معرفی و دانلود کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند

عکس جلد کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند

مارک مینارد، نویسنده‌ی کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند، از جمله افراد الهام‌بخشی است که با وجود مشکلات و موانع بی‌شمار بر سر راهش، توانسته تا پیش از سی سالگی شرکت خود را تاسیس کند. مارک مینارد، امروزه از تجربیات و دانش بی‌نظیرش برای کمک به کارآفرینان و صنعتگران بلندپرواز دنیا به وسیله‌ی پادکست، سخنرانی‌ها، مشاوره‌ی خصوصی و نگارش کتاب استفاده می‌کند. اثر حاضر سرشار از راهکارها و پیشنهادات بی‌نظیر برای کارآفرینانی است که قصد توسعه‌ی کسب و کار خود و طی کردن هرچه سریع‌تر پله‌های ترقی را دارند.

درباره‌ی کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند

مارک مینارد (Mark Minard) در مقدمه‌ی کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند (16 Reasons Why Your Business Sucks) به تجربیات خود در زندگی شخصی‌اش اشاره و تاکید می‌کند که با استفاده از دانش و مهارت کافی، خلق و توسعه‌ی کسب و کار موفق غیرممکن نیست. مارک مینارد، که در سن هفده سالگی زندانی شده و با افسردگی و مشکلات شدید شخصی و خانوادگی دست و پنجه نرم‌ می‌کرده، در سن بیست‌وشش سالگی و در اوج رکود اقتصادی آمریکا توانسته کسب و کار موفقی را از نقطه‌ی صفر راه‌اندازی و زندگی‌ خود را زیرورو کند. ممکن است بپرسید این کار چگونه ممکن است؟ خوشبختانه پاسخ سوال شما در کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند به تفصیل عرضه شده است.

مارک مینارد که امروزه بیش از یک دهه از آغاز فعالیت کسب و کارش می‌گذرد، اعتراف می‌کند که تقریباً همه‌جور مشکلی را از سر گذرانده است؛ پرونده‌های قضایی، کشف و استخدام نیروهای نامناسب، مشکلات اقتصادی و البته تشکیل خانواده و کنار آمدن با مسائل زندگی شخصی. اما مارک مفتخر است که اکنون با وجود این تجربه‌های بی‌شمار، اعتبار کافی برای نگارش اثری را دارد که راهنمای جامع و کاملی برای مخاطبان سردرگم و بلندپرواز خود باشد.

مارک مینارد، سال‌هاست که به سخنرانی و آموزش اصول رهبری و مدیریت در گوشه گوشه‌ی جهان مشغول است. علاوه‌بر این، او صاحب یکی از موفق‌ترین پادکست‌های جهانی است که در آن به مصاحبه و مشورت با تعدادی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین رهبران جهان می‌پردازد. مارک در کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند چکیده‌ی تجربیات خود و آموخته‌هایش از این رهبران و مدیران موفق را جمع‌آوری کرده و راهکارها و توصیه‌های بی‌نظیری برای موفقیت در کسب و کار، فارغ از مشکلات و موانع پیچیده و گسترده، در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

مارک مینارد بر این نکته تاکید می‌کند که رهبری و مدیریت خوب، به معنای پیدا کردن یا داشتن یک تیم عالی نیست، بلکه به معنای ساختن و تربیت یک تیم است. او با ادعای داشتن یکی از موفق‌ترین تیم‌های متخصص و با معرفی تمرینات، ابزارها، راهکارها و تجربیات خود در این زمینه، به دیگر مدیران هم در گردآوری گروهی از نیروهای باانگیزه و برنده کمک می‌رساند.

کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند با ترجمه‌ی میلاد نیکپور و چاپ نشر دیده بان قلم فرتاک به شما تقدیم می‌شود.

کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند را به تمام صاحبان کسب و کار و علاقه‌مندان آثار حوزه‌ی مدیریت توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند می‌خوانیم

به مواقعی فکر کنید که ناگهان کلمه‌ای جدید می‌شنوید که قبلاً هیچ‌وقت آن را نشنیدید. فرض کنید کلمه‌ی «کاهل» را می‌شنوید. کسی می‌گوید که چقدر فلانی کاهل است و شما مجبور می‌شوید معنی آن (تنبل) را بپرسید. باز هم برحسب اتفاق، این کلمه را درجاهای دیگری هم می‌شنوید یا رادیو، در تلویزیون. اما نکته اینجاست که قبلاً هم این کلمه استفاده می‌شده است؛ اما شما الآن بیشتر آن را می‌شنوید، چون روی معنای آن تمرکز کردید و حالا برایتان جالب‌توجه است. هرچقدر بیشتر روی چیزی تمرکز کنید، بیشتر آن را جذب می‌کنید. مدام به آن توجه می‌کنید و بیشتر آن را به سمت خود می‌کشید. مانند تابلوی آرزوهای روی دیوار یا در ذهنتان، این ذهنیت باعث خارج شدن شما از زمان حال شده و تا بتوانید یک چیز کاملاً جدید را ببینید.

قبل از نگارش یک کتاب، خداوند رؤیای آن را در سر من می‌اندازد، قبل از تولید پادکست‌هایم هم همین‌طور. داشتم در یک تالار اجتماعات بزرگ جلوی صدها و هزاران نفر سخنرانی می‌کردم، نیازی به نورافکن نداشتم. پیش خودم گفتم: «خدایا، نه، آدم اشتباهی را انتخاب کردی، من این را نمی‌خواهم. من در دریمشاین دارم زندگی انسان‌ها را تغییر می‌دهم، این را نمی‌خواهم.» اما آن رؤیا از ذهنم بیرون نرفت.

و الآن من اینجا هستم، درحالی‌که در سالن‌های اجتماعات سخنرانی می‌کنم. از صحبت کردن برای مردم لذت می‌برم و همچنان گاهی اوقات اضطراب پیدا می‌کنم، علی‌رغم اینکه دفعات زیادی چنین کاری را انجام داده‌ام. بار دیگر، این مسأله به «چرا»ی من ربط دارد. وقتی دارم سخنرانی می‌کنم، «چرا»ی من یعنی منتقل کردن پیامم و کمک به دیگران برای غلبه بر ناملایمات یا بهبود رهبری‌شان و تبدیل‌شدن به نسخه‌ی بهتری از خودشان، این چیزی است که به من انگیزه‌ی ادامه کار می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: مشکلات «چرایی» شما
فصل دوم: مشکل در تفویض: چطور طرز فکرتان را منتقل کنید
فصل سوم: مشکل در تضاد
فصل چهارم: مشکل در استخدام
فصل پنجم: مشکل در زندگی: واقعیت درباره‌ی توازن بین کار و زندگی
فصل ششم: مشکل در دیوانه بودن: چطور وقتی بقیه خسته شده‌اند، خلاق باشید
فصل هفتم: مشکل در تصور کردن: از تصور کردن به‌عنوان اَبَر نیروی خود استفاده کنید
فصل هشتم: مشکل در امور مالی
فصل نهم: مشکل در آسیب‌پذیر بودن: قدرت اتحاد
فصل دهم: مشکل در ترس: هرگز بر اساس ترس تصمیم نگیرید
فصل یازدهم: مشکل با درختان در حال رشد: چطور و چه زمانی باید کسب و کارتان را توسعه بدهید
فصل دوازدهم: مشکل در اخراج: چه زمانی، چرا و چطور باید کارمندان را اخراج کرد
فصل سیزدهم: مشکل با پیمانکاران فرعی
فصل چهاردهم: مشکل در پاداش دادن: پاداش مناسب بابت عملکرد و ارتقا به روش درست
فصل پانزدهم: مشکل با خودتان: خودآگاهی، مسئولیت‌پذیری و اعتمادبه‌نفس
فصل شانزدهم: مشکل در ثبات قدم: فراتر رفتن از ترس، تردید و اضطراب
نتیجه‌گیری
تشکر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند
نویسنده
مترجممیلاد نیکپور
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-622-98492-2-4
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت کسب و کار
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند

برای دریافت کتاب 16 دلیل که کسب ‌و کار شما را به رکود می‌کشاند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.