معرفی و دانلود کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها: وقتی غمگین یا عصبانی می‌شویم چه کار کنیم؟

عکس جلد کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها: وقتی غمگین یا عصبانی می‌شویم چه کار کنیم؟
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها: وقتی غمگین یا عصبانی می‌شویم چه کار کنیم؟

کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها نوشته‌ی فلیسیتی بروکس و فرانکی آلن، کودکان را به گفت‌وگو کردن درباره‌ی احساس‌های متفاوتشان دعوت می‌کند و از این راه به آنان می‌آموزد که وقتی که احساس مشخصی مانند خشم، ناراحتی یا هیجان‌زدگی دارند، باید چه کار کنند.

درباره‌ی کتاب گفت‌وگو کنیم درباره‌ی احساس‌ها

کتاب گفت‌وگو کنیم درباره‌ی احساس‌ها (All About Feelings) نوشته‌ی فلیسیتی بروکس (Felicity Brooks) و فرانکی آلن (Frankie Allen)، یکی از جلدهای مجموعه‌ی گفت‌وگو کنیم است که به موضوع احساس‌ها می‌پردازد.

نویسندگان در این کتاب تلاش کرده‌اند تا کودک را با احساس‌های متفاوت و گاه متضاد یا متناقضش آشنا کنند. آنان با تمرکز بر روندی دیالوگ‌محور و دوطرفه، ذهن کودک را با موضوع درگیر می‌کنند و تلاش دارند تا او را در معرض احساسات مختلف قرار دهند تا به او بیاموزند که در هنگام بروز هر احساس، باید چه رفتاری از خود نشان دهد.

این کتاب دایرةالمعارفی از احساس‌ها را در اختیار کودک قرار می‌دهد و هرکدام را برای او تشریح می‌کند. سپس به او پیشنهاد می‌دهد که در موقع بروز هریک از احساسات، بهتر است چه کار کند و چه کار نکند. شناخت احساسات و یادگیری شیوه‌ی کنترل هریک از آن‌ها ارتباط کودکان را با خود و دیگری مدیریت خواهد کرد و باعث خواهد شد کودک ارتباط‌های بینافردی بهتری داشته باشد.

معرفی و دانلود کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها

روش فلیسیتی بروکس و فرانکی آلن در کتاب گفت‌وگو کنیم درباره‌ی احساس‌ها به شیوه‌ای است که کودک را مجذوب و ذهن او را در فرآیند شناخت احساسات درگیر می‌کند. سوالاتی که در کتاب پرسیده شده و تصویرهای دیالوگ‌محور کتاب موجب خواهند شد که کودک ارتباط بهتری با موضوع برقرار کند و درک بهتری از محتوای کتاب داشته باشد.

کتاب گفت‌وگو کنیم درباره‌ی احساس‌ها توسط مر فررو (Mar Ferrero)، تصویرگری شده و با ترجمه‌ی رها مقدم در نشر افق به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب گفت‌وگو کنیم

مجموعه‌ی گفت‌وگو کنیم (All About) سری کتاب‌هایی برای کودکان است که به شیوه‌ای دیالوگ‌محور، کودکان را با موضوع هر کتاب آشنا می‌کند و پیشنهادهایی برای بهتر رفتار کردن در هر موضوع، به آنان می‌دهد. این مجموعه‌ی آموزشی چهار جلد دارد و توسط فلیسیتی بروکس نوشته شده است. هر چهار جلد این مجموعه به همت نشر افق، ترجمه و منتشر شده‌اند:

  • گفت‌وگو کنیم درباره‌ی احساس‌ها
  • گفت‌وگو کنیم درباره‌ی دوست
  • گفت‌وگو کنیم درباره‌ی خانواده
  • گفت‌وگو کنیم درباره‌ی ترس‌ها و نگرانی‌ها

در نکوداشت کتاب گفت‌وگو کنیم درباره‌ی احساس‌ها

  • مقدمه‌ای عالی برای کمک به کوچولوها تا احساسات گیج‌کننده و درهم ریخته‌شان را درک و مدیریت کنند. (Lancashire Evening Post)

کتاب گفت‌وگو کنیم درباره‌ی احساس‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 9 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها: وقتی غمگین یا عصبانی می‌شویم چه کار کنیم؟ می‌خوانیم

هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی احساس‌هایش را بگیرد و نشان دادن آن‌ها هم اصلاً کار بدی نیست. اما وقتی تو احساسی داری که از آن خوشت نمی‌آید، می‌توانی
انتخاب کنی که چطور احساست را نشان بدهی و با آن چه‌کار کنی. فکر می‌کنی بهتر است هرکدام از این احساس‌ها را چگونه نشان بدهی؟ تو غمگینی چون قرار است دوستت به مدرسه‌ی دیگری برود. چه‌کار می‌کنی؟

تو هم یک نفر دیگر را ناراحت می‌کنی.
اخم می‌کنی و می‌زنی زیر گریه.
به دوستت می‌گویی خیلی دلت برایش تنگ می‌شود.
دنبال راهی می‌گردی تا بتوانی باز هم با او در ارتباط باشی.
درباره‌ی احساست با کسی صحبت می‌کنی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها: وقتی غمگین یا عصبانی می‌شویم چه کار کنیم؟
نویسنده،
مترجمرها مقدم
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-332-012-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها

برای دریافت کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.