معرفی و دانلود کتاب مرجع کامل خانه هوشمند

عکس جلد کتاب مرجع کامل خانه هوشمند
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۴۵,۵۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کامل خانه هوشمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کامل خانه هوشمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرجع کامل خانه هوشمند

اطلاعاتی که نویسندگان کتاب مرجع کامل خانه هوشمند در اختیارتان می‌گذارند،‌ به سوالات شما درباره‌ی فرایند هوشمند‌سازی ساختمان در پروژه‌های مختلف مسکونی، اداری و صنعتی پاسخ می‌دهد. همچنین نویسندگان این اثر پرکاربرد با استفاده از دانش و تجربه‌ی خود در زمینه‌ی اتوماسیون ساختمان، بهترین، ارزان‌قیمت‌ترین و باکیفیت‌ترین روش‌ و تجهیزات هوشمند‌سازی را به مخاطبان خود معرفی خواهند کرد.

درباره‌‌ی کتاب مرجع کامل خانه هوشمند

درباره‌ی هوشمندسازی ساختمان چه چیز‌هایی می‌دانید؟ اتوماسیون ساختمان چه فواید و مزیت‌هایی برای افراد ساکن در آن دارد؟ با توجه به هزینه و زمانی که برای انجام این پروسه درنظر گرفته می‌شود، آیا اتوماسیون ساختمان یک عمل به‌صرفه و عقلانی است؟ موسسه‌ی خانه هوشمند آرمینا، از باسابقه‌ترین شرکت‌های نصب و راه‌اندازی سیستم‌های هوشمند ساختمانی، در کتاب مرجع کامل خانه هوشمند اطلاعات شما را درباره‌ی این تکنولوژی پرفایده تکمیل خواهد کرد.

با ورود فناوری‌های هوشمند به بازار تجهیزات ساختمان، تحول بزرگی در رفاه و آسایش ساکنان اماکن مسکونی و کارکنان ساختمان‌های تجاری و اداری رخ داد. افراد برای کنترل سیستم‌های مختلف از جمله سیستم‌های روشنایی، گرمایش و سرمایش و همچنین سیستم‌های امنیتی دیگر نیازی به حضور در محل نداشتند. تلفن‌های همراه به ابزار کنترل از راه دور تمامی تجهیزات ساختمانی تبدیل شدند و هر روز به لطف فناوری‌های بی‌سیم امکانات بیشتری در اختیار مشتریان این حوزه قرار گرفت. اما با وجود شرکت‌ها و تولید‌کنندگان مختلف در بازار سیستم‌های هوشمند و فروش ده‌ها مدل با کیفیت‌ها و مزیت‌های متنوع، دیگر کار انتخاب بهترین و به‌صرفه‌ترین سیستم هوشمند به راحتی گذشته نیست. در این موقعیت، هیچ‌چیز به اندازه‌ی کمک گرفتن از یک راهنمای خبره و آگاه به کار شما نخواهد آمد. استفاده از راهنمایی متخصصان در زمینه‌ی به‌کارگیری سیستم‌های هوشمند ساختمانی، نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی شما خواهد شد، بلکه بهترین و متناسب‌ترین گزینه‌ی ممکن باتوجه به شرایط محیطی و همچنین میزان بودجه را مقابل شما خواهد گذاشت. کتاب مرجع کامل خانه هوشمند همان راهنمای حرفه‌ای شما در انتخاب، خرید و راه‌اندازی سیستم‌های اتوماتیک ساختمان است. موسسه‌ی خانه هوشمند آرمینا، نماینده‌ی رسمی و انحصاری شرکت اسمارت مایر، و با سابقه‌ی نصب چند‌صد سیستم هوشمند در سازه‌های تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی، قدم‌به‌قدم در معرفی این فناوری سودمند شما را همراهی می‌کند.

کتاب مرجع کامل خانه هوشمند، مقدمه‌ای عالی برای مطالعه‌ی دقیق سیستم‌های هوشمند ساختمانی و بررسی مزیت‌ محصولات شرکت اسمارت مایر است. به همین منظور، نویسندگان اثر، پیش از هر نکته‌ای به سراغ تعریف اولیه‌ی سیستم‌های هوشمند و همچنین معرفی فهرستی از امکانات آن خواهند رفت. در ادامه، اجزا و بخش‌های مختلف سیستم‌های هوشمند به طو‌ر مفصل به مخاطب توضیح داده می‌شود و در مرحله‌ی بعدی نیز اصول اجرایی نصب و راه‌اندازی سیستم‌ها مرور می‌گردد. در این مسیر شما با مباحث لازم و کاربردی بسیاری از‌جمله نرم‌افزار رابط خانه‌ی هوشمند، سیم‌کشی تاپ پنل و آیفون تصویری و همچنین نصب و راه‌اندازی مستر آشنا خواهید شد. نویسندگان کتاب مرجع کامل خانه هوشمند همچنین به دلیل اهمیت ویژه‌ی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، فصل جداگانه‌ای از کتاب خود را نیز به مرور سیستم‌های مختلف گرمایش از زمین، ترموستات‌ها، پکیج‌ها و رادیاتور و سایر تجهیزات مرتبط این کنترل دمای محیط، اختصاص داده‌اند. درنهایت، موسسه‌ی خانه هوشمند آرمینا، امید دارد تا با معرفی اصولی این تکنولوژی، علاقه‌مندان به یادگیری پروژه‌های هوشمندسازی را در موفقیت حرفه‌ای این مسیر یاری دهد و قدم کوچکی در راستای افزایش رفاه و آسایش ساکنان و کارکنان سازه‌های ساختمانی بردارد. این اثر با تلاش انتشارات نبض دانش به دست شما رسیده است.

کتاب مرجع کامل خانه هوشمند برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب پرکاربرد را به تجهیزگران ساختمانی، معماران و و علاقه‌مندان به کار در حوزه‌ی سیستم‌های اتوماسیون ساختمانی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مرجع کامل خانه هوشمند می‌خوانیم

امکان کنترل نامحدود کلیه سیستم‌های صوتی و تصویری یا به طور کلی تمامی سیستم‌هایی که ریموت کنترل دارند از ویژگی‌های ممتاز خانه هوشمند اسمارت مایر می‌باشد. می‌توان با learn کردن و یا استفاده از Library موجود در نرم‌افزار به کنترل کلیه سیستم‌های صوتی و تصویری و... به صورت نامحدود و یکپارچه پرداخت و به عبارتی می‌توان گفت کنترلر مرکزی هوشمند و ماژول‌های Slave در نقش یک ریموت کنترل جامع عمل کرده به نحوی که توانایی دریافت و پخش کلیه سیگنال‌های Ir را دارند. کاربر از هر نقطه از منزل از طریق نرم‌افزار می‌تواند به‌عنوان مثال به تغییر کانال‌های تلویزیون و یا کم و زیاد کردن صدای آن بپردازد. تمامی سیگنال‌های Ir بر روی کنترلر مرکزی هوشمند ذخیره گردیده و کاربر با فرمان دادن از طریق نرم‌افزار به کنترل این دستگاه‌ها می‌پردازد. این کدها یا مستقیما توسط کاربر به دستگاه معرفی می‌شوند و یا از طریق Library موجود در دستگاه و با توجه به برند مورد استفاده نوع کالای تحت کنترل انتخاب می‌شوند.

امکان پخش موسیقی از منابع (Source) مختلف و بدون نیاز به هیچگونه آمپلی‌فایر و یا تجهیزات جانبی دیگر به راحتی از طریق تاچ‌پنل‌های اسمارت مایر فراهم گشته است. کاربر می‌تواند به‌صورت مستقیم Flash و Memory Card خود را به آن‌ها متصل نماید و یا با استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین مانند Radio Javan موسیقی دلخواه خود را دریافت نماید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: خانه هوشمند به چه معنی است؟
فصل دوم: اجزای خانه هوشمند
فصل سوم: نحوه نصب و اجرای اجزای مختلف خانه هوشمند
فصل چهارم: نصب فیزیکی مستر
فصل پنجم: نحوه نصب و سیم‌کشی آیفون تصویری و تاچ پنل
فصل ششم: سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی
فصل هفتم: ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرجع کامل خانه هوشمند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات228
زبانفارسی
شابک978-600-8599-63-0
موضوع کتابکتاب‌های معماری، کتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۴۵,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرجع کامل خانه هوشمند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مرجع کامل خانه هوشمند

برای دریافت کتاب مرجع کامل خانه هوشمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.