معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین

عکس جلد کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین

کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین با معرفی آموزش آنلاین و تأکید بر روند رو به رشد آن در ایران آغاز می‌شود. شاهین حسین پور در این کتاب با اشاره به افزایش دسترسی به اینترنت و ظهور ابزارهای تعاملی به‌عنوانِ عوامل کلیدی در توسعه‌ی آموزش آنلاین، به نحوه‌ی راه‌اندازی آن می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین

در وهله‌ی اول نویسنده از تجربیات خود در ایجاد ابزارهای آنلاین و منابع آموزشی صحبت می‌کند و توضیحاتی در‌مورد وجوه مختلف یک پروژه‌ی آموزش آنلاین می‌دهد. شاهین حسین پور با اشاره به نیاز به مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف برای ایجاد دوره‌های آموزشی آنلاین، مانند راه‌اندازی بستر انتشار آنلاین و تولید منابع آموزشی، کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین را تبدیل به مرجعی خوب برای یادگیری این سیستم کرده است.

شاهین حسین پور در این کتاب راهکارهای ساده‌ای را جهت ایجاد و توسعه‌ی آموزش آنلاین برای خواننده بازگو می‌کند. کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین نشان می‌دهد که چگونه پیشرفت‌های تکنولوژیک مانند اینترنت، آموزش را آسان‌ و سریع‌تر کرده‌اند. از نظر شاهین حسین پور رشد آموزش آنلاین با تکیه بر فناوری‌های نوظهور، یکی از نکات مهم جهان مدرن به شمار می‌آید.

نویسنده با ارائه‌ی یک مرور جامع و دقیق بر آموزش آنلاین، نکات کلیدی و تجربیات ارزشمند خود را به اشتراک می‌گذارد؛ از طرفی، با تأکید بر فناوری‌های نوظهور و اهمیت مهارت‌های مختلف و راهکارهای عملی، رویکردی کاربردی جهت راه اندازی آموزش آنلاین، ارائه می‌دهد. آمارها نشان می‌دهد که بازار جهانی یادگیری آنلاین در سال 2019 به عددی نزدیک به 187.87 میلیارد دلار رسیده است. رشد 400 درصدی این بازار در مقایسه با 6 سال قبل به وضوح سرعت بالای توسعه‌ی این حوزه را نشان می‌دهد. گسترش یادگیری آنلاین نه‌تنها در کشورهای توسعه‌‌یافته بلکه در کشورهای در حال توسعه مانند آفریقا، هند و چین نیز رخ داده است.

کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین به مباحث مختلفی از جمله مفاهیم آموزش الکترونیک و آنلاین، نقش دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوای آموزشی غنی و نحوه‌ی افزایش درآمد در آموزش آنلاین می‌پردازد. ارائه‌ی جزئیات درباره‌ی راه‌اندازی استودیوهای آموزش آنلاین و تخمین هزینه‌های مرتبط با آن نیز از مباحث کتاب به حساب می‌آید. این کتاب همچنین به تشریح استفاده از زیرساخت وردپرس و افزونه‌ی Learn Press برای راه‌اندازی آموزش آنلاین نیز پرداخته است. شاهین حسین پور دیجیتال مارکتینگ را به‌عنوان یک عامل کلیدی در توسعه و افزایش درآمد وبسایت‌های آموزشی آنلاین معرفی می‌کند. این موضوع نشان‌دهنده‌ی اهمیت استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در موفقیت پروژه‌های آموزش آنلاین است.

کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین مرجعی جامع و کاربردی به شمار می‌رود که هدفش آموزشِ مفاهیم و مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی و مدیریت یک وبسایت و پروژه‌ی آموزش آنلاین است. کتاب به‌صورت دقیق به موضوعات مختلفی از جمله دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، راه‌اندازی استودیوهای آموزشی و تخمین هزینه‌ها می‌پردازد و تلاش دارد تا با زبانی ساده و قابل فهم، راهنمایی کاملی برای افرادی باشد که قصد دارند در زمینه‌ی آموزش آنلاین فعالیت کنند. استفاده از زبان ساده، تمرکز بر جنبه‌های عملی و ارائه‌ی راهکارهای ملموس، این کتاب را به منبعی ارزشمند برای مخاطبان مختلف تبدیل کرده است.

کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین به نویسندگی شاهین حسین پور، در ژانر آموزشی و فناوری اطلاعات قرار دارد؛ این کتاب توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران وارد بازار کتاب شده است.

کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب برای افرادی مناسب است که قصد دارند کسب‌وکار آموزش آنلاین راه‌اندازی کنند. این کتاب به واسطه‌ی روش‌های مدرنی که ارائه می‌دهد برای اینفلوئنسرها نیز مناسب است.

در بخشی از کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین می‌خوانیم

آلیسون یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزش رایگان در جهان برای آموزش و آموزش مهارت‌ها است. این یک شرکت اجتماعی انتفاعی است که برای هر کسی امکان مطالعه هر چیزی در هر مکان در هر زمان به صورت آنلاین و در هر سطح موضوعی را برای همه فراهم می‌کند. ما از طریق مأموریت خود کاتالیزوری برای تغییرات مثبت اجتماعی ایجاد فرصت رفاه و برابری برای همه هستیم. این بخشی از بیانیه کاربری وبسایت آلیسون است. آلیسون در سال 2007 در گالوی ایرلند تأسیس شد و به طور ارگانیک و طبیعی رشد کرد تا به یک نیروی اصلی در آموزش رایگان آنلاین و آموزش مهارت تبدیل شود. در حال حاضر با بیش از 21 میلیون یادگیرنده در 195 کشور آلیسون در حال تغییر نحوه یادگیری و ارتقاء مهارت‌های جهان است.

مایک فریک مدیر عامل آلیسون ماده 26 اعلامیه حقوق بشر که توسط سازمان ملل در سال 1946 میلادی تصویب و منتشر شده را سرلوحه آلیسون قرار داده است. طبق این ماده آموزش می‌بایست برای همه در جهان رایگان باشد. مدل درآمدی آلسیون برای پایه فروش تبلیغات و گواهینامه‌های آموزشی است. این مدل آموزشی و درآمدی مرسوم باعث رشد سریع وبسایت‌ها و پلتفرم‌های آموزش آنلاین شده است به این دلیل که کاربران به واسطه آموزش‌های رایگان استقبال بیشتری به وبسایت نشان می‌دهند و در کنار آن در صورت تمایل می‌توانند گواهینامه‌های صادرشده را خریداری نمایند. کیفیت و برند آموزش آنلاین تأثیر بالایی در مقبولیت و افزایش فروش این گواهینامه‌ها و مدل درآمدی اشاره شده دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: همه چیز درباره‌ی آموزش آنلاین و الکترونیکی
فصل دوم: راه‌اندازی آموزش آنلاین به وسیله‌ی مودل MOODLE
فصل سوم: راه‌اندازی آموزش آنلاین در WordPress
فصل چهارم: ضبط صفحه نمایش برای آموزش آنلاین و ویدیوهای مرتبط
فصل پنجم: همه چیز درمورد راه‌اندازی یک استدیو
فصل ششم: دیجیتال مارکتینگ در خدمت آموزش آنلاین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات133
زبانفارسی
شابک978-622-218-545-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین

برای دریافت کتاب صفر تا صد راه اندازی آموزش آنلاین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.