معرفی و دانلود کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر: چگونه در لحظه صفر سرنوشت ساز خرید پیروز میدان باشیم؟
برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.
معرفی کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر: چگونه در لحظه صفر سرنوشت ساز خرید پیروز میدان باشیم؟
کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر نوشتهی جیم لسینسکی، راهنمایی جامع و علمی برای بازاریابان است تا به واسطهی تحقیقات گستردهی گوگل در رابطه با تغییر رفتار خریداران در عصر دیجیتال، با ظرافتهای نادیدنی جذب مشتری آشنا شوند. این کتاب توضیح میدهد که چطور جذب مشتری از لحظهای که آنها هنوز تصمیمی برای خرید نگرفتهاند اتفاق میافتد و چطور باید در این لحظهی طلایی، بر روی آنها تأثیر گذاشت.
دربارهی کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر
در عصر حاضر و با انفجار تکنولوژی در زندگی روزمره، شکل و سبک خرید کردن مردم دستخوش تغییرات فراوانی شده است. شاید در دهههای گذشته مردم برای خرید جنسی زنبیل به دست میگرفتند، به چند مغازهی محلی سر میزدند و با گفتگو با فروشندگان به تصمیم برای خرید میرسیدند، اما حالا خرید اینترنتی همهچیز را متحول کرده است. حالا آدمها برای خرید جنسی، در مورد آن در موتورهای جستجو سرچ میکنند، از هوش مصنوعی مشاوره میگیرند، ویدیوهای محصول را تماشا میکنند و نظرات مختلف مصرفکنندگان را میخوانند تا در مورد خریدن یا نخریدن آن محصول، به نتیجه برسند. طبیعی است که با چنین تغییراتی، شرکتهای مختلف تکنولوژی برای جمعآوری دادههایی از عادات جدید خرید مردم، تحقیقات و نظرسنجیهایی را تدارک ببینند. یکی از معتبرترین این تحقیقات متعلق به شرکت گوگل است.
جیم لسینسکی (Jim Lecinski) به عنوان مدیرعامل فروش و خدمات گوگل در آمریکا، تلاش کرده تا بر اساس تجربیات شخصی خودش و همچنین دادههایی که از تحقیقات گوگل به دست آمده، کتابی را تدوین کند که عادات خرید مردم را شرح بدهد. نتیجهی کار کتاب راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر (ZMOT: Winning the Zero Moment of Truth) شده که هماکنون نسخهی صوتی آن پیش روی شماست.
لحظهی صفر فروش چیست و چرا حیاتی است؟
اگر پیش از این کتاب «سرنوشت خرید» از جیم لسینسکی را مطالعه کرده باشید، میتوانید کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر را نیز در ادامهی آن گوش کنید. این کتاب به عنوان مکمل مطالب و محتوای کتاب سرنوشت خرید نوشته شده و بهطور خاص، در مورد «لحظهی صفر فروش» صحبت میکند.
لحظهی صفر به تعبیری یکی از مراحل سفر مشتری است که به عنوان اصلیترین و حیاتیترین مرحله نیز به شمار میآید؛ چرا که مشتری در این مرحله با اینکه هنوز تصمیم به خرید نگرفته، در رابطه با محصول یا خدمات شما کنجکاویهایی دارد که در صورت هدایت درست، میتواند به خرید منتهی شود. لحظهی صفر در سفر مشتری درست همان لحظهای است که مشتری به محصول یا خدمات فکر میکند و تصمیم میگیرد تا دربارهی آن در اینترنت جستجو کند. جیم لسینسکی توضیح میدهد که اگر فروشندگان و بازاریابان بتوانند در این لحظه به درستی در مقابل چشمان مشتری ظاهر شوند و خود را به درستی معرفی کنند، میتوانند به رکوردهای چشمگیری در فروش دست پیدا کنند.
نکتهی دیگری که در کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر میشنویم این است که روند خرید مشتریان مانند سابق دیگر به شکل قیف فروش نیست و بیشتر به چیزی به نام «نقشهی پرواز» شباهت پیدا کرده است. این بدین معنی است که خریداران مانند قبل از یک مرحله از خرید به مرحلهی بعد نمیروند، بلکه مدام میان مراحل مختلف جابهجا میشوند و گاهی نیز مسیر را به سمت عقب برمیگردند.
تحقیقات نشان داده که در سال 2012، بیش از 70% از مشتریان آنلاین سبد خریدشان را نیمهکاره رها میکردند. یعنی از هر 10 نفر خریدار، 7 نفرشان بعد از اینکه کالایی را در سبد خرید آنلاین خود قرار میدادند آن را رها میکردند و خریدشان را تکمیل نمیکردند. گاهی نیز تصمیم میگرفتند تا خرید آنلاین را به خرید آفلاین تبدیل کنند و به صورت حضوری به فروشگاهها مراجعه میکردند. نتایج این تحقیقات نشاندهندهی این است که جنگی میان تبلیغ برای خرید آنلاین یا آفلاین وجود ندارد؛ بلکه تنها این مهم است که در لحظهی صفر، یعنی زمانی که مشتری برای کالا یا خدمت در اینترنت جستجو میکند، به درستی در نتایج جستجو حاضر شویم.
اطلاعات بیشتر دربارهی نحوهی معرفی و ارائهی خدمات و محصول در لحظهی سفر را میتوانید در کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر بشنوید. این کتاب کاری از نشر صوتی ترانهی پدرام است. این کتاب را با ترجمهی نگین احقر بازرگان و روایت عرفان آبکار میشنوید.
کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر برای شما مناسب است اگر
- به کتابهای حوزهی بازاریابی علاقه دارید و به دنبال روشهای نوین جذب مشتری و فروش میگردید.
- مایلید سفر مشتری در عصر جدید را بهتر درک کنید.
در بخشی از کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر: چگونه در لحظه صفر سرنوشت ساز خرید پیروز میدان باشیم؟ میشنویم
در زیمات تبلیغ با برند و بدون برند را با هم ترکیب کنید. سعی کنید همهی حالتهایی که کاربران سرچ میکنند را پوشش دهید. در 53 درصد از سرچهایی که به فروش منتهی میشود، کاربر در گام آخر روی یک کلید واژه عمومی کلید کرده است. همکاران ما در آژانس سرچ که در زمینهی سئو و بازاریابی سرچ فعالیت دارد و پروژههای متعددی در حوزه بازاریابی آنلاین اجرا کرده است به نتیجهی جالبی دست یافتهاند. الک گرین معاون بازاریابی آژانس سرچ میگوید: بازاریابها معمولاً خطا میکنند و فقط روی برند محصول تمرکز میکنند. ولی برای موفقیت در زیمات باید روی سرچهای بدون برند هم سرمایهگذاری کنید. اگر میخواهید کیک بزرگتری داشته باشید، سرچهای بدون برند بسیار اثرگذارند. بازاریابها نباید این مسئله را فراموش کنند. افرادی که کلید واژههای عمومی و بدون برند سرچ میکنند، کسانی هستند که هیچگاه به محصول شما فکر نکردهاند. افرادی هستند که به دنبال دستمال کاغذی میگردند، ولی نه لزوماً برند کلینکس.
فهرست مطالب کتاب صوتی
مشخصات کتاب صوتی
نام کتاب | کتاب صوتی راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر: چگونه در لحظه صفر سرنوشت ساز خرید پیروز میدان باشیم؟ |
نویسنده | جیم لسینسکی |
مترجم | نگین احقر بازرگان |
راوی | عرفان آبکار |
ناشر صوتی | انتشارات ترانه پدرام |
سال انتشار | ۱۴۰۴ |
فرمت کتاب | MP3 |
مدت | ۲ ساعت و ۳ دقیقه |
زبان | فارسی |
موضوع کتاب | کتابهای صوتی بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ |