معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO

کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO اثری به نویسندگی محسن امیدوار مقدم است که در آن نحوه‌ی کار کردن با این نرم‌افزار به صورت جامع به شما آموزش داده می‌شود. نرم‌افزار مودو که یکی از قدرتمندترین ابزارها برای مدل‌سازی و رندرنیگ سه‌بعدی است، می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند در صنعت دیجیتال به خصوص در صنعت انیمیشن کار کنند بسیار مفید و کاربردی باشد. با خواندن این کتاب می‌توانید نحوه‌ی کار کردن با این نرم‌افزار را به صورت تئوری و عملی فرا بگیرید.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO

مودو یک نرم‌افزار جامع برای مدل‌سازی، انیمیشن و رندرینگ سه‌بعدی است که توسط شرکت Foundry توسعه یافته است. این نرم‌افزار مجموعه‌ای قدرتمند از ابزارها را برای ایجاد مدل‌ها، انیمیشن‌ها و افکت‌های تصویری با کیفیت بالا فراهم می‌کند. مودو به دلیل رابط کاربری کاربرپسند، قابلیت‌های قوی مدل‌سازی و موتور پیشرفته رندرینگ خود، شناخته شده است. کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار MODO نوشته‌ی محسن امیدوار مقدم یک راهنمای جامع برای آموزش استفاده از نرم‌افزار MODO جهت مدل‌سازی، انیمیشن و رندرینگ است. این کتاب به طور جامع به ابزارها، تکنیک‌ها و روش‌های استفاده از MODO می‌پردازد و به خوانندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم را رای ایجاد مدل‌های سه‌بعدی، انیمیشن‌ها و تصاویر واقع‌گرایانه، به دست آورند.

محسن امیدوار مقدم در کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO، به زبانی ساده و قابل فهم، مراحل مختلف مدلسازی، ابزار مدلسازی، ایجاد انیمیشن‌ها، استفاده از ابزارهای رندرینگ و سایر موارد مرتبط با نرم‌افزار MODO را توضیح می‌دهد. او برای این کار از مثال‌ها، تصاویر و تمرین‌های عملی برای بهبود مهارت‌های خوانندگان استفاده می‌کند و آن‌ها را به دنیای پویای مدل‌سازی سه‌بعدی و انیمیشن وارد می‌کند. این کتاب در 7 فصل تدوین شده که در آن ها مباحثی مانند آشنایی با نرم‌افزار مودو، محیط نرم‌افزار، گردش کار مودو، ویژگی‌های جذاب مودو، ابزارهای مدلسازی، یووی مپینگ و ابزارهای پویانمایی بررسی می‌شوند.

برخی از ویژگی‌های کلیدی مودو که می‌توانید آن‌ها را در این کتاب آموزش ببینید عبارتند از:

ابزارهای مدل‌سازی: مودو ابزارهای گسترده‌ای برای هر دو نوع مدل‌سازی سطحی و حجمی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند هندسه‌ای پیچیده و سطوحی با جزئیات خاص را با دقت ایجاد کنند.

انیمیشن: مودو ابزارهای انیمیشن را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار از انیمیشن کاراکتر، گرافیک حرکتی و شبیه‌سازی‌های پویا پشتیبانی می‌کند.

رندرینگ: موتور رندرینگ مودو قادر به تولید تصاویر با کیفیت و با میزان واقع‌گرایی بالا است. این نرم‌افزار از رندرینگ مبتنی بر فیزیک (PBR)، نورپردازی جهانی، ردیابی پرتو و گزینه‌های سایه‌زنی پیشرفته پشتیبانی می‌کند.

همکاری و ادغام: مودو به طور ساده با نرم‌افزارها و فرآیندهای دیگر ادغام می‌شود. این نرم‌افزار از وارد کردن و صادر کردن فرمت‌های فایل مختلف مانند OBJ، FBX و Alembic پشتیبانی می‌کند. همچنین ویژگی‌های همکاری را نیز برای کار در محیط تیمی ارائه می‌دهد.

در نهایت مودو یک نرم‌افزار چندمنظوره است که به طراحان و هنرمندان سه‌بعدی امکان مدل‌سازی، انیمیشن و رندرینگ در یک محیط یکپارچه را می‌دهد و محسن امیدوار مقدم که خودش سال‌های سال تجربه‌ی کار کردن با انواع نرم‌افزارهای گرافیکی سه‌بعدی همانند مودو را دارد می‌تواند تمامی این مباحث را به خوبی و به صورت کامل در کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO به شما بیاموزد.

اگر می‌خواهید در آینده به عنوان طراح صنعتی و مدل‌ساز، انیماتور، بازی‌ساز و طراح کاراکتر بازی فعالیت کنید خواندن این کتاب آموزشی را به شما توصیه می‌کنیم. اثر حاضر به‌همت انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO برای افرادی نوشته شده که علاقه‌مند به یادگیری و استفاده از نرم‌افزار MODO برای ایجاد مدل‌های سه‌بعدی، انیمیشن و تصاویر واقع‌گرایانه هستند. از مبتدیان تا حرفه‌ای‌ها، همه می‌توانند از این کتاب برای بهبود مهارت‌های خود در دنیای طراحی سه‌بعدی استفاده کنند.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO می‌خوانیم

نرم‌افزار MODO محصول شرکت Foundry و یکی از قدرتمندترین ابزارها در زمینه مدلسازی سه‌بعدی، تکسچرینگ، یووی، انیمیشن و رندرینگ می‌باشد. نرم‌افزار مودو در بخش مدلسازی بسیار قدرتمند عمل کرده است و تیم توسعه‌دهنده مودو در بخش مدلسازی، یووی و بهینه‌سازی مدل‌های سه‌بعدی از لحاظ توپولوژی توانسته‌اند یک شاهکار ارائه دهند. یکی از قابلیت‌های اصلی مودو مدلسازی سریع در این نرم‌افزار است. مودو از یک فناوری منحصربه‌فرد در مدلسازی به نام MeshFusion بهره می‌برد که علاوه بر سادگی در طراحی، سرعت مدلسازی را نیز به طور قابل توجهی افزایش داده است. نرم‌افزار مودو در کنار ابزارهای انحصاری مدلسازی دارای ابزارهای پیکرتراشی دیجیتال نیز می‌باشد که قرارگیری این ابزارها در کنار ابزارهای اصلی مدلسازی سرعت مدلسازی را دوچندان می‌کند؛ به همین جهت شرکت Foundry توسعه دهنده نرم‌افزار مودو مدعی است که مدلسازی در این نرم‌افزار قابل مقایسه با هیچ نرم‌افزار دیگری نیست. هنگامی که صحبت از پیکرتراشی دیجیتال یا ابزارهای اسکالپتینگ می‌شود، باید شاهد ابزارهای قدرتمند ریتوپولوژی نیز در برنامه باشیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با نرم‌افزار مودو
فصل دوم: محیط نرم‌افزار
فصل سوم: گردش کار مودو
فصل چهارم: ویژگی‌های جذاب مودو
فصل پنجم: ابزارهای مدلسازی
فصل ششم: یووی مپینگ
فصل هفتم: ابزارهای پویانمایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-622-218-409-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی نرم افزار MODO و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.