معرفی و دانلود کتاب آموزش زبان آلمانی

عکس جلد کتاب آموزش زبان آلمانی
قیمت:
۹۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش زبان آلمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش زبان آلمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش زبان آلمانی

اگر تاریخ قرن بیستم را در نظر نگیریم، آلمان کشور جالبی است. غذاهای خوشمزه و ادبیاتی غنی دارد اما زبانشان آن‌طور که شایسته‌اش است مورد استقبال قرار نگرفته و کمی مهجور مانده است. کتاب آموزش زبان آلمانی در اختیار شماست تا با این زبان جالب و چالش‌برانگیز آشنا شوید. پائولینا کریستنسن، آن فاکس، وندی فاستر قصد دارند تا معانی واژگان پرکاربرد و اصول اولیه‌ی گرامری را در سطح مبتدی آموزش دهند. کتاب حاضر از شما نمی‌خواهد که فوراً به زبان آلمانی مسلط شوید، بلکه قصد دارد تا نخستین گام آموختن زبان آلمانی را سهل‌تر بپیمایید.

درباره‌ی کتاب آموزش زبان آلمانی

اگر یک بار به کتاب‌های ادبی و خصوصاً فلسفی ترجمه‌ شده از زبان آلمانی نگاه انداخته باشید، دیریاب بودن محتوا و دشواری جملات را متوجه شده‌اید. بسیاری از کتاب‌های آلمانی، در جهان پرآوازه و شاهکارند اما ترجمه‌ی فارسی آن‌ها گیرایی و جذابیت چندانی ندارند. اگر دانشجوی رشته‌های فلسفی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و ادبیات هستید، دانستن زبان آلمانی می‌تواند شما را در رشته‌ی تحصیلیتان شاخص و ممتاز کند؛ زیرا به متون اصلی رشته‌ی خود دسترسی دارید و منابع درسی را ژرف‌تر از سایر هم‌کلاسی‌هایتان درمی‌یابید. البته این دلیل، یکی از صدها علتی است که شما را به سمت آلمانی خواندن سوق می‌دهد. احتمال بالای دریافت ویزای آلمان در صورت تسلط به زبان آلمانی، امکان برقراری مکالمه در سفر آلمان، تدریس این زبان و ترجمه‌ی آثار آلمانی به فارسی، از علت‌هایی است که افراد را به آموختن زبان آلمانی سوق می‌دهد. کتاب آموزش زبان آلمانی (German for dummies) برای کسانی تألیف شده است که هنوز در مراحل مقدماتی آموختن زبان آلمانی هستند و می‌خواهند با کلیات گرامری و شیوه‌ی تلفظ جملات زبان آلمانی آشنا شوند.

پائولینا کریستنسن (Paulina Christensen)، آن فاکس (Anne Fox)، وندی فاستر (Wendy Foster) کتاب خود را با تاریخچه‌ی این زبان و روند تغییرات آن آغاز کرده‌اند و از ابتدای کتاب شما با واقعیتی نه‌چندان شیرین مواجه خواهند کرد: زبان آلمانی ساده نیست. بسیاری از کلمات آلمانی یکسان نوشته می‌شوند و املایی مشابه دارند، اما با تلفظ‌های گوناگونی خوانده می‌شوند و هر کدام معنی متفاوتی دارند. البته این تنها دشواری زبان آلمانی نیست. کلمات انگلیسی و فرانسوی که در زبان آلمانی جا خوش کرده‌اند، دچار تحول معنایی شده‌اند؛ به‌طور مثال کلمه‌ی Evergreen در انگلیسی یعنی «همیشه سبز» اما اگر یک آلمانی در کنار موزه‌ی سینما چنین جمله‌ای را به‌کار برد نباید تعجب کنید، زیرا Evergreen در زبان آن فرد به‌معنای فیلم‌ها و ترانه‌های تاریخی و ماندگار است.

مردم آلمان معمولاً با اصطلاحاتی که برای خودشان‌ آشناست صحبت می‌کنند و اگر در میانشان باشید و معنای جملاتشان را متوجه نشوید، بعید است شما را به‌عنوان یک دوست بپذیرند. مثلاً اگر در خیابان‌های برلین به فردی بی‌حال و نالان برخوردید و حالش را پرسیدید ممکن است بگوید:«Ich bin fix und fertig». اگر با اصطلاحات زبان آلمانی آشنا نباشید شاید تصور کنید او واقعاً سریع و آماده است، اما برای جلوگیری از مورد تمسخر قرار گرفتن بهتر است بدانید معنی این اصطلاح یعنی: «خسته‌ام». کتاب آموزش زبان آلمانی مملو از اصطلاحات و ضرب المثل‌های عامیانه است که در صورت معاشرت با مردم آلمان و هم‌صحبت شدن با آن‌ها ناچارید به جملات اغلب کنایی‌شان مسلط شوید.

معرفی و دانلود کتاب آموزش زبان آلمانی

اگر فکر می‌کنید آموختن گرامر و معنی لغات آلمانی یعنی یاد گرفتن کل این زبان، باید بدانید که متأسفانه این‌طور نیست. تقلید کردن از لحن حماسی آلمانی‌ها که گویی همیشه درحال دعوا کردن با یکدیگرند، خود هفت‌خان رستم و مانعی است برای مسلط شدن به زبان آلمانی. پائولینا کریستنسن، آن فاکس، وندی فاستر بخشی از کتاب خود را به مکالمات و چگونگی ادای کلمات و آواهای آلمانی اختصاص داده‌اند. در این قسمت تا حدی با کلمات پرکاربرد مکالمات آلمانی‌ها نیز آشنا خواهید شد.

در انتهای کتاب آموزش زبان آلمانی، برخی از نشریات معروف و برنامه‌های رادیویی و تلوزیونی آلمان به شما معرفی می‌شوند. این محتوای متنی و تصویری کمک می‌کند تا با فرهنگ آلمان بیشتر آشنا شوید و لهجه‌ای درست و قدرت مکالمه‌‌ای بالا به‌دست آورید. پس از این بخش، فرهنگ لغاتی از کلمات زبان آلمانی به همراه معانی فارسی آن‌ها در اختیار شما قرار گرفته‌اند.

کتاب آموزش زبان آلمانی با ترجمه‌ی شادی حسن پور در نشر آوند دانش منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

معنای بسیاری از کلمات در زبانی مثل انگلیسی اصلاً بد و زننده نیستند، اما به‌محض اینکه به زبان فارسی پا می‌گذارند، به ناسزا شبیه می‌شوند. یکی از این کلمات دامیز است. دامیز به‌طورکلی یعنی «احمق»، اما جالب است بدانید این کلمه در مجموعه کتاب‌های دامیز به‌معنای ناآگاه و ناآشنا است. مثلاً وقتی اسم کتابی آموزش زبان آلمانی برای دامیز است، یعنی این کتاب برای کسانی که چیزی از زبان آلمانی نمی‌دانند مناسب است. در مجموعه کتاب‌های دامیز صدها موضوع توضیح داده شده‌اند. از نوازندگی گرفته تا پزشکی. هر کدام از این کتاب‌ها قصد دارند تا محتوایی سخت را برای مخاطبان خود به‌سادگی توضیح دهند. قرار نیست با خواندن این کتاب‌ها در آن حوزه متخصص شویم، بلکه فقط قرار است با آن آشنایی پیدا کنیم و دیگر «دامیز» نباشیم.

کتاب آموزش زبان آلمانی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که هنوز به زبان آلمانی تسلط ندارند، اما می‌خواهند در سطح مبتدی این زبان را بیاموزند، مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب آموزش زبان آلمانی می‌خوانیم

مباحث بعدی اطلاعاتی درباره ‌ی غذاهایی که در رستوران ‌های اروپایی یافت می‌شوند، در اختیارتان می‌گذارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که غذاهای محلی در این مباحث گنجانده نشده است. غذاهای محلی هر منطقه تفاوت زیادی با منطقه ‌ی دیگر دارد. بسیاری از مناطق غذای مخصوص خودشان را دارند؛ مثلاً غذاهای منطقه ‌ای خاصی وجود دارد که معمولاً می‌توانید در منوی رستوران ‌های باواریا یا جنوب آلمان پیدایشان کنید، اما چنین غذاهایی در رستوران ‌های هامبورگ یا مناطق شمالی آلمان یافت نمی‌شود. اتریش و سوئیس هم غذاهای خاص خودشان را دارند.

خوراکی ‌های زیر در یک کشور آلمانی‌زبان برای صبحانه (zum Frühstück) tsoom frue-shtuek سرو می‌شوند:

- (نان) das Brot (dâs broht)

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1- شروع به کار
فصل 1- چقدر زبان آلمانی می‌دانید
فصل 2- پایه‌ریزی: گرامر اولیه‌ی زبان آلمانی
فصل 3- آشنایی با تلفظ و اصطلاحات اساسی
فصل 4- اعداد، زمان و واحدهای اندازه‌گیری
فصل 5- صحبت‌ کردن درباره‌ی خانه و خانواده
بخش 2- زبان آلمانی به‌صورت کاربردی
فصل 6- معرفی خودتان با گفت‌وگویی کوتاه
فصل 7- پرسیدن آدرس و پیداکردن مسیر
فصل 8- بیرون غذا خوردن و رفتن به بازار
فصل 9- خرید کردن آسان شده است
فصل ‌10- گشت‌وگذار در شهر
فصل 11- کسب‌وکار و ارتباطات از راه دور
فصل 12- تفریحات و سرگرمی‌های بیرون از خانه
بخش 3- آلمانی در سفر
فصل 13- برنامه‌ریزی برای سفر
فصل 14- سروکار داشتن با پول در یک کشور خارجی
فصل 15-‌ گشت‌وگذار با هواپیما، قطار، تاکسی و غیره
فصل 16- یافتن مکانی برای اقامت
فصل 17- رسیدگی به امور اورژانسی
بخش 4- ده‌تایی‌ها
فصل 18- روش برای یادگیری سریع زبان آلمانی
فصل 19- چیزی که هرگز نباید به زبان آلمانی بگویید
فصل 20- اصطلاح محبوب آلمانی
فصل 21- جمله‌ای که شما را آلمانی نشان می‌دهد
بخش 5- پیوست
پیوست الف: فرهنگ لغت
پیوست ب: جدول افعال
پیوست ج: وبگاه
پیوست د: پاسخ‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش زبان آلمانی
نویسنده، ،
مترجمشادی حسن پور
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات383
زبانفارسی
شابک978-622-6661-40-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان آلمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش زبان آلمانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش زبان آلمانی

برای دریافت کتاب آموزش زبان آلمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.