معرفی و دانلود کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده

عکس جلد کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده
قیمت:
۷۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده

در کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده، با سگ محبوب تمام کودکان جهان همراه شوید و ماجراجویی هیجان‌انگیز و بامزه‌ی دیگری را از زبان جان آر. اریکسون، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی بخوانید. در این جلد مجموعه، در دل کولاک و طوفانی وحشتناک و جان‌فرسا، مسئولیت سنگینی بر عهده‌ی هنک گذاشته می‌شود: او باید به تنهایی از دل برف و بورانی که همه را فلج کرده عبور کند و داروهای مالی کوچولو را به دستش برساند؛ به‌نظرتان هنک این بار هم شجاعت و جسارت خود را به همه ثابت خواهد کرد؟

درباره‌ی کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده

شنیده‌اید می‌گویند امروز آن‌قدر سرد بود که اگر سگ را می‌زدی از لانه‌اش بیرون نمی‌آمد؟ خب این در مورد هنک صدق نمی‌کند. او حتی در دل برف و بوران هم برای انجام وظیفه حاضر است. اگر باور نمی‌کنید می‌توانید کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده (Lost in the blinded blizzard) را بخوانید و ببینید هنک چطور در دل برف و بورانی که راه‌ها را بسته، همه را در خانه اسیر و مالی کوچولو را مریض کرده، برای رساندن داروهای مالی به دستش، انواع و اقسام خطرها را به جان می‌خرد.

سگ بودن کار ساده‌ای نیست؛ و سگ نگهبان بودن که دیگر از همه‌ی کارهای دنیا سخت‌تر است. درست است که همه گاوچران‌ها را با خوشتیپی، شجاعت، قدرت و جذبه‌شان می‌شناسند، اما کمتر کسی از مشکلات و موقعیت‌های خجالت‌آوری که مایه‌ی دردسر یک سگ گاوچران بیچاره می‌شود خبر دارد. خب این بار هم جان آر. اریکسون (John R. Erickson) با کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده برگشته تا طرفداران قدیمی هنک، سگ گاوچران را با گوشه‌ای از این مشکلات آشنا کند. هنک طبق معمول همیشه باید دست تنها تمام کارهای روزمره‌اش را انجام بدهد؛ مراقب همه باشد؛ از کک‌ها، گرگ‌ها و روباه‌ها دور بماند؛ برای حفظ آبرو و غرورش تلاش کند؛ و حالا وسط برف و بوران داروهای مالی را هم به دستش برساند. برای دنبال کردن عاقبت هنک و ماموریت خطیرش شما را به مطالعه‌ی کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده دعوت می‌کنیم.

معرفی و دانلود کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده

کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده توسط فرزاد فربد ترجمه شده و به همت نشر کتاب چ در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های هنک، سگ گاوچران

اگر از مخاطبان قدیمی آثار محبوب و پرفروش جان آر. اریکسون (John R. Erickson) باشید احتمالاً با هنک آشنا هستید. هنک سگ نگهبانی است که در کنار یک خانواده‌ی گاوچران زندگی می‌کند و وظایف و مسئولیت‌های معمول یک سگ مزرعه‌دار را بر عهده دارد. او علی‌رغم دردسرها، ناملایمت‌ها و تشر و کنایه‌هایی که هر روز از سر می‌گذراند هرگز غرور و جایگاه خودش را به‌عنوان یک سگ گاوچران فراموش نمی‌کند. اما جایگاه یک سگ گاوچران دقیقاً چیست؟ خب بستگی دارد که از کی بپرسید.

اگر از خود هنک بپرسید به شما می‌گوید که وظیفه‌ی مدیریت و نگهبانی تمام حیوانات و اهالی مزرعه بر عهده‌ی اوست. او در توصیف شغل خود می‌گوید وقتی وظیفه‌ی نظارت بر امنیت مزرعه را قبول کرد می‌دانست به جز چهار تا پا، یک دم، دو تا گوش و جذابیتی که تمام خانم‌ها را به خود می‌کشد چیز خاصی ندارد. هنک به شما خواهد گفت که گرچه در این محوطه حتی یک برگ هم بدون اجازه‌ی او به زمین نمی‌افتد، اما خوشبختانه او با آن دست سگ‌های افاده‌ای و ازخودراضی فرق دارد؛ او می‌داند که علی‌رغم تمام جذبه و قدرتش، یک ابرقهرمان نیست، بلکه فقط سگ وظیفه‌شناسی است که به وسیله‌ی آدم‌ها و حیوانات دست و پا چلفتی و نادان احاطه شده و دارد تلاش می‌کند کارش را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

به نظرتان دیگران هم درباره‌ی هنک همین فکر را دارند؟ خب اگر از صاحبان و حیواناتی که در همسایگی هنک زندگی می‌کنند بپرسید، به شما می‌گویند هنگ سگ بوگندو و خنگی است که اغلب اوقات خودش و دوستانش را با اشتباهات و حماقت‌های تکراری توی دردسر می‌اندازد و شرمنده می‌کند. اما با وجود تمام سختی‌های کار هنک و دردسرهایی که برای همه درست می‌کند، در آخر تمام ماجراها با شجاعت‌ و قدرت‌نمایی‌های همیشگی‌اش دل همه را نرم کرده و احترام همسایه‌های بدعنقش را جلب می‌کند.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی هنک، سگ گاوچران

  • بیش از هشت میلیون نسخه از کتاب‌های هنک، سگ گاوچران در سرتاسر جهان به فروش رفته است.
  • داستان‌های مجموعه‌ی هنک به چندین زبان زنده‌ی دنیا، از جمله چینی، اسپانیایی و فارسی ترجمه شده.
  • مجموعه‌ی هنک، سگ گاوچران در سال 1993 برنده‌ی جایزه‌ی بهترین سری کتاب متنی و صوتی سال شد.
  • مجموعه‌ی هنک، سگ گاوچران از سال 1983 تا کنون در قالب بیش از هشتاد جلد کتاب متنی و چندین مجموعه‌ی صوتی و نمایشی منتشر شده و ستایش منتقدان و مخاطبان بی‌شماری را از سرتاسر جهان جلب کرده است.

اقتباس‌های نمایشی و تلویزیونی از مجموعه‌ی هنک، سگ گاوچران

  • در سال 1985 شبکه‌ی سی‌بی‌اس اقدام به تولید قسمتی برنامه‌ی انیمیشنی بر اساس اولین جلد مجموعه‌ی هنک، سگ گاوچران کرد.
  • در اواخر دهه‌ی نود میلادی شبکه‌ی نیکلودین با همکاری چند کمپانی دیگر برای تولید مجموعه‌ی انیمیشنی هنک، سگ گاوچران اقدام کردند اما در نهایت این اقدام به جایی نرسید. دوباره در سال 2015 کمپانی Huhu Studios و HTC با همراهی نویسنده و خالق کتاب‌ها وعده‌ی انتشار این مجموعه را دادند و تا امروز زمان پخش دقیق این سریال کارتونی مشخص نشده است.
  • در سال 2020 یک مجموعه‌ی پادکست پنج قسمتی با همکاری برخی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوودی مانند متیو مک‌کانهی، کریستن دانست، جسی پلمونز و بازی جان آر. اریکسون به‌عنوان والاس، بر اساس کتاب گمشده در جنگل تاریک و طلسم شده تولید و پخش شد.

کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب هنک سگ گاوچران را به تمام کودکان 8 تا 11 سال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده می‌خوانیم

لبخند گنده‌ای روی صورت اسلیم نشست و ناگهان مستقیم به من نگاه کرد. سرم را بالا گرفتم و با دُمم روی زمین زدم. به سرتان قسم اسلیم‌جون داشت...
«می‌دونی، شاید بشه! شیشه‌ی دوا رو دور گردنش می‌بندم و می‌فرستمش توی جاده!»
ها؟
آهای، یک دقیقه صبر کن، دست نگه دار، ایست!
شیشه دور گردنش می‌بندی و می‌فرستیش توی جاده؟
چه کسی را می‌خواست به جاده بفرستد، چه کسی برای چه کاری داوطلب شده بود؟
«لوپر، به جان خودت، این بهترین فکر ساله. می‌فرستمش بیاد.»
تلفن را گذاشت و لبخنده گنده‌ای زد و یک قدم به طرف من آمد. «بیا، هنکی، بیا این‌جا پسر.»
جان من؟ بیا هنکی و زهرمار! اگر جناب اسلیم فکر می‌کرد این هنکی حاضر است... امکان نداشت بخواهد مرا به بیرون بفرستد... حتماً اشتباهی شده بود، چون مطمئناً...
من، خُب، وارد حالت مخفی شدم و خُب، به طرف اتاق‌خواب عقب‌نشینی کردم، و به اسلیم نگاه می‌کردم تا ببینم قصد دارد مرا تعقیب کند یا نه.
ظاهراً این قصد را داشت، و بله، دنبالم آمد.
«بیا این‌جا، هنکی، یه کار کوچک واسه‌ت دارم.»
آرام‌آرام به طرفم آمد. من آرام‌آرام عقب رفتم. تندتر آمد. من هم تندتر رفتم. دنبالم دوید، من هم به سمت پشت خانه فرار کردم.
«هنک، برگرد این‌جا!»
برگرد این‌جا؟ عقلش را از دست داده بود؟ فکر می‌کرد با چه‌جور احمقی سروکار دارد؟
ببینید، شاید در چند مناسبت نادر احمق به نظر رسیده باشم، اما وقتی هوا پس است، وقتی هوا برای من پس است، دوستان، سرجایم نمی‌مانم تا خرفت جلوه کنم.
می‌دوم زیر تختخواب قایم می‌شوم.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مترجم
فصل 1: صدای زنگ مشکوک در شب
فصل 2: اجی‌مجی‌لاترجی: موش از پای اسلیم بالا می‌رود
فصل 3: گردباد چرخنده و قاتل
فصل 4: چند نکته در باب علامت‌گذاری لاستیک
فصل 5: یک کک در حضور بیولا با مته مرا سوراخ می‌کند
فصل 6: بچه‌ی مریض
فصل 7: کی، من؟
فصل 8: فراموش نکنید: من داوطلب شدم
فصل 9: پشتِ برف ماندن با همجنس‌خوارها
فصل 10: کایوت‌ها مرا می‌بلعند
فصل 11: شوخی کردم
فصل 12: به سرتان قسم پایانی خوش و قهرمانانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده
نویسنده
مترجمفرزاد فربد
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-622-8116-16-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده

برای دریافت کتاب هنک سگ گاوچران 16: گمشده در کولاک کورکننده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.