا شادی عینیت می‌یابد. چنین امری را در مورد مادری‌که برای کودکش بیماری تصور کرده یا همسری که برای همسرش موفقیت تصور کرده است، مرور کرده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: بازی زندگی
فصل 2: قانون توانگری
فصل 3: نفوذ کلام
فصل 4: قانون عدم مقاومت
فصل 5: قانون کارما و قانون بخشایش
فصل 6: سپردن بار تأثیر بر ذهن نیمه‌هشیار
فصل 7: عشق
فصل 8: شهود یا هدایت
فصل 9: تکامل یا رسیدن به طرح الهی
فصل 10: انکارها و تصدیق‌ها
الگوهای درخواست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازی زندگی و راه آن بازی
نویسنده
مترجماکرم مریخ نژاد اصل
ناشر چاپیانتشارات ارغوان مهر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-6098-22-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۰۰۰ ۱۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازی زندگی و راه آن بازی

AM
۱۴۰۳/۶/۳
از دریچه نگرش اسکاول شین در این کتاب می‌توان برای بهبود زندگی محروم‌ترین و دردمندترین زنان، با روزنه‌ای نوین روبرو شد؛ که در عین فقر، ثروتمند بود، در حال تنهایی، خود همدم خود بود و در هر سطح از علم و دانش، خردمند بود.
یوسف جعفری
۱۴۰۳/۶/۲۶
‌کتاب بازی زندگی بهترین کتابی که تاحالا خوندم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بازی زندگی و راه آن بازی

برای دریافت کتاب بازی زندگی و راه آن بازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.