معرفی و دانلود کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر: چگونه شرکت‌های بزرگ درآمدهای پیش بینی شده ایجاد می‌کنند

عکس جلد کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر: چگونه شرکت‌های بزرگ درآمدهای پیش بینی شده ایجاد می‌کنند
قیمت:
۵۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر: چگونه شرکت‌های بزرگ درآمدهای پیش بینی شده ایجاد می‌کنند

آرون راس و جیسون لمکین در کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر از میزان اهمیت «جاویژه» و داشتن بازار هدف و مشتری هدف، در بالا رفتن فرصت فروش یک کسب‌وکار می‌گویند. شرکت‌های موفق و کارآفرینان بزرگ چطور می‌توانند به «درآمدی پیش‌بینی‌پذیر» دسترسی پیدا کنند؟ آن هم در شرایطی که سایر رقبا درگیر نوسانات بازار و ریسک‌های خرید و فروش هستند؟ پاسخ این سؤال در یک نقشه‌ی راهبردی قرار گرفته است؛ نقشه‌ای که شما را به رشد پایدار در بازار و مشتریان وفادار می‌رساند. این راهنما به شما کمک می‌کند تا نقشه‌ی جاویژه‌ی کسب‌وکار خود را حرفه‌ای ترسیم کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر

موفقیت اتفاقی نیست! ممکن است هم‌اکنون مشتریان زیادی داشته باشید؛ فاکتورهای فروش را با خرسندی نگاه کنید و لبخندی پیروزمندانه بزنید. همه‌ی این‌ها نشانه‌های خوبی از یک کسب‌وکار موفق است، اما نه لزوماً یک موفقیت پایدار. حتی بزرگ‌ترین کارآفرینان نیز نمی‌توانند ادعا کنند ترسی از بالاوپایین‌های بازار ندارند؛ تقریباً می‌توان گفت اکثر کارآفرینان با یک کابوس مشترک دست‌وپنجه نرم می‌کنند: کابوس افت فروش و مشتری! اما چطور در کنار بالا بردن نرخ فروش، درآمد خود را قابل‌پیش‌بینی کنیم؟ به بیانی به چه روشی می‌توانیم از حضور مشتریان ثابت بازار خود مطمئن شویم؟ اثر آرون راس (Aaron Ross) و جیسون لمکین (Jason Lemkin) در کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر (From Impossible To Inevitable) دقیقاً به همین مطلب می‌پردازند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر

تلاش برای بزرگ شدن، اولین تله‌ی سقوط فروش!

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار تصور می‌کنند برای افزایش فروش حتماً باید به فکر گسترش ابعاد کار خود باشند؛ تعداد اعضای تیم و کارکنان خود را بالا ببرند و حتی حجم تولید یا تبلیغات را افزایش دهند. تمامی این اقدامات در صورتی تأثیرگذار خواهد بود که ابتدا «جاویژه‌»ی دقیقی برای آن کسب‌وکار طراحی شده باشد. نویسندگان کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر در اولین بخش از مباحث به‌طور ویژه مفهوم جاویژه (Niche) را به مخاطبان معرفی خواهند کرد. طبق این تعریف، به جای گسترش بی‌هدف کسب‌وکار خود، باید بر بخش خاصی از بازار متمرکز شویم و نیاز دسته‌ی مشخصی از مشتریان بالقوه را شناسایی کنیم. این اولین قدم برای اعتماد کردن مشتریان به شماست.

رشد یک کسب‌وکار پایدار و موفق از جهات بسیاری شبیه به ساختن یک سازه‌ی مهندسی‌شده است. برخلاف تصور عده‌ای که شکست یا پیروزی یک استارتاپ را ناشی از دلایل غیرقابل‌حدس یا حتی شانس و اقبال می‌دانند، تجربیات دنیای مارکتینگ نشان داده که روند پیشرفت یا پسرفت یک مجموعه تا حد زیادی قابل‌پیش‌بینی و و قابل برآورد است. به طوری که اگر بخواهید تا دو سال آینده درآمد و پول خود را به دوبرابر برسانید، با ترسیم یک نقشه‌ی دقیق می‌توانید این هدف خاص را با اطمینان بالا به دست بیاورید. البته که از جادو صحبت نمی‌کنیم. الگوی آموزشی‌ای که در کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر پیش روی شما قرار می‌گیرد، قبل از این بارها بر روی شرکت‌های بزرگ و رکوردشکن دنیا آزمایش شده است.

جادوی «جاویژه»، مشتری مشخص، مشکل مشخص!

آرون راس و جیسون لمکین کلید اصلی ایجاد سیستم جذب مشتری پیش‌بینی‌پذیر را در «تمرکز» می‌دانند. وقتی بدانید جایگاه ویژه‌ی کسب‌وکار شما دقیقاً کجاست و قرار است به چه نوع نیاز و چه دسته‌ای از مشتریان پاسخ دهید، آن وقت می‌توانید بگویید سنگ بنای تجارت خود را مستحکم چیده‌اید. به این ترتیب با تمرکز و دقت بهتری می‌توانید نقش و وظایف اعضای تیم فروش را تفکیک کنید، کانال‌های تبلیغات و معرفی محصول به مشتریان را سامان ببخشید و حتی خود را برای ورود به بازارهای بزرگ‌تر آماده کنید. اما سؤال اصلی این‌جاست: چطور جاویژه‌ی خود را مشخص و نهایی کنید؟

نویسندگان کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر، در ادامه، پرسش‌هایی اساسی برای شکل دادن به جاویژه یا همان بازار هدف مشخص و دقیق را پیش روی شما قرار می‌دهند. در بخش‌های بعدی از این راهنمای کسب‌وکار، می‌آموزید چطور استراتژی‌های بازاریابی را با توجه به مخاطب هدف بازسازی کنید؛ مدیریت تیم کاری خود را به شکلی هدفمند پیش ببرید؛ و در نهایت از شکاف اعتماد مشتری عبور کنید و بازار فروش خود را به ثبات برسانید. راهکارهای عملی و تفکیک‌شده‌ی این کتاب به شما کمک می‌کند تا چالش‌های هر مرحله از مسیر رشد سریع و پایدار را با موفقیت پشت سر بگذارید.

اگر شما نیز از نوسان فروش خسته شده‌اید و می‌خواهید کسب‌وکاری موفق و درعین‌حال مطمئن برای خود بسازید، مطالب کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر قطعاً برایتان مفید خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم شنیدن این کتاب را از همین امروز آغاز کنید و میخ جاویژه‌ی خود را محکم و بااطمینان بکوبید!

این کتاب با تلاش نشر صوتی شادن پژواک و با ترجمه‌ی امین اصغری به دست شما می‌رسد. همچنین گویندگی حرفه‌ای اثر کاری از احسان صمدیار است.

نکوداشت‌های کتاب از غیرممکن به اجتناب ناپذیر

  • آرون و جیسون کتابی مرجع و اصلی برای ساختن شرکت‌تان خلق کرده‌اند. این کتاب حاصل تجربه‌ی افرادی است که خودشان این مسیر را رفته‌اند و بدون تعارف، واقعیت‌ها را همان‌طور که هست بیان می‌کنند. اگر در ساختن شرکتتان (و خودتان) جدی هستید، این کتاب یکی از واجب‌ترین خریدهاست. (رگ نوردمن، کارآفرین)
  • در این کتاب تقریباً خبری از تئوری نیست؛ تمرکز آن فقط روی چیزهایی است که واقعاً جواب می‌دهند. خواندن این کتاب مثل نوشیدن عصاره‌ای تازه و گوارا از «دنیای واقعی» بود. این کتاب به شما کمک می‌کند چالش‌های ذهنی خود از میدان نبرد کسب‌وکار را بهتر مدیریت کنید. (داگلاس بردت، مجری پادکست The Marketing Book)

کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر برای شما مناسب است اگر

  • می‌خواهید فرصت‌های موجود در بازار عرضه و تقاضا را به دقت بشناسید و جای ویژه‌ی خود را در این چرخه تعیین کنید.
  • به دنبال یک استراتژی هدفمند برای تثبیت بازار کاری خود و حفظ مشتریان در درازمدت هستید.
  • می‌خواهید نقشه‌ی معماری کسب‌وکار خود را به کمک دو نفر از بهترین اساتید حوزه‌ی مارکتینگ ترسیم کنید.

در بخشی از کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر: چگونه شرکت‌های بزرگ درآمدهای پیش بینی شده ایجاد می‌کنند می‌شنویم

شاید شما از قبل بهترین هدفتون رو بدونید. شاید گزینه‌های زیادی در سر دارید. ولی برای اولویت‌بندی بهترین‌ها باید اونو گام به گام محدود کنیم و بدونیم چطوری بیشترین بهره رو ببریم.

چگونه می‌توانید یک ماهی بزرگ در یک برکه باشید؟

بهتره روی یک بازار خیلی کوچیک تمرکز کنید. اما در جایی که می‌تونید در معاملات پیروز بشید، نه جایی که اونقدر تعریف گسترده‌ای از بازار هدفتون دارید که در اون گم می‌شید. چون:

یک: کوچیک‌تر کردن برکه از بزرگ‌تر کردن ماهی ساده‌تره. یعنی هدف‌گذاری، تمرکز و چارچوب‌بندی مجدد راحت‌تر از تغییر محصولات و پیشنهاداته.

دو: برای فراتر رفتن از بازاریابی دهان به دهان باید برجسته باشید. برجسته بودن و برنده شدن در معاملات در یک برکه کوچیک‌تر آسون‌تره.

سه: هنگامی که فراتر از تواناییتون دارای سهم یا تعداد زیادی برکه هستین به احتمال زیاد به جای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان اونا رو سردرگم می‌کنید.

پنج جنبه‌ی بهترین جاویژه‌ی شما:

بیایید بررسی کنیم که چی مشخص می‌کنه که جاویژه‌ی بازار چقدر پذیرای شماست.

یک: مشکل عمومی

اگر توسعه‌ی برنامه‌های سفارشی، تجزیه و تحلیل، فعال‌سازی تلفن همراه یا آموزش فروش رو انجام بدید چه اتفاقی میفته؟ اینا مشکل نیستن بلکه راه حلن. چه مشکل مهمی رو حل می‌کنید؟ مشکلات اینا هستن؛ راه‌اندازی محصولات از دست رفته، پیش‌بینی‌های نادرست، میزان بالای کناره‌گیری مشتری، چالش‌های جذب مشتری بالقوه و نرخ پایین تبدیل نسخه نمایشی به طرح پیشنهادی. به طور تخصصی فعالیت کنید اما حوزه تخصصتون رو اونقدر محدود نکنید که نتونید مخاطبتون رو پیدا کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
معرفی و فصل اول: جاویژه‌ی خود را بیابید
23 دقیقه
فصل دوم: نشانه‌های سخت‌کوشی
29 دقیقه
فصل سوم: چگونه جاویژه را پیدا کنیم؟
10 دقیقه
فصل چهارم: ارائه و معرفی محصول
15 دقیقه
فصل پنجم: کانال‌های پیش‌بینی‌پذیر ایجاد کنید
18 دقیقه
فصل ششم: شبکه‌ی بازاریابی
8 دقیقه
فصل هفتم: بازاریابی برون‌گرا
8 دقیقه
فصل هشتم: آنچه مدیران اجرایی نادیده می‌گیرند
7 دقیقه
فصل نهم: افزایش فروش
5 دقیقه
فصل دهم: تخصص، اولین عامل در افزایش فروش
10 دقیقه
فصل یازدهم: مدیران بخش فروش
9 دقیقه
فصل دوازدهم: روش‌های استخدام برای بخش فروش
17 دقیقه
فصل سیزدهم: تعیین مقیاس و اندازه‌ی تیم فروش
6 دقیقه
فصل چهاردهم: تنها برای استارتاپ‌ها
11 دقیقه
فصل پانزدهم: حجم معاملات را دوبرابر کنید
4 دقیقه
فصل شانزدهم: نه خیلی بزرگ، نه خیلی کوچک
20 دقیقه
فصل هفدهم: ورود به بازار بزرگ‌تر
23 دقیقه
فصل هجدهم: ناکامی را بپذیرید
16 دقیقه
فصل نوزدهم: جاده‌ی موفقیت، مستقیم نیست
15 دقیقه
فصل بیستم: بررسی واقعیت
9 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: ایجاد مالکیت کاربردی
7 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: جابه‌جایی افراد و درک نحوه‌ی کار با انواع مختلف کارمندان
13 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: تعیین سرنوشت
7 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: ترکیب پول و معنایش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر: چگونه شرکت‌های بزرگ درآمدهای پیش بینی شده ایجاد می‌کنند
نویسنده،
مترجمامین اصغری
راویاحسان صمدیار
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۴
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های صوتی مدیریت کسب و کار، کتاب‌های صوتی آموزش بازاریابی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر

برای دریافت کتاب صوتی از غیرممکن به اجتناب ناپذیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

👋 سوالی دارید؟