معرفی و دانلود کتاب پازل کوچینگ و مربیگری: با کوچینگ تغییرات مثبت و لذت‌بخش را سریع‌تر تجربه کنید

عکس جلد کتاب پازل کوچینگ و مربیگری: با کوچینگ تغییرات مثبت و لذت‌بخش را سریع‌تر تجربه کنید
قیمت:
۹۹۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پازل کوچینگ و مربیگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پازل کوچینگ و مربیگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پازل کوچینگ و مربیگری: با کوچینگ تغییرات مثبت و لذت‌بخش را سریع‌تر تجربه کنید

اینک، کتابی در مقابل شما قرار دارد که می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند. کتابی که موفقیت در تمام زمینه‌ها را به ارمغان می‌آورد. کتاب پازل کوچینگ و مربیگری نوشته‌ی ایوب شهابی، به شما می‌آموزد چگونه مراحل خودسازی را به انجام رسانید و به موفقیت دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب پازل کوچینگ و مربیگری

موفقیت به برنامه‌ریزی نیاز دارد. اما چه کسی می‌تواند برنامه‌ای را در اختیارتان قرار دهد که به نتیجه‌ای مثبت بیانجامد؟ بی‌شک کسی که در این زمینه تخصص داشته و خود تجربه‌ی موفقیت در زمینه‌های گوناگون را داشته باشد. ایوب شهابی در کتاب پازل کوچینگ و مربیگری، برنامه‌ای را طراحی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید.

با مطالعه‌ی کتاب پازل کوچینگ و مربیگری، با پازلی مواجه می‌شوید که دارای چند تکه‌ی مجزاست؛ اما فقط با در کنار هم قرار گرفتن همه‌ی این قطعات است که زندگی شما دگرگون می‌شود و به سمت تغییرات مثبت پیش می‌رود:

این کتاب در قدم اول به ذهن شما و قدرت اعجاب‌آور آن می‌پردازد. ذهن اگر برای رسیدن به هدفی مصمم باشد، تمام موانع دیگر از سر راه آن کنار می‌روند؛ بنابراین آشنا شدن با این ابزار مهم، جزو ملزومات موفقیت به‌شمار می‌رود. در قطعه‌ی بعدی، با مهارت‌هایی آشنا می‌شوید که لازمه‌ی رسیدن به تغییر مثبت هستند. کتاب پازل کوچینگ و مربیگری، همچنین به شما کمک می‌کنید که تمام موانع و محدودیت‌های ذهنی خود را از میان بردارید. در قسمت بعدی، به قدرت بی‌نهایت ایمان می‌آورید و پس از آن قادر خواهید بود بدون توجه به عوامل بیرونی، برای رسیدن به خواسته‌های خود تلاش کنید. قطعه‌ی پنجم مختص مهارت‌هایی است که باید در شرایط خاص از آن‌ها استفاده کنید و قطعه‌ی ششم، به شما می‌آموزد و جرئت می‌دهد که مربی خودتان باشید و برای رسیدن به آنچه می‌خواهید تلاش کنید.

با مطالعه‌ی این کتاب، نسبت به جهان درون و بیرون خود، دیدگاهی تازه پیدا می‌کنید و متوجه می‌شوید که ذهن شما تا چه اندازه در مسیر موفقیت به شما کمک می‌کند. اثر حاضر، راهنمایی برای موفقیت و پیشرفت شماست. «تکه‌های پازل را کنار هم بگذارید و به خواسته‌های خود برسید.» این شعار ایوب شهابی در کتاب پازل کوچینگ و مربیگری است.

کتاب پازل کوچینگ و مربیگری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به تمام کسانی که قصد دارند در تمام ابعاد زندگی خود موفق باشند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب پازل کوچینگ و مربیگری می‌خوانیم

استانداردهای شکست و موفقیت خودتان را تعریف کنید. نداشتن استاندارد و چشم‌انداز مشخص در موفقیت باعث رشد کم و رضایت دادن به موفقیت‌های کوچک می‌شود. نداشتن استاندارد در شکست باعث افت شدید و سقوط می‌شود.

شکست و پیروزی افراد با استانداردهای شخصی سنجیده می‌شود. برای یک نفر ماهی صدمیلیون درآمد به معنی رکود و شکست محسوب می‌شود. برای یک نفر ماهی ده میلیون درآمد، بزرگ‌ترین موفقیت محسوب می‌شود. تفاوت افراد در تفاوت استانداردهایی است که برای خودشان تعریف می‌کنند.

تعریف استاندارد کمک می‌کند قبل از رسیدن به صفر، حذف شدن و نابودی تغییر را شروع کنید. به عنوان مثال درآمد ماهی پانزده میلیون در ذهن من صفر است. قبل از اینکه شرایط بدتر شود بایستی استراتژی‌ها و شرایط کسب‌وکار را تغییر دهم.

برای برگزاری کلاس و دوره‌های آموزشی استاندارد خودمان را تعریف می‌کنیم؛ کلاس من بین صد تا سیصد نفر شرکت‌کننده دارد. این استاندارد برگزاری کلاس باعث برنامه‌ریزی ذهن شده و واقعیت پیدا می‌کند.

برای میزان درآمد، کسب ثروت، تعداد مشتری، تعداد قرارداد و کیفیت خدمات، استاندارد خودتان را تعریف کنید.

با تغییر استانداردهای شکست و موفقیت دستاوردها و نتایج شما در دنیای خودتان تغییر می‌کند. با قوی شدن استانداردهای شما تغییر کرده و مغزتان توانایی پذیرفتن نتایج بزرگ‌تر را پیدا می‌کند.

خیلی از افراد بدون داشتن استاندارد مشخص به صورت ناخودآگاه عمل می‌کنند. سقف‌ها و مرزهای دستاوردها توسط استانداردهای ذهنی شما مشخص می‌شود. آگاهی از استانداردها و تغییر دادن آن‌ها باعث رشد و موفقیت بیشتر می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: ابزارهای لازم برای تغییر
بخش دوم: اصول بیست‌گانه تمرین برای ایجاد تغییر
بخش سوم: دنیای بی‌نهایت و فراتر بودن
بخش چهارم: افزایش قدرت درونی
بخش پنجم: مدیریت نوسانات زندگی
بخش ششم: مربی خودت باش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پازل کوچینگ و مربیگری: با کوچینگ تغییرات مثبت و لذت‌بخش را سریع‌تر تجربه کنید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-622-7312-44-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۹۹۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پازل کوچینگ و مربیگری

Asiye Valibak
۱۴۰۲/۱/۱۳
عالی مخصوصا برای کسانی که اهل اقدام نیستند و از منطقه امن خود خارج نمیشوند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پازل کوچینگ و مربیگری

برای دریافت کتاب پازل کوچینگ و مربیگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.