معرفی و دانلود کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان

عکس جلد کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان
قیمت:
۳۰,۴۹۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان

کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان را فاطمه امیری فراهانی و سهیلا باقری با هدف بهبود شرایط بهزیستی و تحصیلی دانش‌آموزان نوشته‌اند. این کتاب روش پژوهش نیمه‌تجربی را پیش گرفته و با ثبت نمودار نتایج درسی و اخلاقی دانش‌آموزان، به بررسی میزان مثبت‌نگری در شادکامی درونی دانش‌آموزان می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت‌نگری گروهی بر شادکامی دانش‌آموزان

مارتین سلیگمن، روانشناس آمریکایی معتقد است علم روانشناسی بیش از اندازه توجه خود را بر بیماری‌ها و ناهنجاری‌های روانی متمرکز کرده است. او ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علم روانشناسی را در نظر دارد و طبق گفته‌هایش از علم روانشناسی به‌صورت کامل و جامع استفاده نمی‌شود. مارتین سلیگمن بر این باور است که نتایج علم روانشناسی علاوه‌بر درمان‌جویان، باید برای تمامی انسان‌ها قابل استفاده باشد و همه‌ی افراد بتوانند تاثیر آن‌ها را ببینند.

فاطمه امیری فراهانی و سهیلا باقری در کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت‌نگری گروهی بر شادکامی دانش‌آموزان، طی فرآیندی با هدف ایجاد اثربخشی مداخله مثبت‌نگر گروهی و با هدف پیشرفت شرایط بهزیستی روانشناختی و ایجاد انگیزش دانش‌آموزان دختر منطقه‌ی فراهان، روش پژوهش نیمه‌تجربی را به‌کار گرفته‌‍اند که نتایج قابل قبول و جالب توجهی به همراه داشته است.

کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت‌نگری گروهی بر شادکامی دانش‌آموزان در پنج فصل نوشته شده است و هر فصل آن شاخه‌های متعدد و متغیرهای مهمی را مورد بررسی قرار داده است. علاوه‌بر تعاریف مفهومی و عملیاتی، نویسندگان این کتاب به تاریخچه، تعاریف و معرفی انواع بهزیستی روانشناختی نیز پرداخته‌اند. آن‌ها همینطور تاثیر مداخله مثبت‌نگر در ابعاد مختلف را مورد بررسی قرار داده‌ و در پایان نتایج تاثیر این پژوهش را روی دختران مقطع متوسطه فراهان در قالب نمودار، جدول و کارنامه‌های آنان نشان داده‌اند.

این اثر را انتشارات استاد شهریار چاپ و منتشر کرده است.

کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت‌نگری گروهی بر شادکامی دانش‌آموزان برای چه کسانی مناسب است؟

افراد علاقه‌مند به حوزه نمونه‌پژوهی و بهداشت روانی و همه‌ی کسانی که دغدغه‌ی پیشرفت در نظام آموزشی دارند، می‌توانند از این کتاب و منابع معرفی شده در آن استفاده کنند.

در بخشی از کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان می‌خوانیم

ثروت: افسانه دیگری که در ذهن افراد وجود دارد اعتقاد به این امر است که ثروت بیشتر و بیشتر شادکامی بیشتری به ارمغان می‌آورد اما وقتی که افراد قادر به تامین نیازهای ضروری زندگی‌شان باشند سطوح افزایش‌یافته‌ی ثروت به‌طور تعجب‌آوری اهمیت کمتری پیدا خواهد کرد. به عبارت دیگر وقتی که نیازهای ما به‌آسودگی برآورده شود پول بیشتر و بیشتر، شادکامی بیشتر و بیشتر به ارمغان نخواهد آورد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلیات
فصل دوم: ادبیات
فصل سوم: روششناسی پژوهش
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
منابع
پیوست‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات استاد شهریار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-622-7577-65-5
موضوع کتابکتاب‌های دانش آموزان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان

برای دریافت کتاب مقدمه‌ای بر نقش مثبت نگری گروهی بر شادکامی دانش آموزان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.