معرفی و دانلود کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو

عکس جلد کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو

کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو، داستانی با حس‌وحال اقیانوس آبی مواج و گرمای ساحل‌های طلایی رنگ است. اوئن کالفر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در این رمان کودکانه، مخاطبان خود را راهی یک سفر دریایی بی‌نظیر و رویایی می‌کند. ویل، پسر‌بچه‌ی نه‌ساله‌ی داستان، تابستان خوشی را در ساحل دریا کنار برادران خود می‌گذارند؛ اما وقتی افسانه‌ی ناخدا کرو و روح سرگردان او به گوش ویل می‌رسد، ادامه‌ی تعطیلات این قهرمان کوچک به کلی زیرورو می‌شود.

درباره‌‌ی کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو

تا حالا زندگی در کنار ساحل دریای آبی را تجربه کرده‌اید؟ اوئن کالفر (Eoin Colfer) نویسنده‌ی محبوب داستان‌های کودکانه در ماجرای جذاب کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو (The Legend of Captain Crow's Teeth) این تجربه‌ی به‌یادماندنی و استثنایی را به شما هدیه می‌کند.

با آغاز تابستان، ویل، پسربچه‌ی داستان افسانه‌ی دندان ناخدا کرو به همراه خانواده و چهار برادر قد‌ونیم‌قد خود راهی ساحل دریا می‌شود تا همگی تعطیلات را در یک اتاقک کوچک و گرم بگذارنند. آن‌ها گاهی به سراغ قایق‌سواری می‌روند؛ گاهی با یک‌دیگر شنا می‌کنند و برخی اوقات نیز سراغ خرچنگ‌های بازیگوش می‌روند؛ با این‌وجود، بیشتر وقت ویل و برادر‌هایش به خراب‌کاری و ساختن یک دردسر تازه می‌گذرد. در میان این برادر‌های ماجراجو، مارتی از همه شیرین‌کار‌تر است. او عاشق جوک گفتن است و از اینکه سربه‌سر بقیه بگذارد نیز بدش نمی‌آید. داستان کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو از یک شب تابستانی پرماجرا آغاز می‌شود؛ مارتی، برادران خود را دور هم جمع می‌کند تا آن‌ها را از یک افسانه‌ی قدیمی و کمی ترسناک خبردار کند. داستان‌های قدیمی می‌گویند که روح یک دزد دریایی به نام ناخدا کرو هنوز هم در این شهر پرسه می‌زند و شب‌ها به ساحل می‌آید. این ناخدا‌ی بداخلاق به دنبال یک پادوی تازه برای کشتی خود می‌گردد و برای این کار یک پسربچه‌ی نه‌ساله را در‌نظر دارد. برای همین نیز هیچ ‌بچه‌ی کوچکی شب‌ها جرئت نزدیک شدن به ساحل را پیدا نمی‌کند تا مبادا روح ناخدا کرو او را اشتباهی با خود به اعماق دریا ببرد. با شنیدن این داستان، پنج برادر همگی وحشت می‌کنند؛ اما شاید در میان آن‌ها هیچ‌کس به اندازه‌ی ویل نترسیده باشد؛ چرا که به‌تازگی نه ساله می‌شود!

معرفی و دانلود کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو

کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو، یک داستان شیرین و فانتزی با قلمی کودکانه است. اوئن کالفر با الهام از داستان‌های قدیمی و افسانه‌ها، مخاطبان کوچک خود را به جریان یک قصه‌ی تخیلی و ماجرای هیجان‌انگیز آن دعوت می‌کند و با قلم شوخ‌طبعانه‌ و صمیمی خود، بارها لبخند به لب کتاب‌خوانان کوچک می‌آورد. همچنین تصویر‌سازی‌های بامزه‌ی کتاب، جذابیت‌های ویژه‌ی این داستان را برای خوانندگان آن دوچندان می‌کند. این داستان در سال 2005 منتشر شده است؛ و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات افق و ترجمه‌ی شیدا رنجبر به دست کودکان ایران‌زمین می‌رسد.

نکوداشت‌های کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو

  • خنده‌دارترین کتاب سال. یک شاهکار کوچک. (Daily Mail)
  • با این کتاب آماده‌ی خنده‌های دل‌دردآوری باشید. (ساندی تایمز)

کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی 7 تا 12 سال و علاقه‌مندان به رمان‌های کودکانه با حال‌وهوای فانتزی و ماجراجویی از خواندن این کتاب لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو می‌خوانیم

همیشه تمام تابستان را به شنا کردن و قایق ساختن و خرچنگ گذاشتن توى کفش‌هاى هم‌دیگر مى‌گذرانیم. روستاى دان‌کِیدِ ایرلند، بهترین جا براى یک مشت پسر بچه‌ى فضول است تا تعطیلات تابستان‌شان را بگذرانند. ما آن‌جا یک کشتى، لباس‌هاى غواصى، یک خانه‌ى درختى و چوب‌هاى ماهیگیرى داریم.

امسال هم که من مى‌توانم در جشنواره‌ى وروجک‌هاى نُه تا یازده ساله شرکت کنم.

درست است که اسم خوبى ندارد، ولى خیلى دلم مى‌خواهد در برنامه‌هایش شرکت کنم، چون این‌طورى مى‌توانم با بچه‌هایى بگردم که بزرگ‌تر از خودم هستند. مارتى از پارسال به این جشنواره رفته و سرم را برده از بس که گفته چه‌قدر خوش گذشته است. امسال مى‌گویند قرار است یک گروه موسیقى هم بیاورند.

شب قبل از جشنواره نتوانستم بخوابم. نخوابیدنم ربطى به جشنواره نداشت، براى این بود که مارتى با یکى از داستان‌هاى ارواح موردعلاقه‌اش به اسم "افسانه‌ى دندان ناخدا کرو" نصف جان‌مان کرده بود.

پنج تایى‌مان توى اتاقى که مثلاً قرار بود فقط دو تا تختخوابِ تاشو داشته باشد ولى بابا با چوب‌هاى کهنه و تخته سه‌لا، سه تاى دیگر به آن اضافه کرده بود، روى تخت توى کیسه خواب‌هاى‌مان خوابیده بودیم و زیپ‌هاى‌شان را بالا کشیده بودیم.

مارتى هر شب اول صبر مى‌کرد تا همه‌مان به چرت زدن بیفتیم، بعد داستانش را شروع مى‌کرد. وقتى یکى نیمه‌خواب باشد و چرت بزند آن‌قدر گیج است که هر چیزى را باور مى‌کند.

مارتى گفت: «شما هم شنیدید؟ فکر کنم صداى یکى را از بیرون شنیدم.»

فهرست مطالب کتاب

حرف زدن بچگانه
دندان ناخدا کرو
جشنواره‌ى وروجک‌ها
ساعت ده و بیست و نُه دقیقه و چهل و هشت ثانیه...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو
نویسنده
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-369-507-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو

برای دریافت کتاب افسانه‌ی دندان ناخدا کرو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.