معرفی و دانلود کتاب چتر بسته

عکس جلد کتاب چتر بسته
قیمت:
۱۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چتر بسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چتر بسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چتر بسته

کتاب چتر بسته، یک قصه‌ی دل‌انگیز و خواندنی برای بچه‌هاست که به قلم نویسنده‌ی دنیای کودک، ناصر کشاورز نوشته شده و تصاویر شاد و رنگارنگ آن را نیز نرگس موسوی طراحی کرده است. این داستان، یک روز از زندگی چتری بسته را نشان ما می‌دهد؛ چتری که تصمیم گرفته راهی یک ماجراجویی تازه شود. چتر قصه اما پیش از هر چیز باید فکری به حال بسته بودن خود کند؛ وقتی که چتر بسته بتواند باز شود، آن‌وقت است که می‌تواند ماجراجویی خود را آغاز کند.

درباره‌‌ی کتاب چتر بسته

وقتی باد‌های پاییزی از راه می‌رسند، نوبت آن است که سراغ کمد لباس‌های گرم خود برویم و به دوستان مهربان و محافظ خود یعنی چترها، سلام دوباره‌ای کنیم. دنیا پر است از چتر‌های کوچک و بزرگ و رنگارنگ، و هر چتری نیز قصه‌ی مخصوص به خود را دارد. داستان کتاب چتر بسته، نیز قصه‌ی یکی از همین چتر‌هاست. این داستان را نویسنده‌ی ادبیات کودکان، ناصر کشاورز به قلم درآورده و آن را در کنار تصویر‌سازی‌های دیدنی نرگس موسوی، برای خوانندگان خردسال خود تعریف کرده است.

قهرمان کتاب چتر بسته، برخلاف بیشتر قصه‌ها، یک آدم نیست. او یک چتر کوچک و رنگی‌ست که مثل هر چتری در دنیا، از آدم‌ها در برابر باران و برف مراقبت می‌کند. چتر قصه‌ی ما اما به تازگی تصمیم متفاوتی گرفته. او می‌خواهد برای یک بار هم که شده، گردش و ماجراجویی تازه و متفاوتی را تجربه کند. اما همه می‌دانیم که چتر‌های بسته، درست مثل پرنده‌هایی که بال خود را بسته‌اند، نمی‌توانند پرواز کنند و به دور‌دست‌ها بروند. پس قهرمان داستان چتر بسته باید برای باز شدن، فکر تازه‌ای کند. او تصمیم می‌گیرد از دوستان خود یعنی غنچه‌ها سوال کند. چرا که غنچه‌ها نیز درست مثل چتر‌ها می‌توانند باز و بسته شوند. اما غنچه‌ها چطور این کار را می‌کنند؟ چتر بسته به سراغ رفقای خود می‌رود تا از آن‌ها سوال کند.

کتاب چتر بسته، در دسته‌ی داستان‌های تخیلی و سرگرم‌کننده برای خوانندگان کودک و خردسال قرار می‌گیرد. این اثر، روایت داستانی ساده و متن‌های کوتاهی دارد که برای برای مخاطبان تازه‌وارد دنیای کتاب، انتخاب و گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. همچنین تصویر‌سازی‌های تماشایی اثر، کشش و جذابیت دوچندانی به خط داستانی آن می‌بخشد و لذت دنبال‌ کردن ماجرا را دو برابر می‌کند. کتاب چتر بسته، در واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، کتاب‌های پرنده آبی چاپ شده است و به دست کودکان می‌رسد.

کتاب چتر بسته برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 5 تا 7 سال با خواندن این داستان دل‌نشین، دروازه‌ی تازه‌ای به روی دنیای کتاب و کتاب‌خوانی باز می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چتر بسته
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-824-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چتر بسته

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چتر بسته

برای دریافت کتاب چتر بسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.