معرفی و دانلود کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر

عکس جلد کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر

کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر به قلم جان بیچتال راهنمایی است برای پاسخ به سوال‌های بی‌پایان عاشقان دنیای پهپادها! از سال‌ها پیش که این پرنده‌های دوربین‌دار تحولی را در صنایع جنگی و تجاری ایجاد کردند، افراد بسیاری آرزوی ساخت این وسیله و کار با آن را در سر می‌پرورانند. این کتاب یک مرجع کاربردی و عالی برای ساخت انواع کوادکوپتر است.

درباره کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر

با مطالعه‌ی کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر (how to build a quadcopter drone) اثر جان بیچتال (john baichtal) بدون نیاز به هیچ پیش‌زمینه‌ای، توانایی لازم را برای ساخت یک هواپیمای بدون سرنشین پیدا خواهید کرد. آنچه باعث برتری کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر از دیگر آثار مشابه شده، نثر روان و ساده‌ی آن است. این موضوع به‌ظاهر ساده به خواننده کمک می‌کند تا ایده ساخت کوادکوپتر را به فراتر از مرزهای ذهنش ببرد. در این کتاب مرجع، با صفر تا صد مراحل ساخت یک ریزپرنده‌ی چهار پروانه‌ای آشنا خواهید شد.

ان بیچتال در فصل‌های ابتدایی کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر، شما را با انواع مختلف پهپادها آشنا می‌کند. در فصل‌های بعدی اطلاعات کافی درباره‌ی اجزای سازنده کوادکوپتر و نحوه‌ی ساخت آن به‌دست خواهید آورد. خوشبختانه این کتاب از صدها عکس‌ واضح و تمام‌رنگی از همه‌ی مباحث پر شده تا خوانندگان در یادگیری مراحل ساخت کوادکوپتر دچار مشکل نشوند. زیر هر تصویر، توضیحات کوتاهی درباره‌ی آن نوشته شده و منبع همه‌ی تصاویر به‌کاررفته در کتاب نیز مشخص شده است.

پس از مطالعه‌ی این کتاب آموزشی، شما قادر به ساخت انواع پهپادهای دریایی، هوایی، موشکی و خودرویی خواهید بود. بعضی از کوادکوپترها با امواج رادیویی کنترل می‌شوند و برخی دیگر خودمختار هستند؛ در کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر، روش‌های ساخت همه‌ی آن‌ها به‌روشنی توضیح داده شده است. با به پایان رساندن هر فصل از کتاب، خلاصه‌ای چند خطی را از مفاهیم آموزشی مطرح‌شده می‌بینید. این خلاصه‌نویسی بیشتر جنبه‌ی جمع‌بندی مطالب را دارد تا خوانندگان تسلط کافی را نسبت‌به محتوای کتاب به دست آورند.

کار ترجمه‌ی این کتاب برعهده‌ی محمد محمدی بوده و انتشارات نبض دانش آن را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان اصلی کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر همه‌ی کسانی هستند که می‌خواهند شانس‌شان را برای ساخت کوادکوپتر امتحان کنند.

در بخشی از کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر می‌خوانیم

خودرویی بدون راننده یا هواپیمایی بدون خلبان را تصور کنید که کامپیوتری جانشین کاربر آن‌ها شده باشد. شما اکنون دارید یک درن (Drone) را تصور می‌کنید. درن‌ها همه جا در خبرها هستند، به ویژه در خبرهای مربوط به جنگ‌هایی که در آن‌ها وسایل نقلیه‌ی هوایی بدون سرنشین یا UAVs موشکی را به سوی هدفی شلیک می‌کنند در حالیکه شخص فشرنده‌ی دکمه‌ی شلیک در آن سوی جهان نشسته است. هرچند، همه‌ی درن‌ها هم در جنگ به کار نمی‌روند. بخشی از درن‌ها از گونه‌ی آشتی جو غیرنظامی هستند.

هدف این کتاب آشناسازی شما با وضعیت کنونی کوادکوپترها، UAVs، ROVs یا وسایل نقلیه‌ی کاربری از راه دور و دیگر گونه‌های این تکنولوژی، به همراه فراهم آوردن فرصتی برای کار روی پروژه‌های ساده‌ی ساخت درن می‌باشد. پروژه‌هایی همچون یک راکت دارای شتاب سنج بر روی خود، یک درن آب بُرد و یک رُبات بالنی کوچک ساخته شده از بالن‌های Mylar (مایلار یک گونه از رزین پلی استر است که برای ساخت ورقه‌ها و فیلم‌های پلاستیکی مقاوم در برابر گرما به کار می‌رود).

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تاریخچه‌ی درُن‌ (Drone)ها
فصل دوم: نمونه‌های عالی از درن‌های دست ساخته
فصل سوم: بررسی درن‌ها و کیت‌های تجاری
فصل چهارم: ساختن یک کوادکوپتر 1: گزینش یک ایرفریم
فصل پنجم: پروژه‌ی درن راکت
فصل ششم: ساختن یک کوادکوپتر 2: موتورها و ملخ‌ها
فصل هفتم: پروژه‌ی درن بلیمپ (بالن واره)
فصل هشتم: ساختن یک کوادکوپتر 3: کنترل پرواز
فصل نهم: میز کار درُن سازان
فصل دهم: ساختن یک کوادکوپتر 4: سیستم‌های قدرت
فصل یازدهم: پروژه‌ی درن آب بُرد
فصل دوازدهم: ساختن یک کوادکوپتر 5: لوازم جانبی
فصل سیزدهم: ساختن یک روور
فصل چهاردهم: ساختن یک کوادکوپتر 6: نرم افزار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر
نویسنده
مترجممحمد محمدی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات246
زبانفارسی
شابک978-600-8599-68-5
موضوع کتابکتاب‌های علوم نظامی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر

برای دریافت کتاب مرجع کاربردی طراحی و ساخت کوادکوپتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.