معرفی و دانلود کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا

عکس جلد کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا

کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا به نویسندگی حمید احمدی دوست، درباره‌ی فرایند تولید انواع محتوای باکیفیت برای جذب بیشتر کاربران است. کتابی که به بررسی جامع و کامل اصول تولید محتوا می‌پردازد و به ما کمک می‌کند تا با استراتژی‌ها، پلتفرم‌های انتشار، اصول سئو و دیگر موارد مربوط به تولید محتوای کاربردی و مؤثر آشنا شویم.

درباره‌ی کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا

تولید محتوا فرایندی است برای خلق اطلاعات مفید و مرتبط با موضوعات گوناگون که هدف آن جذب و حفظ کاربران و مخاطبان است و در بازار کسب‌وکار نیز به افزایش انگیزه‌ی مشتری برای انجام یک عمل می‌انجامد. محتوا می‌تواند متنی و غیرمتنی باشد. یعنی هم در قالب مقاله و متن و هم شامل تصویر، صدا یا ویدئو باشد. کارشناس تولید محتوا نیز باید از مهارت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد و در نوشتن و کار با ابزارهای دیجیتال خلاقیت به خرج دهد. همینطور به اطلاعات جدید و به‌روز مسلط شود تا محتوای ارزشمند و مفیدی را برای جذب، آگاه‌سازی و نگهداریِ مخاطبان تولید کند.

حمید احمدی دوست در کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا، هم اصول تولید محتوا را بررسی می‌کند و هم به مبحث کارشناسی تولید محتوا می‌پردازد. توضیحات کتاب منحصر به شکل خاصی از محتوا نیست و انواع محتوای متنی و غیرمتنی را در بر می‌گیرد. او در این کتاب به‌شکلی کاربردی، ساده و مؤثر درباره‌ی اصول تولید محتوا صحبت می‌کند تا هر خواننده‌ای با مطالعه‌ی کتاب، کارشناسی تولید محتوا را درک کند و از آن بهره‌مند شود.

کارشناس تولید محتوا فردی است که مسئولیت تحقیق، برنامه‌ریزی، نوشتن و ویرایش محتوا را بر عهده دارد. در کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا می‌آموزیم که کارشناس تولید محتوا، در کنار اینکه باید درک خوبی از مخاطبانِ هدف و نحوه‌ی تعامل آن‌ها با محتوا داشته باشد، باید با اصول سئو (SEO) هم آشنایی کافی داشته باشد تا بتواند محتوایی خلق کند که در موتورهای جست‌وجو به‌خوبی دیده شود و ترافیک وب‌سایت را افزایش دهد.

یک وب‌سایت، نماینده‌ی شخصیت واقعیِ کسب‌وکار در فضای مجازی است. حمید احمدی دوست، نویسنده‌ی کتاب «صفر تا صد راه‌اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد» این بار در کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا که توسط مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است نیز درباره‌ی اصول پلتفرم‌های انتشارِ محتوا مفصل صحبت کرده و به ما کمک می‌کند تا در کنارِ تنظیم استراتژی‌های مرتبط، با شناخت و رعایت اصول هر پلتفرم، بهترین و باکیفیت‌ترین محتوای متناسب با آن را خلق کنیم.

کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

هدف اصلی تولید محتوا این است که مخاطب را به انجام عملی خاص مانند ثبت‌نام، خرید محصول، به اشتراک گذاشتنِ محتوا و غیره ترغیب کند که خود این کار به دیده شدنِ برند، محصولات و خدمات کمک شایانی می‌کند. بی‌شک مطالعه‌ی کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا برای تمام کسانی که می‌خواهند در دنیای دیجیتالِ امروز مخاطبی داشته باشند و کسب‌وکارشان را ارتقا دهند، مناسب است و حتی ضرورت دارد. کسانی که مبتدی هستند و تازه قدم در مسیر کسب‌وکار گذاشته‌اند، افرادی که می‌خواهند کسب‌وکار فعلی خود را ارتقا دهند و موفق‌تر عمل کنند و همچنین کسانی که در زمینه‌ی بازاریابی و فروش فعالیت می‌کنند از خواندن این اثر بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا می‌خوانیم

محتواها به سه دسته تقسیم می‌شوند:

الف) محتواهای سفید که کاملا منحصربه‌فرد و دارای کیفیت توسط شما نوشته شده است، که برای کاربران ایجاد ارزش افزوده می‌کند.
ب) محتواهای سیاه که عملا یک محتوا را کپی‌برداری می‌کند و برای یک مخاطب نقطه جذابی ندارد.
ج) محتواهای خاکستری که به نوعی ترکیب کردن چندین محتوا و تجمیع آن‌ها می‌باشد و همچنین از کلمات مترادف در نوشتار استفاده می‌شود.

حداقل محتوای تولید شده باید دارای 600 کلمه باشد. علت این امر بر اساس نرخ حضور مخاطب در یک صفحه است، که توسط گوگل 180 ثانیه می‌باشد. این مدت زمان برای خواندن یک محتوای 600 کلمه‌ای از ابتدا تا انتهاست، عملا در صورتی که مخاطب شما کمتر از این زمان در صفحه محتوایی طراحی شده حضور داشته باشد، ربات‌های گوگل نتیجه می‌گیرند که این صفحه از دید مخاطب دارای ارزش نیست؛ به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان محتوا، حداقل محتوا را 1200 کلمه در نظر می‌گیرند و از لحاظ کیفیت و جذابیت بسیار حائز اهمیت است که مخاطب در سایت شما باقی بماند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: انواع تولید محتوا
فصل سوم: بررسی تولید محتوا در سئوی سایت
فصل چهارم: کپی رایتینگ و تبلیغ‌نویسی
فصل پنجم: کلمات کلیدی
فصل ششم: ساختار بک‌لینک‌سازی در تولید محتوا
فصل هفتم: تقویم محتوایی
فصل هشتم: تولید محتوا در اینستاگرام
فصل نهم: تولید محتوا در یوتیوب
فصل دهم: تاکتیک جذب در محتوا
فصل یازدهم: نکات پایانی تولید محتوا
فصل دوازدهم: نتیجه‌گیری پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کارشناس تولید محتوا
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-622-218-568-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا

برای دریافت کتاب آموزش کارشناس تولید محتوا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.