معرفی و دانلود کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال)

عکس جلد کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال)
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال)

اگر به‌تازگی وارد دنیای پرحادثه‌ی ارزهای دیجیتال شده‌اید، آموزش‌های معلمی باتجربه برای شما حیاتی است. اما باید مراقب باشید که در این بازار رقابتی، به هر معلمی اطمینان نکنید. کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) نوشته‌ی گلن گودمن درس‌های مهمی برای موفقیت معامله‌گرانِ ارزهای دیجیتال دارد.

درباره‌ی کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال)

امروزه بسیاری از افراد جامعه برای یک‌بار هم که شده معامله در بازار معاملات ارز دیجیتال را تجربه کرده‌اند. این شغل بی‌دردسر، طرفداران زیادی دارد و هر روز به تعداد اعضای آن افزوده می‌شود، اما از طرفی تعداد مال‌باختگان این بازار نیز بسیار زیاد است و به همان اندازه که طرفدار دارد، افراد خشمگین منتقد نیز از آن دوری می‌کنند. در این تجارت نوین که با حضور غول‌های باهوش تجاری و نهنگ‌های گرسنه معنای واقعی خود را یافته است، افراد تازه‌وارد نقش طعمه‌های لذیذ و خوراکی‌های جدید را بازی می‌کنند. برای همین مواظبت از مال و ثروت در این بازیِ همگانی اهمیت دارد. کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) (The Crypto Trader: How anyone can make money trading Bitcoin and other cryptocurrencies) نوشته‌ی گلن گودمن (Glen Goodman) سرشار از تجربه‌ها و خاطراتی است که دانش شما را نسبت به معامله در بازار ارزهای دیجیتال و آشنایی با معامله‌گر کریپتو، فزونی می‌بخشد.

معرفی و دانلود کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال)

فرقی نمی‌کند که شما یک کارشناس اقتصادی باشید و یا معامله‌گری که در تجارت خود همه‌ی موانع را پشت سر گذاشته است. برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خریدوفروش، شما نیاز به آگاهی منحصربه‌فردی دارید که تنها از طریق آشنایی با ویژگی ارزهای دیجیتال و تکنیک‌های خاص خریدوفروش در این بازار میسر خواهد شد. در واقع تجربه‌های متفاوت افراد در معاملات مختلف ارز در سراسر دنیا تفاوت بسیار زیادی با دنیای ارزهای دیجیتال دارد و هر معامله‌گر ناچار است درس‌های خود را در این زمینه از مرحله‌ی صفر آغاز کند. آشنایی با مفهوم و عملکرد معامله‌گر کریپتو یکی از این درس‌های ضروری است و کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) نوشته‌ی گلن گودمن می‌تواند راهنمای خوبی درباره‌ی این موضوع باشد.

کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) مفهومی است که برای فرایند کُدگذاری ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود و کریپتو (Crypto) مخفف همین واژه است. کریپتو واژه‌ای است که ارز دیجیتالِ رمزگذاری شده را معنا می‌بخشد و در اصطلاحات فارسی به‌جای این واژه از رمزارز نیز استفاده می‌شود. کریپتوکارنسی هویت ارزهای دیجیتالی را مشخص می‌کند که تحت مراقبتی امنیتی هستند. کدگذاری ارزهای دیجیتال در دنیای معاملات ارز یکی از فرایندهای پیچیده و بسیار ضروری است که اطمینان معامله‌گران از امنیت دارایی‌شان را مهیا می‌سازد. گلن گودمن در کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) این مفاهیم را با تشریح دقیق و با زبانی ساده معرفی کرده است و به شرح وظایف معامله‌گرِ کریپتو در معامله‌ای حساب‌شده و پرسود می‌پردازد.

در بازار معامله‌ی رمزارزها، تعداد ارزهای دیجیتال آن‌قدر زیاد است که بازشناسی و تحلیل عملکرد آن‌ها در بازار معاملات جهانی کار ساده‌ای نیست. نوسان بازار و وقوع حوادث متعدد که در گوشه‌وکنار دنیا روی می‌دهد نیز به حرکت سعودی و نزولی ارزهای دیجیتال تأثیر مستقیمی گذاشته و ارزیابی این نوسانات برای افراد تازه‌وارد را با مشکلات بزرگی همراه می‌سازد. در کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) مخاطب می‌آموزد که برای معامله‌ی رمزارز چه استراتژی را به کار گیرد و چه نکاتی را رعایت کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیشترین سود برسد. گلن گودمن باتوجه‌به تجربه‌ی زیاد خود در زمینه‌ی معاملات رمزارز، در این کتاب تکنیک‌هایی را به معامله‌گران می‌آموزد که در معاملات مختلفی مورد آزمایش قرار گرفته است.

درس‌های گلن گودمن در کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) با شرح نمونه‌ها و مثال‌هایی همراه است که ممکن است معامله‌گران ارزهای دیجیتال تابه‌حال با آن‌ها روبرو نشده باشند. مطالب این کتاب به‌صورت تمرینی و تشریح دقیق به مخاطب عرضه شده است. نویسنده با طراحی فضایی که مناسب برای معامله‌گران است، نکات کلیدی این کتاب را در قالب درس‌های آموزشی و اجرایی تألیف کرده است.

کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) نوشته‌ی گلن گودمن با ترجمه‌ی محمدرضا شیروانی توسط انتشارات نبض دانش منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال)

  • گلن گودکن استعداد بی‌نظیری در ساده‌سازی موضوعات مربوط به رمزارز دارد و همه می‌توانند از درس‌های او به خوبی استفاده کنند. (Maryam Moshiri)
  • اگر به دنبال کتابی همه‌فهم درباره‌ی ارزهای دیجیتال هستید، می توانید با کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) کار خود را شروع کنید. (Gary McFarlane)
  • برای معامله‌گران و آن دسته از افرادی که می‌خواهند اطلاعات خوبی در زمینه‌ی معاملات ارز دیجیتال به دست آورند، او (گلن گودمن) در کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) این فرصت استثنایی را به وجود آورده است. (Richard Gill)

کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای معامله‌گران کریپتو و علاقمندان به فراگیری معامله‌ی ارزهای دیجیتال مناسب است. همچنین خوانندگانی که کتاب‌های اقتصادی و موضوعات مربوط به بازارهای مالی را دنبال می‌کنند، از مطالب این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) می‌خوانیم

معاملات ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد و پلتفرم‌ها و صرافی‌های معاملاتی همواره درحال توسعه و تغییر هستند. بدین‌ترتیب، برخی از اطلاعات ارائه شده در این فصل ممکن است منسوخ شده باشند. اما هیچ نگرانی وجود ندارد؛ من قصد ندارم شما را با اطلاعات ناقص تنها بگذارم. درواقع من چه نوع نویسنده‌ای هستم که به به‌روزرسانی اطلاعات مهم نپردازم؟

در دنیای رمزارزها، مردم با رویکرد و دیدگاه مناسب، در حال تبدیل شدن به افراد ثروتمندی هستند، درحالی‌که بانک‌ها و مؤسسات مالی بزرگ، از این جریان عقب افتاده‌اند. رمزارزها، دستاورد دانش و تخصص گیک‌های (Geek) کامپیوتری بودند. درست است که تعداد معدودی از این افراد از این طریق ثروتمند شدند، اما پس از آن، این موضوع فراتر از جامعه گیک‌ها گسترش یافت و به دیگران، حتی افراد عادی و غیرمتخصص، نیز سرایت کرد؛ بنابراین، این افراد نیز توانستند از پتانسیل رمزارزها بهره ببرند و به ثروت دست یابند.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
پیش‌گفتار
بخش 1: محتوای اصلی چیست؟
فصل 1: رمزگرایی
فصل 2: جهان رمزارزها
فصل 3: اشتباهات، اشتباهات بیشتر... و تبدیل 3000 پوند به 100000 پوند
بخش 2: پول سازی
فصل 4: نحوه‌ی خریدوفروش ارزهای دیجیتال
فصل 5: استراتژی کسب درآمد من
فصل 6: چگونه یک هدف را انتخاب کنیم
فصل 7: سرنخ‌ها در نمودارها وجود دارند
فصل 8: مبانی رمزارز
فصل 9: بهترین خریدهای من
فصل 10: چه زمانی باید بفروشید
فصل 11: چقدر باید خرید
فصل 12: فروش کوتاه‌مدت
بخش 3: قرار دادن همه چیز در کنار هم
فصل 13: عنصر گمشده
فصل 14: چه چیزی در ذهنتان است؟
فصل 15: فرار از روزمرگی
فصل 16: و در نهایت...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال)
نویسنده
مترجممحمدرضا شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات247
زبانفارسی
شابک978-622-8246-32-1
موضوع کتابکتاب‌های بازارهای مالی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال)

برای دریافت کتاب معامله‌گر کریپتو (ارزهای دیجیتال) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.