معرفی و دانلود کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته: خودکارسازی، شخصی سازی، شناخت پرسونای مشتری

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته: خودکارسازی، شخصی سازی، شناخت پرسونای مشتری

کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته نوشته‌ی شاهین حسین‌پور و امیر دانشی‌پور، بازاریابی دیجیتال را به صورت کامل و کاربردی به مخاطبان معرفی می‌کند. این کتاب، علاوه‌بر آموزش مفاهیم و نظریات پایه‌ی بازاریابی دیجیتال، استفاده از این مفاهیم را به‌صورت کاربردی و به‌وسیله‌ی ابزارهای دیجیتال کاملا توضیح می‌دهد و با آموزش استفاده از ابزارهای آنلاین بازاریابی شما را در شخصی‌سازی، خودکارسازی و شناخت پرسونای مشتری کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته

بازاریابی دیجیتال، یکی از مهم‌ترین ارکان فعالیت‌های اقتصادی در دنیای امروز است، به‌طوری‌که، اگر بهترین محصول و باکیفیت‌ترین خدمات را نیز ارائه کنید اما با فنون بازاریابی دیجیتال آشنا نباشید، نمی‌توانید به موفقیت گسترده‌ی اقتصادی دست پیدا یابید. بازاریابی دیجیتال به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و استراتژی‌ها گفته می‌شود که برای ترویج و تبلیغ خدمات و برند شما از طریق ابزارهای دیجیتال انجام می‌شود. این ابزارها شامل وبسایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جست‌وجو و... هستند که می‌توانند به نفع شما کار کنند یا برعکس، فایده‌ای برای شما نداشته باشند. با ارتقای مهارت‌های خود در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال می‌توانید به اهداف بزرگی در زمینه‌ی کاری خود دست پیدا کنید که افزایش فروش، دسترسی‌پذیری جهانی، صرفه‌جویی در هزینه، امکان بررسی و اندازه‌گیری داده‌های مرتبط با بازاریابی و همین‌طور ارتباط متقابل با مشتری، تعدادی از آن‌هاست. کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته، نوشته‌ی شاهین حسین‌پور و امیر دانشی‌پور، به شما کمک می‌کند به این اهداف برسید.

نکته‌ی بسیار مهمی که باید به خاطر داشته باشید، این است که چه شغلتان به صورت مستقیم مربوط به بازاریابی و فروش محصول باشد، چه مدیر یک مجموعه باشید یا در زمینه‌های دیگر فعالیت کنید، خواندن کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته به شما کمک می‌کند که کسب‌وکار خود را ارتقا دهید. این کتاب علاوه‌بر آموزش دقیق بسیاری از نکات بازاریابی دیجیتال به بازاریابان و مدیران فروش، به مدیران کمک می‌کند یک دید ظریف نسبت به موضوع بازاریابی دیجیتال پیدا کنند و به یک زبان مشترک با تیم دیجیتال مارکتینگ خود دست یابند. از طرفی افراد عادی در رشته‌ها و شغل‌های دیگر نیز، با خواندن این کتاب کشف می‌کنند که بازاریابی دیجیتال چگونه می‌تواند به آن‌ها و کسب‌وکارشان کمک کند و حتی اگر حوزه‌ی کاری کوچکی دارند، چگونه می‌توانند با استفاده از ابزارهای مختلف بازاریابی دیجیتال، درآمد خود را افزایش دهند.

کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته علاوه بر آموزش مهم‌ترین و به‌روزترین مفاهیم و نظریات مربوط به بازاریابی دیجیتال، به شما کمک می‌کند، از ابزارهای آنلاین مختلف، برای خودکارسازی، شناخت پرسونای مشتری و شخصی‌سازی استفاده کنید. شما در این کتاب یاد می‌گیرید چطور از ابزارهای آنلاین برای شناسایی و رصد مشتریان و همچنین جهت هدایت کاربران از ابزارهای RETARGETING بهره ببرید، بازاریابی آنلاین را خودکار کرده، صفحات فرود را برای جذب بهتر مشتریان طراحی و پیاده‌سازی کنید، با وردپرس فرآیندهای بازاریابی را اتوماتیک سازید و... .

در کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته، مثل بسیاری دیگر از کتاب‌های مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران، می‌توانید گام‌به‌گام با نویسندگان پیش بروید و مهارت خود را در زمینه‌ی بازاریابی دیجیتال ارتقا دهید. بعد از تعاریف مهم، هر بخش کتاب، مهارت‌های کاربردی را به صورت تصویری به شما آموزش می‌دهد و کمک می‌کند مهم‌ترین تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال را بیاموزند.

کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته برای علاقه‌مندان به یادگیری بازاریابی دیجیتال به صورت کاربردی و گام‌به‌گام، بسیار کارآمد است.

در بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته: خودکارسازی، شخصی سازی، شناخت پرسونای مشتری می‌خوانیم

کمپین‌های آگاهی زمانی مفید هستند که می‌خواهید بازدیدکنندگان وب‌سایت را دوباره جذب کنید و در مورد محصولات، ویژگی‌ها یا اطلاعیه‌های مرتبط به آن‌ها بگویید. این تبلیغات معمولاً به لیست‌های مبتنی بر پیکسل ارائه می‌شوند. اشکال آشکار کمپین‌های آگاهی این است، که شما محتوا را به افرادی ارائه می‌دهید که زیاد با برند شما درگیر نشده‌اند. آن‌ها در پایگاه داده مخاطبان شما نیستند و اغلب نرخ کلیک کم‌تری نسبت به انواع دیگر کمپین‌ها وجود دارد؛ با این حال از آنجایی که هدف این است که مشتریان بالقوه از کسب‌وکار شما آگاه شوند، برداشت‌ها و تعامل معیارهای قابل‌قبولی برای پیگیری هستند. اغلب کمپین‌های آگاهی، پیش‌درآمدهای یک هدف کمپین بسیار مؤثرتر هستند؛ کمپین‌های تبدیل.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1 / تعریف بازاریابی دیجیتال
فصل 2 / مشتری واقعی کیست؟
فصل 3 / استفاده از ابزارهای آنلاین برای شناسایی و رصد کاربران
فصل 4 / استفاده از ابزارهای RETARGETING در وب‌سایت برای شناسایی و هدایت کاربران
فصل 5 / تقسیم‌بندی مخاطبان برای شخصی‌سازی
فصل 6 / خودکارسازی بازاریابی آنلاین
فصل 7 / پیاده‌سازی صفحات فرود برای جذب سرنخ
فصل 8 / ابزارهای حرفه‌ای سفارشی‌سازی بازاریابی آنلاین
فصل 9 / اتوماتیک‌سازی فرآیندهای بازاریابی در وردپرس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته: خودکارسازی، شخصی سازی، شناخت پرسونای مشتری
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-622-218-566-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته

برای دریافت کتاب بازاریابی دیجیتال پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.