معرفی و دانلود کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده

عکس جلد کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده

دنیایی جادویی پر از هیولاهای شگفت‌انگیز و جانورانی که می‌توانند حرف بزنند، در کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده نوشته‌ی محمدرضا شمس ترسیم شده است. قهرمان این داستان دختری به نام آمیتیس است که از موجودات جادویی نمی‌ترسد و در کنار آن‌ها کلی ماجرا و هیجان را تجربه می‌کند. این کتاب داستانی سرگرم‌کننده در ژانر فانتزی دارد.

درباره‌ی کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده

یک دختر باید خیلی شجاع باشد که بتواند با یک اسکلت سخنگو و یک هیولا در یک خانه زندگی کند. در کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده نوشته‌ی محمدرضا شمس چنین اتفاقی افتاده است. قهرمان این کتاب دختری به نام آمیتیس است که می‌تواند هیولاها را ببیند. او رئیس هیولاها را دستگیر کرده و آن را در خانه‌اش نگه می‌دارد. آمیتیس از آن دخترهایی است که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند و اگر روزی در زندگی هیچ ماجرایی برایشان اتفاق نیفتد، حوصله‌شان سر می‌رود.

در کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده تابستان تمام شده و آمیتیس که مدرسه را دوست ندارد، مجبور است به مدرسه برود. در یکی از روزهای پاییزی آمیتیس مثل همیشه سوار سرویس مدرسه می‌شود؛ اما این روز با روزهای دیگر فرق می‌کند. یک تونل یا یک غار سر راه سرویس مدرسه پیدا می‌شود و سرویس مدرسه وارد آن می‌شود. اما این یک غار نیست. دهان هیولایی به نام گاراژ است. آیا سرویس مدرسه می‌تواند از دهن هیولا بیرون بیاید؟ آیا آمیتیس و دیگر دخترها نجات می‌یابند؟

کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده یک کتاب تصویری است که داستانی فانتزی و تخیلی برای کودکان دارد. این کتاب درعین آنکه کودکان را سرگرم‌ می‌کند، به آن‌ها می‌آموزد که چطور با ترس‌های خود روبه‌رو شوند و یاد بگیرند که مسائل زندگی خود را حل‌وفصل کنند. تصویرگری این کتاب را حمید خلوتی برعهده داشته و نشر افق آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آمیتیس بی‌کله

مجموعه‌ی آمیتیس بی‌کله مجموعه‌ای 4 جلدی نوشته‌ی محمدرضا شمس است. قهرمان این رمان دختری به نام آمیتیس است که مادرش برای گذراندن دوره‌‌ی پزشکی او را تنها گذاشته و به شهر دیگری رفته است. آمیتیس استعداد خاصی دارد. او می‌تواند هیولاها را ببیند. همین باعث شده که زندگی او بسیار پرماجرا باشد. ماجراهای آمیتیس و هیولاها در 4 جلد با عنوان‌های «حباب سخنگو»، «معلم پرنده»، «غار هیولا» و «الی اسکلت» گرد آمده است. این مجموعه را نشر افق منتشر کرده است.

کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر طرفدار داستان‌های تخیلی و سرگرم‌کننده هستید، کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده انتخاب مناسبی برای شماست. ضمناً این کتاب برای گروه سنی 9 تا 12 سال طراحی شده است.

در بخشی از کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده می‌خوانیم

آمیتیس توی سرویس مدرسه کنار پنجره نشسته بود و بی‌حوصله بیرون را تماشا می‌کرد. جاده‌ی فرعی‌ای که به طرف مدرسه می‌رفت، ساکت و خلوت بود و به‌جز ون سبزرنگ که با سرعت از وسط آن می‌گذشت و دشت‌ها و تپه‌های سرسبز و درخت‌های پربرگ دو طرف جاده را پشت سر می‌گذاشت، هیچ ماشینی دیده نمی‌شد. آسمان ابری بود و مه غلیظ و خاکستری رنگی که به سیاهی میزد، از کف جاده می‌جوشید و آرام آرام بالا می‌آمد و همه جا را می‌پوشاند. ناگهان چشم آمیتیس به سایه‌هایی افتاد که با سرعت از لابه‌لای درخت‌ها می‌دویدند و دنبالشان می‌کردند. انگار با سرویس مدرسه مسابقه گذاشته بودند. آمیتیس صورتش را از جاده گرفت و به طرف جی‌پی‌اس برگشت. جی‌پی‌اس دو دستی فرمان ماشین را چسبیده بود و آهنگ شادی را با سوت می‌زد. آمیتیس خواست سایه‌ها را به او نشان دهد که یک‌دفعه تمام سایه‌ها میان مه ناپدید شدند. آمیتیس یک لحظه احساس کرد مثل نژلا خیالاتی شده است. نژلا بارها به او گفته بود مه سایه‌هایی را لابه‌لای درخت‌ها دیده است. اما آمیتیس به او خندیده بود و گفته بود: «گنجشک خانم، این‌قدر ترسو نباش. هیچی لای اون درخت‌ها نیست.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کوله‌ی نارنجی
فصل 2: سایه‌ها
فصل 3: تونل سرخ
فصل 4: گاراژ
فصل 5: دلبر
فصل 6: هیولاها دنبال بچه‌ها می‌روند
فصل 7: مدرسه‌ی دخترانه‌ی آب‌کنار
فصل 8: ماژیک‌های نامرئی
فصل 9: زنگ‌ تفریح
فصل 10: ریاضی سروته
فصل 11: پرواز
فصل 12: جلسه‌ی فوری‌فوتی
فصل 13: پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-622-7902-28-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده

برای دریافت کتاب آمیتیس بی‌کله 2: معلم پرنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.