معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد: و چگونه در زمان خرید بیشتر بفروشیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد: و چگونه در زمان خرید بیشتر بفروشیم
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد: و چگونه در زمان خرید بیشتر بفروشیم

دیو لاکهانی، مدیر بازاریابی و فروش، در کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد به شما کمک می‌کند تا درست در نقطه‌ای که امید خود را برای فروش و جذب مشتری از دست داده‌اید، استراتژی‌های راهگشایی برای عبور از این وضعیت بحرانی به کار ببرید و بازار مشتریان خود را از نو داغ کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد

رکود اقتصادی کابوس کارآفرینان و صاحبان مشاغل است. با این حال همیشه راهی برای عبور از موانع وجود دارد، مخصوصاً زمانی که کار را به کاردان بسپارید! دیو لاکهانی (Dave Lakhani) به عنوان کسی که سال‌ها در زمینه‌ی خرید و فروش و راه‌اندازی کسب‌وکارهای نو فعالیت دارد، در کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد (How To Sell When Nobody's Buying) تجربه‌ی آزمون و خطاهای بسیار خود را در دنیای مارکتینگ با شما به اشتراک می‌گذارد.

گردانندگان کسب‌وکار، حتی آن‌هایی که اوضاع فروش خوبی دارند، همیشه از یک نگرانی مشترک رنج می‌برند: اگر روزی مشتری‌ها به سراغ محصول یا خدمات من نیایند چه می‌شود؟! البته که چنین دغدغه‌ای بی‌راه نیست، زیرا آمارها در سال‌های گذشته از نوسانات پی‌درپی در روند فروش خبر می‌دهند. به بیانی دیگر، همه باید خود را برای رکودهای احتمالی بازار آماده کنیم. در چنین شرایطی است که یک کارآفرین حرفه‌ای با استراتژی فروش حساب‌شده، خود را از سایر رقبا متمایز می‌کند. در کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد، می‌خواهیم مدیریت فروش در چنین شرایطی را بیاموزیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد

روش‌های فروش قرن بیستم را دور بریزید!

شاید وقت آن رسیده که به جای ترفندهای فروش سابق و شیوه‌های جذب مشتری ناکارآمد، با جدیدترین روش‌های بازاریابی در دنیای مدیریت فروش آشنا شویم. به این ترتیب می‌توانیم در زمان رکود و نبود مشتری، چرخ بازار خود را از نو به راه بیندازیم. اغلب تکنیک‌های فروشی که قرار است در کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد بیاموزید، بازدهی سریعی خواهند داشت؛ زیرا این ترفندها درست برای مواقعی که فوراً به مشتری نیاز دارید طراحی شده‌اند؛ البته حتی برای وقت‌هایی که بازار فروشتان حسابی به راه است، همچنان این توصیه‌های هوشمندانه به کارتان خواهد آمد.

دیو لاکهانی در قدم اول، چشم‌اندازی از شرایط بحرانی فروش را پیش چشم مخاطب قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانیم پیش‌بینی دقیق‌تری از اوضاع اقتصادی داشته باشیم و وقتی به نقطه‌ی خطر نزدیک شدیم، استراتژی‌های لازم برای جذب مشتری تازه را به راه بیندازیم. همچنین خوب است بدانید که این تکنیک‌ها برای انواع مختلف کسب‌وکار، از کسب‌وکار (B2B) تا فروش مستقیم به مصرف‌کننده، قابل اجرا هستند. در نهایت، هدف اصلی این کتاب مشتری‌یابی انبوه است و قرار است این هدف با صرف کمترین هزینه صورت بگیرد.

کتابی که فروش را در بحران مالی زنده می‌کند!

نگارنده‌ی کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد، در این مسیر تنها به تجربه‌ی شخصی خود اکتفا نکرده است. در طول نگارش این کتاب، روند فروش ده‌ها کسب‌وکار موفق به دقت رصد و ارزیابی شده تا در نهایت فهرستی از تکنیک‌های جدید و نوآورانه‌ی مشتری‌یابی به دست بیاید. بر مبنای این مجموعه قوانین فروش، می‌آموزید چگونه کسب‌وکار خود را با فناوری‌های به‌روز تلفیق کنید، از شبکه‌های اجتماعی برای گسترش روابط سودمند بهره ببرید، تصویر دقیقی از انتظارات مشتری بسازید و به این ترتیب فروش خود را حتی در شرایط اقتصادی بحرانی تضمین کنید. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز از این راهنمای کارآمد مدیریت فروش کمک بگیرید و بهتر و بیشتر از همیشه در کسب‌وکار خود بدرخشید.

این کتاب با همکاری نشر صوتی رمانو و انتشارات بله تهیه شده است و با صدای پریا ولی پور و ترجمه‌ای از سید رضا ساداتی به دست شما می‌رسد.

کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد برای شما مناسب است اگر

  • به دنبال آشنایی با جدیدترین قوانین فروش و تاکتیک‌های اثربخش جذب خریدار در شرایط اقتصادی نامطمئن هستید.
  • می‌خواهید ابزارهای جدید مشتری‌یابی و موثرترین استراتژی‌های ترغیب را جایگزین روش‌های ناکارآمد قدیمی کنید.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد: و چگونه در زمان خرید بیشتر بفروشیم می‌شنویم

این سؤال که "چه چیزی می‌توانم بفروشم وقتی خریدار ندارم؟" سؤال اشتباهی است. سؤال درست این است: "چگونه می‌توانم با افرادی که اکنون آماده خرید آنچه من می‌فروشم هستند، ارتباط برقرار کنم؟" (دیو لاکهانی)

من در توییتر چندین هزار دنبال‌کننده دارم، جایی که بعداً در این فصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد. سؤالی که از این افراد پرسیدم این بود: بدترین سؤال شما درباره فروش وقتی که کسی خریدار نیست، چیست؟ بیشتر افرادی که پاسخ دادند، پرسیدند: چطور می‌توانیم افرادی را که هنوز در حال خرج کردن هستند، شناسایی کنیم؟ اما این سؤال اشتباه است. پاسخ این است که شما با جابه‌جایی از این محصول به آن محصول یا از این خدمت به آن خدمت نمی‌توانید فروش داشته باشید وقتی کسی خریدار نیست. اگر به دنبال فروش آسان هستید، باید تمرکز کنید.

سؤال درست این است: "چه کسی هنوز هم بابت آنچه که می‌فروشم، پول خرج می‌کند و چگونه می‌توانم با آن‌ها ارتباط برقرار کنم؟" این سؤال هرگونه رکود را از بین می‌برد و شما را به مسیر درست هدایت می‌کند. سؤالی که طرفدارانم در توییتر پرسیدند، یک پاسخ ساده و معمولی به رکود فروش است. بسیاری از فروشندگان گمان می‌کنند باید محصول جدیدی برای فروش پیدا کنند. این افراد به‌راحتی از خرید محصولاتشان دست کشیده‌اند و حالا باید خریدار چیز دیگری باشند. در واقع، آنچه که در تغییرات صنایع و اقتصاد اتفاق می‌افتد این است که چرخه‌های فروش همچنان ادامه دارند. شما باید بیشتر متمرکز شوید تا هر قدم خود را با این چرخه هماهنگ کنید و ببینید آیا فروش همچنان معتبر است.

اما وقتی از خود بپرسید: "چه کسی هنوز بابت آنچه می‌فروشم خریدار است و چگونه می‌توانم با آن‌ها ارتباط برقرار کنم؟" متوجه می‌شوید که باید کاوش بیشتری انجام دهید. در بخش بعدی این فصل، روش‌هایی را برای برقراری ارتباط با افرادی که ممکن است خریدار محصولات شما باشند یا قبلاً خریدار بوده‌اند، توضیح خواهم داد. در اینجا یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارها و استراتژی‌های مؤثر آنلاین استفاده کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل صفر: فوراً شروع کنید
33 دقیقه
فصل اول: واقع‌بین باشید و تمرکز کنید
33 دقیقه
فصل دوم: دیده شدن
22 دقیقه
فصل سوم: ارتباط مؤثر برقرار کنید
28 دقیقه
فصل چهارم: دیجیتالی شوید
43 دقیقه
فصل پنجم: خلاقیت در فروش
24 دقیقه
فصل ششم: متقاعدسازی
20 دقیقه
فصل هفتم: هزینه‌ای که باید بپردازید
21 دقیقه
فصل هشتم: تأثیرگذار باشید و نفوذ کنید
24 دقیقه
فصل نهم: وادار کنید تا بفروشند
11 دقیقه
فصل دهم: اندیشه‌های نهایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد: و چگونه در زمان خرید بیشتر بفروشیم
نویسنده
مترجمسید رضا ساداتی
راویپریا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات بله
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۴
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های صوتی بازاریابی B2C، کتاب‌های صوتی آموزش بازاریابی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد

برای دریافت کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی هیچکس نمی‌خرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

👋 سوالی دارید؟