معرفی و دانلود کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن

عکس جلد کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن

پاتریک کینگ در کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن، تکنیک‌ها و راهکارهایی را به شما می‌آموزد تا به کمک آن‌ها بتوانید انسان‌ها را حتی پیش از آنکه لب به سخن گفتن باز کنند، بشناسید. با بهره‌گیری از آموزه‌های این کتاب، شما می‌توانید دروغ‌ها را تشخیص دهید، بر دیگران تأثیر بگذارید و توانایی ذهن‌خوانی را کسب کنید. این کتاب در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش آموزش روانشناسی آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن

کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن (Read People Like a Book) نوشته‌ی پاتریک کینگ (Patrick King)، همان‌طور که از نامش پیداست، تکنیک‌هایی را ارائه می‌کند که به کمک آن‌ها مهارت باخبر شدن از درون انسان‌های دیگر را به خواننده بیاموزد. این کتاب، پرفروش‌ترین اثر آمازون در بخش آموزش روانشناسی و ازجمله کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز است. هدف نویسنده در این کتاب این است که یک دفترچه‌ی راهنما را برای شناخت روحیات، رفتارها و شخصیت افراد به خواننده عرضه کند، تا او بتواند با بهره گرفتن از مطالب کتاب، مخاطبش را بهتر بشناسد، سخنان او را راستی‌آزمایی کند، زبان بدنش را بفهمد و بر او تأثیر بگذارد.

معرفی و دانلود کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن

این کتاب قدرتی ماورایی را به خوانندگانش می‌آموزد: قدرت ذهن‌خوانی! بهره‌گیری از مطالب و تکنیک‌های کتاب حاضر به خواننده کمک می‌کند تا در هنگام صحبت با شخصی دیگر، دروغ‌های او را دریابد، احساساتش را بهتر و بیشتر از خودش درک کرده و بتواند او را به‌شکل مؤثری قانع کند.

کتاب حاضر با استفاده از دانش روانشناسی، به خوانندگان کمک می‌کند تا بدون داشتن مدرکی در این رشته، بتوانند شخصیت انسان‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و از این طریق تعامل بهتر و مطلوب‌تری با آن‌ها داشته باشند. با استفاده از آموزه‌های نویسنده، خواننده می‌تواند بفهمد که مخاطبش چه زمانی در صدد فریب دادن اوست و کی می‌خواهد او را تحت کنترل بگیرد.

پاتریک کینگ به شما خواهد آموخت که چگونه اطلاعاتی مفید و باکیفیت را درباره‌ی شخصی به دست آورید و با چه روش‌هایی این اطلاعات را ارزیابی و تحلیل کنید تا به شناخت عمیق‌تری از او دست یابید.

کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن نوشته‌ی پاتریک کینگ به‌قلم سکینه فرجمند امین‌آبادی ترجمه شده و در نشر تیرگان به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه دوست‌داشتنی‌تر و جذاب‌تر باشیم؟

مجموعه‌ی چگونه دوست‌داشتنی‌تر و جذاب‌تر باشیم؟ (How to be More Likable and Charismatic) مجموعه‌ای از کتاب‌های روانشناسی است که تا امروز 33 جلد از آن منتشر شده است. آثار این مجموعه همگی نوشته‌ی پاتریک کینگ (Patrick King) هستند و با تمرکز بر این هدف نگاشته شده‌اند که مهارت‌های روانشناسی را آموزش دهند تا به زندگی اجتماعی بهتر و مطلوب‌تر منجر شوند. برخی از عنوان‌های این مجموعه که به فارسی ترجمه شده‌اند، عبارت‌اند از:

  • چگونه گوش کنم؟ (How to Listen with Intention) ترجمه‌ی غزل راکی؛
  • هنر شوخ‌طبعی (The Art of Witty Banter) ترجمه‌ی پری راد؛
  • هنر گفت‌وگو (Improv(e) Your Conversations) ترجمه‌ی سهیلا خورشیدی.

کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که به مباحث شخصیت‌شناسی علاقه‌مند هستند یا دوست دارند ذهن مخاطبشان را بخوانند تا بتوانند ارتباط مفیدتر و مؤثرتری با او برقرار کنند، مناسب است.

در بخشی از کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن می‌خوانیم

محافظت از خود در برابر دیگران یکی از دلایل رایج رفتارهای ما است. ما انگیزه زیادی برای محافظت از خود داریم. نفس (ایگو) برای محافظت از خود می‌تواند واقعیت را تحریف کند و باعث فریبکاری روشنفکرانه و خودفریبی ‌شود. به این ترتیب، این یکی دیگر از شاخص‌های پیش‌بینی‌کننده است که می‌توانیم برای تجزیه و تحلیل رفتار افراد از آن استفاده کنیم.

کسی که در محل کار عملکرد ضعیفی دارد، شاید احساس کند که باید از مهارت‌ها و استعدادهای خود دفاع کند و با گفتن چنین جملاتی مسئولیت را به گردن دیگری بیندازد: «رئیس همیشه با من این‌طور رفتار می‌کند. چه کسی مرا آموزش داده؟ خود او! همه چیز تقصیر اوست.» کسی که سکندری می‌خورد و می‌افتد و هنوز هم با افاده رفتار می‌کند تقصیر را به گردن بارانی که شش روز پیش باریده، کفش‌هایش و کسی که سنگ را جلوی پایش گذاشته، می‌اندازد. کسی که عملکرد خوبی در تیم بسکتبال مدرسه ندارد، غر می‌زند که مربی از او متنفر است، او به آن سبک خاص بازی عادت نداشته و در هر صورت واقعاً هم نمی‌خواسته در تیم بسکتبال بازی کند.

این کاری است که نفس برای محافظت از خود انجام می‌دهد. توجیهات بهانه‌تراشی‌های زیادی که در جریان است مانع از این می‌شود که بفهمیم چه چیزی واقعی است و چه چیزی دروغ است. همه این‌ها از این حقیقت کلی ناشی می‌شود که هیچکس دوست ندارد اشتباه کند یا شکست بخورد. به جای این که از اشتباهات خود درس بگیریم، ترجیح می‌دهیم از آن‌ها فرار کنیم و اشتباهات‌مان را به گردن دیگران بیندازم. به همین دلیل است که ما در بحث تا پای جان پافشاری می‌کنیم، حتی اگر بدانیم صد در صد اشتباه می‌کنیم. اگر نفس تجلی فیزیکی داشت، بزرگ، حساس و به شدت زره پوش (آماده حمله) بود -مثل یک جوجه تیغی غول پیکر.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: انگیزه به عنوان یک پیش‌بینی‌کننده رفتار
فصل 2: زبان تن
فصل 3: علم شخصیت و نشانه‌شناسی
فصل 4: تشخیص دروغ و نشانه‌های آن
فصل 5: استفاده از قدرت مشاهده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن
نویسنده
مترجمسکینه فرجمند امیر آبادی
ناشر چاپیانتشارات تیرگان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات153
زبانفارسی
شابک978-600-324-651-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن

برای دریافت کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق بزن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.