معرفی و دانلود کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر

عکس جلد کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر

جان ایستوود، کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر را برای افرادی تألیف کرده که از دانشی نسبی در زبان انگلیسی برخوردارند، اما تسلط چندانی بر مکالمات روزمره ندارند و از طرفی زمان کافی برای یادگیری این موارد را نیز ندارند. استفاده از این اثر به این افراد کمک می‌کند تا با یادگیری برخی مکالمات و اصطلاحات رایج، سفر چندروزه‌ی خود را مدیریت کنند.

درباره‌ی کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر

اگر قصد سفری کوتاه به کشورهای دیگری را دارید، اما صحبت به زبان انگلیسی و برطرف کردن چالش‌های کوچک و روزمره برای شما به یک دغدغه‌ی بزرگ تبدیل شده است، کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر (English for Travel) از جان ایستوود (John Eastwood)، به شما کمک می‌کند تا با مکالمات رایج و اولیه در مکان‌هایی که ممکن است در یک سفر کوتاه در آن‌ها حضور پیدا کنید، آشنا شوید. با استفاده از این کتاب قادر خواهید بود تا نیازهای روزمره‌ی خود را برطرف کنید و با مشکل و چالش کمتری روبه‌رو شوید.

مکالماتی که ممکن است به صورت روتین میان شما و ساکنین کشور مقصد سفرتان صورت بگیرند، معمولاً در چه رابطه‌ای هستند؟ کاربردی‌ترین اصطلاحاتی که باید حتماً با آن‌ها آشنا باشید تا در ارتباطات خود با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم کنید چه چیزهایی هستند؟ مهم‌ترین لغاتی که یادگیریشان برای شما ضرروی‌ست، کدام لغات‌اند؟ اگر در تلفظ کلمات به مشکل بر بخورید و نتوانید به درستی منظور خود را به مخاطبتان برسانید چه؟ کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر، همان کتابی‌ست که می‌تواند به سرعت و به صورت خلاصه، پاسخ این سؤالات را در اختیار شما قرار دهد و این امکان را فراهم کند تا بتوانید از سفر خود لذت بیشتری ببرید و راحت‌تر با افراد دیگر ارتباط بگیرید.

چه سؤالاتی را باید درباره‌ی سفر خود بپرسید و پاسخ‌هایی که معمولاً می‌گیرید، چه هستند؟ در برنامه‌ریزی برای سفرتان، چطور باید عمل کنید و مکالماتی که ممکن است حول این برنامه‌ریزی در کشور مقصد برای شما اتفاق بیفتد، چه هستند؟ برای اقداماتی که لازم است در فرودگاه انجام دهید، معمولاً به چه مکالماتی احتیاج دارید؟ اتاقی که در هتل رزرو کرده‌اید را چگونه باید تحویل بگیرید؟ هنگام سفارش غذا در رستوران، باید از چه جملاتی استفاده کنید؟ چگونه باید آدرس‌ها را بپرسید و هر یک از اصطلاحات مرتبط با آدرس به چه معنا هستند؟ هنگام کرایه کردن ماشین، زمان مراجعه به پزشک و یا خرید از فروشگاه‌های مختلف، باید از چه جملات و اصطلاحاتی استفاده کنید؟ کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر، مکالمات پیش‌فرض در تمام این موقعیت‌ها را در اختیارتان قرار داده، ترجمه‌ی آن‌ها را ذکر کرده، لغات و اصطلاحات مهمی را که باید برای هر موقعیت به خاطر داشته باشید را مطرح کرده و هر یک را با شیوه‌ی صحیح تلفظ، همراه کرده است.

این منبع خلاصه‌ی آموزش زبان انگلیسی برای سفرهای چندروزه، توسط میلاد شیروانی به فارسی برگردانده شده و به کوشش انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به افرادی که آشنایی نسبی و اولیه با زبان انگلیسی دارند و فرصت کافی برای یادگیری این زبان به صورت کامل ندارند، اما برای سفرهای کوتاه خود مجبور به استفاده از زبان انگلیسی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر می‌خوانیم

هنگامی که مشغول یادگیری زبان انگلیسی می‌باشید، بهتر است که به این نکته توجه کنید که هرگز بیشتر از یک ساعت را به تمرین بر روی یک فصل اختصاص ندهید. مرور کردن دو درس در دو نیم ساعت مختلف بهتر از مرور یک درس در یک ساعت مداوم می‌باشد.

هر چند وقت یک بار به تمرین بپردازید. دو یا سه بار در هفته و یا هر روز به تمرین نکاتی که آموزش دیده‌اید مشغول شوید و این برنامهٔ تمرینی خیلی بهتر از مثلاً صرف 4 یا 5 ساعت در ماه می‌باشد.

بعد از اتمام هر فصل مجدد به کلمات کلیدی آن بخش نگاهی بیندازید و سعی کنید که هر کلمه را در یک جمله به خاطر بسپارید و اگر در طول تمرین با فصل سختی مواجه شدید دوباره همان درس را در نوبت بعدی تکرار نمایید و مطمئن باشید که در مرور دوم درک آن برایتان ساده‌تر خواهد بود. یا اینکه می‌توانید از آن عبور کرده و سر فرصت دوباره به آن رجوع کنید و تمرین‌های بیشتری در خصوص آن انجام دهید و به این نکته توجه داشته باشید که هر چه تمرین بیشتری داشته باشید زبان انگلیسی‌تان بهتر خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: سؤال پرسیدن در مورد سفر
درس 2: تشکیل برنامه‌ریزی سفر
درس 3: در فرودگاه
درس 4: در هتل
درس 5: سفارش غذا
درس 6: تغییر تنظیمات
درس 7: پشت تلفن
درس 8: آدرس پرسیدن
درس 9: کرایه کردن ماشین
درس 10: ملاقات با دکتر
درس 11: خرید کردن
کلید سؤالات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر
نویسنده
مترجممیلاد شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات246
زبانانگلیسی
شابک978-622-6726-39-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر

برای دریافت کتاب آموزش تضمینی انگلیسی در سفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.