معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی)

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی)

کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی)، اثری برای آموزش مهارت‌های کلیدیِ موفقیت در زندگی فردی و شغلی است. مهدی بصیری و ثریا رفعتی خسروشاهی، نویسنده‌های کتاب، راه‌کارهایی عملی را برای بهبود رفتارهای افراد در زندگی شخصی و محیط کار در اختیار خواننده قرار داد‌ه‌اند. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، با مهارت‌های لازم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی)

کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی)، اثری برای موفقیت در حوزه‌های زندگی شخصی و کاری در سده‌ی بیست‌و‌یکم است. مهدی بصیری و ثریا رفعتی خسروشاهی، نویسنده‌های کتاب، مهارت‌های رایجی را که انسان‌ها برای دستیابی به اهداف مهم در عصر حاضر برای زندگی به کار گرفته‌اند، کافی نمی‌دانند. در این اثر پاسخی برای این پرسش مطرح‌شده که به جهت دستیابی به اهداف بلندمدت، باید چه مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرید. پس از پاسخ به این پرسش، شیوه‌ی استفاده از مهارت‌های نرم در زندگی و کار آموزش داده شده است. منظور از مهارت‌های نرم در این اثر، توانمندی‌های ارتباطی، مهارت‌های حل مسئله، مهارت‌های کار تیمی، مهارت‌های رهبری،‌ هوش عاطفی و خلاقیت است. هر کدام از این مهارت‌ها، زیرمجموعه‌های گسترده‌ای دارند. توانایی‌هایی مانند صحبت‌کردن، نوشتن، گوش‌دادن و همدلی در گروه توانمندی‌های ارتباطی قرار می‌گیرند. مهارت‌هایی که در این کتاب به‌عنوان مهارت نرم به آن‌ها اشاره‌شده، توانمندی‌هایی هستند که سازمان‌ تجارت جهانی به‌عنوان مهارت‌های لازم برای انسان‌های موفق در کسب‌و‌کارهای نوین از آن‌ها نام برده است.

مطالعه‌ی کتاب مهارت‌های نرم، روش‌هایی را برای ‌فراگیری این مهارت‌ها به خواننده آموزش می‌دهد. پیشرفت شغلی و ترفیع، ایجاد فضای کاری مدرن در بین همکاران، برقراری ارتباط بهتر با مشتریان، و دریافت پیشنهاد‌های شغلیِ بهتر، به‌عنوان مهم‌ترین فواید مهارت‌های نرم در این کتاب برشمرده‌ شده‌اند. مهدی بصیری و ثریا رفعتی خسروشاهی، نویسنده‌های کتاب، در کنار بررسی فایده‌های مهارت‌های نرم، موانع آن‌ها را نیز توضیح داده‌اند. پس از مطالعه‌ی این اثر، شیوه‌های برخورد با انتقادهای گزنده، ستایش‌های افراطی، گفت‌وگوی آمرانه، رفتارهای پرخاشگرانه و خودنمایی و فضل‌فروشی در سخن را یاد می‌‌گیرید.

تعریف مهارت‌های حل مسئله و روش‌هایی برای تقویت این مهارت را در ادامه‌ی این اثر مطالعه می‌کنید. رهبری و مدیریت زمان، مهارت‌های دیگری هستند که سازمان تجارت جهانی برای موفقیتِ بهتر انسان‌ها در دنیای مدرن پیشنهاد می‌کند. این توانمندی‌ها در کتاب مهارت‌های نرم کاملاً‌ توضیح‌ داده شده‌‌اند. مطالب کتاب حاضر با معرفی خلاقیت و نوآوری، تطبیق‌پذیری و اخلاق حرفه‌ای پایان می‌پذیرد. این مطالب با مثال‌هایی تاریخی و علمی تعریف‌ شده‌اند تا محتوای کتاب در ذهن خواننده ماندگاری بیشتری داشته باشد.

کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی) را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای مدیران، کارمندان، دانشجویان و جویندگان کار که به‌دنبال افزایش کارایی، ارتقای روابط و دستیابی به موفقیت بیشتر در زندگی فردی و شغلی هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی) می‌خوانیم

رهبران بزرگ به تنهایی پرواز نمی‌کنند؛ حتی با وجود حرفه‌ای شدن، افرادی به عنوان مربی می‌توانند کمک کنند که شما زاویه‌دیدتان را به‌دست آورید؛ نکات ضعف و قدرتتان را شناسایی کنید و تمرکز لازم را بر روی موضوعی خاص داشته باشید. با این‌حال نباید انتظار داشته باشید تا یک مربی شما را پیدا کند. شناسایی مربی مناسب و درخواست از او برای کار با شما نیاز به برنامه‌ریزی دارد و احتمالاً خارج از حیطه راحتی شما است. در عین‌حال هم می‌توانید با تبدیل‌شدن به یک مربی عالی، درس‌های زیادی بیاموزید و مهارت‌های رهبری خود را تقویت کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1 / مهارت‌های ارتباطی
فصل 2 / مهارت‌های حل مسئله
فصل 3 / رهبری
فصل 4 / مدیریت زمان
فصل 5 / خلاقیت و نوآوری
فصل 6 / تطبیق‌پذیری (انعطاف‌پذیری)
فصل 7 / اخلاق حرفه‌ای

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی)
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-622-218-527-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی)

برای دریافت کتاب مهارت‌های نرم برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی (مبتنی بر توصیه‌های سازمان تجارت جهانی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.