معرفی و دانلود کتاب اسرار منطقه 51

عکس جلد کتاب اسرار منطقه 51
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسرار منطقه 51 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسرار منطقه 51 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسرار منطقه 51

کتاب اسرار منطقه 51 نوشته‌ی پائولو کی مانزانرو رمانی تخیلی برای نوجوانان است که با الهام گرفتن از شایعاتی که درباره‌ی منطقه‌ی 51، یک منطقه‌ی نظامی فوق سرّی در آمریکا، مطرح می‌شود، آفریده شده است. نویسنده در این رمان تلاش کرده تا با بهره گرفتن از واقعیت، داستانی تخیلی بسازد که موجودات بیگانه و آدم‌فضایی‌ها در آن نقشی داشته باشند. این کتاب رمز و راز منطقه‌ی 51 را برای خوانندگانش می‌گشاید.

درباره‌ی کتاب اسرار منطقه‌ی 51

منطقه‌ی 51، یکی از مرموزترین مکان‌های دنیا، یک منطقه‌ی نظامی فوق سرّی در آمریکاست که دولت این کشور، اطلاعات رسمی اندکی را درباره‌ی آن منتشر کرده است. این موضوع، موجب بروز شایعاتی در میان مردم شده است. بر اساس این شایعات، منطقه‌ی نظامی 51 موجودات فرازمینی را در خود جای داده و مقر حضور بیگانگان در کره‌ی زمین است. پائولو کی مانزانرو (Paula K. Manzanero) در کتاب اسرار منطقه‌ی 51 (Where Is Area 51) با بهره‌گیری از موضوع منطقه‌ی 51 و شایعاتی که درباره‌ی آن مطرح است، رمانی تخیلی، هیجان‌انگیز و رازآلود آفریده است.

کتاب اسرار منطقه‌ی 51 سعی در افشای راز دولت ایالات متحده دارد. رازی که مردم فکر می‌کنند آن را می‌دانند. داستان با واقعه‌ی تاریخی سقوط اجسامی در یک مزرعه‌ی کشاورزی در نزدیکی شهر روزول، در سال 1947 آغاز می‌شود. واقعه‌ای که به شایعات درباره‌ی منطقه‌ی 51 دامن می‌زند. کشاورزی به نام ویلیام برازل این اجسام را می‌یابد و موضوع را با کلانتر محلی در میان می‌گذارد. بلافاصله نیروهای پایگاه نظامی وارد مزرعه می‌شوند و منطقه را پاکسازی می‌کنند. دولت اعلام می‌کند که این اجسام تکه‌هایی از بالن‌های غول‌پیکری بوده که قصد آزمایش آن را داشته‌اند، اما به خاطر طوفان سهمگین، آزمایش با موفقیت انجام نشده است. از طرفی یکی از روزنامه‌ها کمی بعد اشاره‌ای به یک بشقاب پرنده در منطقه‌ی روزول می‌کند. با اینکه روزنامه، بعداً تیتر خود را اصلاح می‌کند، اما مردم حرف‌های دولت را در این مورد باور نمی‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب اسرار منطقه 51

داستان به شیوه‌ای گزارش‌گونه روایت می‌شود و به همین خاطر از واقع‌نمایی بالایی برخوردار است. نویسنده طوری مطالب را سامان داده و تخیل را با واقعیت آمیخته، که خوانندگان گزارش او را بدون هیچ تردیدی، باور کنند.

کتاب 10 فصل دارد. عناوین فصل‌ها طوری می‌نمایند که انگار خواننده با کتابی در حوزه‌ی مسائل سیاسی و نظامی روبه‌رو شده است. لحن گزارش‌مانند و مستندگونه و واقع‌نمای متن کتاب نیز این تصور را قوت می‌بخشد و چنین به خواننده القا می‌کند که با واقعیت در ناب‌ترین صورت آن سروکار دارد. نویسنده در این بافت به بیان جزئیاتی درباره‌ی وقایع مربوط به منطقه‌ی 51 می‌پردازد و خصوصیات آن را توصیف می‌کند. همین‌طور، سیاست‌های ایالات متحده، حضور بیگانگان فرازمینی در منطقه‌ی 51، محدودیت‌های تردد زمینی و هوایی در نزدیکی منطقه‌ی 51، جایگاه این منطقه بر روی نقشه، تئوری‌های توطئه و ... همه در این کتاب بررسی خواهند شد، تا اینکه نویسنده بالاخره راز منطقه‌ی 51 را برای خوانندگان افشا کند.

کتاب اسرار منطقه‌ی 51 نوشته‌ی پائولو کی مانزانرو به دست میلاد شیروانی ترجمه شده و با همت انتشارات آبدوس و همکاری نشر نبض دانش، به چاپ رسیده است.

کتاب اسرار منطقه‌ی 51 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان و نوجوانان 8 تا 14 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب اسرار منطقه 51 می‌خوانیم

در طول جنگ جهانی دوم، ایالات متحده شروع به تولید بمب اتم نمود و این پروژه مخفی با عنوان «پروژه منهتن» شناخته می‌شد که در واقع این نام از بخشی از شهر نیویورک که در آن زمان دانشمندان بسیاری در آن منطقه مشغول فعالیت بودند گرفته شده بود. این تیم همچنین مسئول یافتن راه‌هایی برای جاسوسی از دانشمندان آلمانی را بر عهده داشت که آن‌ها نیز در تلاش بودند تا بتوانند سریع‌تر از دولت آمریکا بمب اتمی خودشان را تولید کرده و مورد استفاده قرار دهند.

فهرست مطالب کتاب

منطقه 51 کجاست؟
فصل 1: تنها یک فضای خالی بر روی نقشه
پروژه منهتن
فصل 2: جمع‌آوری اطلاعات جاسوسی
جنگ سرد
رنگ روشن: متحدین اتحاد جماهیر شوروی
کمونیسم چیست؟
فصل 3: اتصال روزول
اصطلاح بشقاب پرنده
فصل 4: جنگ سرد، گرم شد
گروه اسکانک
فصل 5: بشقاب‌پرنده‌ها یا هواپیماهای آمریکایی؟
جنگ دنیاها
فصل 6: عقب‌نشینی نیروی هوایی
تاپ گان
قوانین
فصل 7: دسیسه‌ها
بزرگراه فرازمینی
فصل 8: جعبه
فصل 9: آیا منطقه 52 هم وجود دارد؟
حادثه گوسفندهای نزدیک داگوی
فصل 10: منطقه 51 در امروز
عملیات سیاه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسرار منطقه 51
نویسنده
مترجممیلاد شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-600-9928-07-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان معمایی و ماجراجویانه نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسرار منطقه 51

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اسرار منطقه 51

برای دریافت کتاب اسرار منطقه 51 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.