معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر اثری از داریوش فریدونی برزآباد و زهرا بیگم مرادی شکوریان است. این کتاب مختصات کلی این شغل را شرح داده و می‌توان از آن به‌عنوان یک اثر علمی برای سرویس کردن و تعمیرِ ماشین‌های سنگین همچون تراکتور یاد کرد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر

در دهه‌های گذشته برای شغل‌های فنی و حرفه‌ای، موردی علمی و آموزشی وجود نداشت. معمولاً اشخاص با پشت‌سر گذاشتن تجربیات عملی با مختصات این شغل‌ها آشنایی پیدا می‌کردند. اما طی سال‌های گذشته ناشران گوناگون کوشش داشته‌اند تا از نویسندگان متخصص در این رشته‌ها و حوزه‌های فنی دعوت به همکاری و آثار علمی و قابل ارجاعی را تالیف و منتشر کنند. تابه‌امروز آثار پرتعدادی در باب شغل‌های گوناگون توسط این متخصصان به نگارش درآمده و نتایج درخشانی نیز در پی داشته است. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر تألیف داریوش فریدونی برزآباد و زهرا بیگم مرادی شکوریان است. آن‌ها در این اثر تمام ریزوکاری‌هایی را که مربوط به این شغل می‌شود آموزش می‌دهند. پس اگر می‌خواهید بدانید که برای مراقبت و کار با ماشین‌های سنگین باید با چه مواردی آشنای شوید و چه کاری انجام دهید، این کتاب منبع معتبری برای شماست.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر مباحث خود را از بیان موارد ساده و اولیه شروع می‌کند و در فصل ابتدایی نکات پایه را در مورد سرویس تراکتور آموزش می‌دهد. پس در فصل ابتدایی با ساختار کلی و شمایل ماشین تراکتور آشنا می‌شوید و مطالب مربوط به ویژگی‌های ساختار درونی و همچنین ظاهر بیرونی تراکتور را برای سرویس و نگهداری یاد می‌گیرید. در فصل ابتدایی کتاب همچنین با درجه روغن، باتری، درجه حرارات، دورسنج و به‌طور کلی با کارکرد هر دکمه در تراکتورها آشنایی کامل پیدا می‌کنید. این توضیحات به‌طور مشخص فقط به‌صورت نوشتاری نیستند و همراه با این توضیحات، تصاویری نیز ارائه شده که به شما کمک می‌کنند تا مطالب را بهتر و عمیق‌تر فرا بگیرید.

فصل دوم کتاب افزایش مهارت‌های شغلی:سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر نوشته‌ی داریوش فریدونی برزآباد و زهرا بیگم مرادی شکوریان در باب توانایی پیاده‌سازی و سوار کردن قطعات مختلف تراکتور است. در این فصل در مورد بخش‌هایی چون شیرهای تخلیه آب، سیخک اندازه‌گیری روغن و ترموستات تراکتور و تیلر می‌خوانید. آموزه‌های این فصل که نسبت به مباحث فصل قبلی دشوارتر است، توضیحات و تصاویر بیشتری را برای شرح کامل مطالب دربرمی‌گیرد. فصل سوم در باب توانایی تخلیه آب رادیاتور و پر کردن آن است. در این بخش نیز اطلاعات جامعی در زمینه‌ی ابزار برقی کارگاهی، مته‌ها، سنگ دستی و کمپرسورها کسب می‌کنید.

فصل ششم و پایانی نیز به توانایی نگهداری تراکتور و تیلر در خارج از فصل اختصاص یافته است. در این بخش نیز دو نویسنده‌ی متخصص کتاب یعنی داریوش فریدونی برزآباد و زهرا بیگم مرادی شکوریان به بررسی وضعیت چرخ‌های تراکتور، نقاطی که می‌توان تراکتور را از زمین بلند کرد و عملکرد سیستم برقی و موتور ماشین پرداخته‌اند. در انتها می‌توان گفت هدف کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر که توسط مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده بررسی و شرح کلی مباحث علمی و در این شغل است و به افزایش خدمات در این حوزه‌ی فنی یاری می‌رساند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که می‌خواهند در مورد جزئیات ریز و درشت این شغل بدانند و با مختصات ماشین‌های سنگینی چون تراکتور آشنایی پیدا کنند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر می‌خوانیم

کلید چراغ تراکتور در بعضی از انوع تراکتور در سوئیچ اصلی تراکتور ادغام شده است و با ایجاد وضعیت‌های مختلفی که با چرخش سوئیچ حاصل می‌گردد، تعدادی از این چراغ‌های تراکتور روشن می‌شود. در بعضی از انواع دیگر تراکتور، کلید چراغ‌ها جدا از هم و مستقل از سوئیچ اصلی تراکتور در جلوی راننده قرار دارند. مثلا برای چراغ راهنما، کلیدی مخصوص و برای چراغ‌های بزرگ تراکتور در وضعیت‌های نور بالا و نور پایین کلیدی دیگر در نظر گرفته شده است. چراغ‌ها با رنگ‌ها و اندازه‌های متفاوت و در محل‌های خاصی از تراکتور قرار گرفته‌اند و هر کدام به‌تنهایی عهده‌دار وظیفه‌ای خاص هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: بازدید قبل از روشن کردن تراکتور و تیلر
فصل دوم: توانایی پیاده‌سازی و سوارکردن قطعات مختلف تراکتور
فصل سوم: توانایی تخلیه‌ی آب رادیاتور و پرکردن آن، تهیه‌ی محلول ضدیخ، تعویض روغن، فیلترها و تسمه پروانه
فصل چهارم: توانایی گریس‌کاری، روغن‌کاری،‌ پنچرگیری و تنظیم باد لاستیک و تنظیم کار با قطعات مختلف
فصل پنجم: توانایی آچارکشی و بازوبسته کردن انواع اتصالات پیچ‌ومهره تراکتور و تیلر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات172
زبانفارسی
شابک978-600-12462-5-8
موضوع کتابکتاب‌های راهنمای فنی خودرو
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سرویس کار و نگهدار تراکتور و تیلر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.