معرفی و دانلود کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول: چگونه از قدرت روحی برای موفقیت در سرمایه گذاری استفاده کنیم؟

برای دانلود قانونی کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول: چگونه از قدرت روحی برای موفقیت در سرمایه گذاری استفاده کنیم؟

کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول، به قلم جک برنستین و آدرین لاریس طغرائی، مانند دیگر جلدهای این مجموعه به بررسی و تحلیل فرآیندهای روانی و عاطفی انسان و تاثیر آن‌ها بر روند معاملات اقتصادی می‌پردازد. نویسندگان کتاب با تاکید بر اینکه تنها خود معامله‌گر می‌تواند ضامن موفقیت یا شکست خود در معامله باشد، تلاش می‌کنند به کمک روش پژوهشی و تحقیقاتی روان‌شناختی، کلید موفقیت و پیروزی در معامله را در اختیار مخاطبان قرار بدهند.

درباره‌ی کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول

در مقدمه‌ی جلد اول مجموعه‌ی مرز موفقیت در بورس (The winning edge) بر این نکته تاکید می‌شود که معامله‌گری و فعالیت اقتصادی، با دیگر حرفه‌ها و شغل‌های معمول یک تفاوت اساسی دارد: احساسات، عواطف، تجربه‌ها، باورها و عادت‌های شما تاثیر مستقیمی در پیروزی یا شکست شما در معامله‌های اقتصادی دارند. جک برنستین (Jake Bernstein) و آدرین لاریس طغرائی (Adrienne Laris Toghraie)، نویسندگان کتاب، با این عقیده که تنها با تقویت ذهن و روحیه می‌توان موفقیت در بازار سرمایه را تضمین کرد، در این اثر تلاش می‌کنند با روش علمی و پژوهشی به تحلیل فرآیندهای روانی و تاثیر آن‌ها در معاملات تجاری بپردازند. آن‌ها در ادامه و پس از تحلیل و بررسی این شرایط، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و راهکارهایی برای تضعیف نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ارائه می‌دهند. به نظر ایشان، معامله‌گر موفق فردی است که تسلط کامل بر احساسات و عواطف خود دارد و با دانستن نقاط ضعف و قوت خود و طرف مقابل قادر است از هر موقعیتی به نفع خود استفاده کند.

معرفی و دانلود کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول

مؤلفان کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول این نکته را یادآور می‌شوند که هر بازار و فضای معامله از روحیه، عادت‌ها، دیدگاه‌ها و احساسات خاص خود برخوردار است. طبیعتاً فعالیت در فضای بازار هر معامله‌گر و فعال اقتصادی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و قابل انکار نیست که کار کردن در فضای معاملات تجاری، با توجه به هیجان و نوسانات غیرقابل‌پیشبینی حاکم بر این محیط، هر انسان، هرچند قوی و مستقل را دچار اضطراب و هیجان شدیدی می‌کند. اما معامله‌گر و سرمایه‌گزار موفق کسی است که قدرت غلبه بر این اضطراب و هیجان را داشته و بتواند با حفظ آرامش و صبر، تصمیم منطقی و درست را در هر لحظه اتخاذ کند. علاوه‌بر فشارهای معمول بازار، هر فردی، تجربیات، عادت‌ها، باورها و نگرش‌های مختص به خود را دارد که می‌تواند بر فعالیت حرفه‌ای او به شکل منفی یا مثبت اثرگذار باشد.

کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول، در واقع بر این ایده‌ی مرکزی شکل گرفته که عواطف و تجربیات انسانی را به‌عنوان شاخص و عاملی معرفی می‌کند که می‌تواند بر معاملات تاثیر مستقیم داشته باشد. جک برنستین و آدرین لاریس طغرائی با این تصور در واقع به تحلیل و بررسی این "شاخص" معامله می‌پردازند. آن‌ها با تحلیل رابطه‌ی میان عواطف و معاملات، انواع عوامل شکست و پیروزی را شناسایی کرده و سپس با معرفی نشانه‌ها، کارکرد و عوامل موثر بر هر کدام، راهکارهای مواجهه با هر مانع را به مخاطب آموزش می‌دهند.

جک برنستین و آدرین لاریس طغرائی هر دو از معامله‌گران قدیمی و مربیان باسابقه‌ای هستند که تجربه‌ی همکاری با صدها تاجر و فعال اقتصادی متنوع را داشته‌اند. آن‌ها در این کتاب با جمع‌آوری تجربیات و آموخته‌های خود و ترکیب آن‌ها با آثار پژوهشی و علمی روان‌شناختی منبع و راهنمای جامع و کاملی برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. جلد اول این مجموعه در سی‌و‌هفت فصل مجزا نگاشته شده و عوامل متعددی از جمله تعهد، شجاعت، انضباط شخصی و تقسیم انواع معامله‌گران بر اساس عادت‌های رفتاری را پوشش داده است.

کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول با ترجمه‌ی محبوبه حاجی‌زاده و مهدی صفایی قادری و چاپ انتشارات بورس به شما تقدیم می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول

  • آدرین لاریس طغرائی قدرت عجیبی در تشخیص خصلت‌های انسانی که باعث از بین رفتن توانایی انجام معاملات موفق می‌شود دارد. مطالعه‌ی کتاب مرز موفقیت در بورس برای تمام معامله‌گرانی است که از خود پرسیده‌اند چرا سیستمی که باید کار کند کار نمی‌کند. (Robert W. Hafer)
  • آدرین طغرائی در شناخت و تشخیص عوامل موثر در روان‌شناسی معامله‌گری و کمک به معامله‌گران در غلبه بر عوامل بنیادین محدودیت‌ها و عادت‌های خودتخریبی‌گرشان تخصص دارد. او در مرز موفقیت در بورس ایده‌هایی برای کمک به معامله‌گران برای موفقیت در تجارت ارائه می‌دهد. (Edward Dobson)
  • مربی‌گری آدرین لاریس طغرائی و جک برنستین در روشن کردن دلایل و ارائه‌ی دیدگاه‌های بی‌نظیر درباره‌ی زندگی اغلب آشفته‌ی معامله‌گران سرآمد است. این کتاب نشانه‌ی تخصص آن‌ها و نتیجه‌ی سال‌ها تجربه‌ی کار با معامله‌گران است که در یک قالب قابل‌فهم به شما ارائه می‌شود. (Sunny J. Harris)

کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول به تمام فعالان اقتصادی و معامله‌گران بازار سرمایه توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول: چگونه از قدرت روحی برای موفقیت در سرمایه گذاری استفاده کنیم؟ می‌خوانیم

وقتی داشتم برای نهار از دفتر کارم بیرون می‌آمدم، تلفنی به منشی من شد که می‌گفت: «می‌توانم با آدرین صحبت کنم؟» منشی پاسخ داد: «متأسفم. می‌توانید عصر تماس بگیرید؟» و آن شخص گفت: «کار فوری دارم، من نیاز به کمک دارم».

منشی به دنبال من آمد و مرا پای تلفن آورد. پشت خط معامله‌گر سردرگرمی به نام جف بود که می‌گفت چگونه پنجاه هزار دلار از پول سرمایه‌گذارش را از دست داده و تمام این ضرر در یک معامله بوده است، چون او به خوبی درخواست توقف نگذاشته بود. در حالت عجز و ناتوانی زیاد، فقط نشسته بود و به سرمایه‌ای که تحلیل می‌رفت نگاه می‌کرد.

«من نمی‌توانم با افرادی که روی من سرمایه‌گذاری می‌کنند، روبه‌رو شوم، دیگر سرمایه‌ای برایم باقی نمانده است. همسرم حامله است و کار نمی‌کند. از عهده هزینه خدمات شما برنمی‌آیم، ولی به هر حال با شما تماس گرفتم. تنها به فرار فکر می‌کنم. ولی جایی ندارم تا به آنجا بروم». ذهن او فقط به امیال ناامید کننده‌اش سوق یافته بود. جف هنوز در اعماق وجودش قدرتی را احساس می‌کرد. به همین دلیل به سراغ من آمد و کمک خواست. پرسش اینجاست آیا او به اندازه کافی شهامت داشت تا از روشی که پیش رویش می‌گذارم استفاده کند و راه درست را پیدا کند؟

باید او را آرام می‌کردم. پس از صحبت با او و جلب اعتمادش، به من گفت یک دونده ماراتون است و استثنائاً معامله‌گر خوبی بوده که بیش از 100 درصد سود تا امسال به دست آورده است. او را متقاعد کردم 10 مایل بدود و در ساعت 3:00 به من تلفن بزند. وقتی تماس گرفت، به اندازه کافی آرام شده بود که تمرکز داشته باشد. اما، عمیقاً ترسیده و درهم شکسته بود. او با خودش عهد بسته بود که کشتی‌اش را حفظ کند. او آگاه بود کشتی‌اش شامل مسافرانی می‌شود که نسبت به آنها مسئولیت دارد:

سرمایه‌گذاران و خانواده‌هایشان؛ همچنین می‌دانست، در آبهای خیانت‌آمیزی کشتی‌اش را هدایت می‌کند. آیا او شجاعت کافی برای خلاص شدن و نجات یافتن را دارد؟

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
مقدمه‌ی شرکت تأمین سرمایه سپهر
مقدمه‌ی مترجمان
پیش‌درآمد
بخش اول: روانشناسی معامله‌گران
فصل 1: روانشناسی معامله‌گر
فصل 2: عملیات خودتخریبی
فصل 3: منطق و احساسات در تجارت
فصل 4: بومرنگ احساسی
فصل 5: اعتیاد به احساسات
فصل 6: وضعیت احساسی نامطلوب
فصل 7: احساسات در برابر بازار
بخش دوم: افزایش کارایی معاملات
فصل 8: روانشناسی معاملات روزانه
فصل 9: روانشناسی برنامه‌های معامله‌گران
فصل 10: روانشناسی اخبار تجاری و معاملاتی
فصل 11: روانشناسی روش‌های معاملاتی
فصل 12: روانشناسی اقتصادی
فصل 13: انضباط
فصل 14: انضباط شخصی قسمت نخست
فصل 15: انضباط شخصی قسمت دوم
فصل 16: ضررها
فصل 17: اعتماد
فصل 18: شجاعت
فصل 19: تعهد
فصل 20: عمل
فصل 21: غلبه بر رفتارهای منفی
فصل 22: غلبه بر ترس
فصل 23: غلبه بر مقاومت
فصل 24: غلبه بر کشمکش‌ها در معاملات
فصل 25: غلبه بر تفکر گروهی
فصل 26: غلبه بر معلومات بیش از حد
فصل 27: غلبه بر احساسات در بازار
فصل 28: غلبه بر موانع معاملاتی
فصل 29: غلبه بر ضرر
فصل 30: غلبه بر تمام شدن سوخت معامله‌
فصل 31: معامله‌گر درجه متوسط
فصل 32: معامله‌گر رسمی و سازمانی
فصل 33: معامله‌گر خوش‌بین
فصل 34: معامله‌گر صعودگر
فصل 35: معامله‌گر حمایت شده
فصل 36: معامله‌گر عقل کل
فصل 37: آخرین نکات درمورد روانشناسی معامله‌گر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول: چگونه از قدرت روحی برای موفقیت در سرمایه گذاری استفاده کنیم؟
نویسنده،
مترجممحبوبه حاجی زاده، مهدی صفایی قادری
ناشر چاپیانتشارات بورس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-600-7872-79-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول

برای دریافت کتاب مرز موفقیت در بورس - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.