معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، معلم همراه شما برای یادگیری عمیق‌تر مطالب درسی‌ است. مریم نصیری، نویسنده‌ی این اثر کمک‌آموزشی موفق، دانش‌آموزان را در رفع اشکالات درس ریاضی و همچنین پیشرفت در آزمون‌های تحصیلی یاری می‌دهد. مجموعه درس‌نامه‌های فشرده، آزمون‌ها و تمرینات دسته‌بندی‌شده به همراه پاسخ‌نامه‌ی تشریحی ابزار‌های اصلی شما برای موفقیت در امتحانات درس ریاضی هستند.

درباره‌‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

نگرانی‌ خود برای موفقیت در آزمون ریاضی را به کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک بسپارید. مریم نصیری، مؤلف این اثر آموزشی، با بیانی ساده و روان و با کمک مجموعه‌ی متنوعی از مسائل و تمرینات، یادگیری دروس ریاضی را برای دانش‌آموزان مقطع دهم متوسطه راحت‌تر خواهد کرد.

کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) از بخش‌های مجزا و گوناگونی شکل گرفته و هر بخش، با اهداف آموزشی مشخصی خواننده را در مرور هرچه بهتر مطالب یاری می‌دهد. همچنین نویسندگان این اثر کمک‌درسی سعی داشته‌اند تا با طرح مسائل و تمرینات گام‌به‌گام، کار ارزیابی نقاط ضعف درسی را به خود دانش‌آموز بسپارند و با کمک پاسخ‌نامه‌های تشریحی، به رفع اشکال‌های درسی مخاطب کمک کنند. برای رسیدن به این هدف، ابتدا خلاصه‌ای از مطالب مهم هر درس در قالب یک درس‌نامه به شما ارائه می‌شود. هدف اصلی این درس‌نامه‌ها آموزش آسان‌تر مطالب و همچنین دسترسی سریع به مجموعه نکات مهم‌ امتحانی‌ست.

بعد از درس‌نامه، نوبت می‌رسد به آزمون‌ها و تمرین‌های پرتنوع این کتاب، که در چهار سطح مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. در ابتدا، مجموعه‌ای از تمرینات امتحانی مطابق با مبحث هر درس‌نامه ترتیب داده شده تا بتوانید مباحث نظری ریاضی را به‌شیوه‌ای کارآمد‌تر مرور کنید. در مرحله‌ی بعد و در پایان موضوعات هر فصل «نمونه سوالات امتحانی پایان هر فصل» قرار گرفته است. این آزمون‌ها همراه با بارم‌بندی به شما ارائه می‌شوند تا پس از حل مسائل و مرور پاسخ‌نامه بتوانید به ارزیابی دقیق‌تری از میزان پیشرفت خود دست پیدا کنید. همچنین این آزمون‌ها به خواننده کمک می‌کند تا پس از گذراندن چند درس‌نامه، مجدداً مجموعه‌ی مطالب را از نگاه بگذارند و نکات اساسی آن را در ذهن ثبت کنند.

سطح بعدی آزمون‌های کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) برای کسانی‌ست که می‌خواهند مهارت خود را در حل سوالات چهارگزینه‌ای پیشرفته بسنجند. پس اگر علاقه‌ دارید در آزمون‌های پیشرفت تحصیلی شرکت کنید و یا میزان یادگیری خود را در ابعاد آزمون کنکور محک بزنید، این بخش برای شماست. اما نویسندگان این کتاب در کنار تمامی آزمون‌ها و امتحانات قبلی، یک بخش مجزا نیز با عنوان «آزمون‌های میان‌نوبت و پایان‌نوبت» آماده کرده‌اند. این قسمت از کتاب به‌خصوص برای مطالعه و مرور مباحث کل کتاب در روز‌های نزدیک به امتحان پیشنهاد می‌شود. حل این آزمون‌ها به شما کمک می‌کند تا جمع‌بندی سریع‌تری از مجموعه‌ی مطالب درسی داشته باشید و با کمک پاسخ‌نامه‌ی سوالات، آخرین ابهامات و چالش‌های یادگیری خود را نیز برطرف کنید. این کتاب ارزنده با تلاش‌های انتشارات گل‌ واژه به دست شما رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی شده انتشارات گل واژه

«آموزش طبقه‌بندی شده» یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای یادگیری بهتر دروس پایه‌ی‌های دوم متوسطه است. این کتاب‌ها با تلاش انتشارات گل واژه، از ناشرین متخصص کتاب‌های کمک‌آموزشی، گردآوری و آماده شده و همان‌طور که از نام مجموعه پیداست، بر آموزش دروس براساس طبقه‌بندی موضوعی تکیه دارد. همچنین دیگر رویکرد اساسی کتاب‌های مجموعه‌ی گل واژه، یادگیری عمیق سرفصل‌ها و تثبیت مطالب با کمک آزمون‌های متنوع است. این آزمون‌ها با درجه‌ی سختی مختلف و در قالب‌های متنوعی از جمله پاسخ تشریحی، درست و غلط، پاسخ کوتاه و جای خالی طراحی شده‌اند و نقش بالایی بر ارزیابی دقیق میزان یادگیری و همچنین مرور موضوعات در ذهن دانش‌آموز دارند. مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی شده همچنین دارای نمونه سوالات جامع میان‌نوبت و پایان نوبت هستند که به جمع‌بندی مطالب یادگرفته‌شده در روز‌های نزدیک به امتحان کمک اساسی می‌کند. آزمون‌های پیشرفته‌ی چهارگزینه‌ای یا «تمرینات غنی‌سازی» نیز از دیگر بخش‌های جذاب و پرفایده‌ی این مجموعه است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک از مطالب پرسود این کتاب لذت خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مجموعه، الگو و دنباله
درس 1: مجموعه‌های متناهی و نامتناهی
درس 2: متمم یک مجموعه
درس 3: الگو و دنباله
درس 4: دنباله‌های حسابی و هندسی
نمونه سوالات امتحانی فصل 1
فصل 2: مثلثات
درس 1: نسبت‌های مثلثاتی
درس 2: دایره مثلثاتی
درس 3: روابط بین نسبت‌های مثلثاتی
نمونه سوالات امتحانی فصل 2
آزمون میان‌نوبت اول
فصل 3: توان‌های گویا و عبارت‌های جبری
درس 1: ریشه و توان
درس 2: ریشه n - ام
درس 3: توان‌های گویا
درس 4: عبارت‌های جبر
نمونه سوالات امتحانی فصل 3
فصل 4: معادله‌ها و نامعادله‌ها
درس 1: معادله درجه دوم و روش‌های مختلف حل آن
درس 2: سهمی
درس 3: تعیین علامت
نمونه سوالات امتحانی فصل 4
آزمون نوبت اول
فصل 5: تابع
درس 1: مفهوم تابع و بازیابی‌های آن
درس 2: دامنه و برد تابع
درس 3: انواع توابع
نمونه سوالات امتحانی فصل 5
فصل 6: شمارش، بدون شمارش
درس 1: شمارش
درس 2: جایگشت
درس 3: ترکیب
نمونه سوالات امتحانی فصل 6
آزمون میان‌نوبت دوم
فصل 7: آمار و احتمال
درس 1: احتمال با اندازه‌گیری شانس
درس 2: مقدمه‌ای بر علم آمار، جامعه و نمونه
درس 3: متغیر و انواع آن
نمونه سوالات امتحانی فصل 7
آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات150
زبانفارسی
شابک978-600-337-248-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.