معرفی و دانلود کتاب متره و برآورد - جلد دوم: از صفر تا صد یک پروژه عمرانی

عکس جلد کتاب متره و برآورد - جلد دوم: از صفر تا صد یک پروژه عمرانی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب متره و برآورد - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب متره و برآورد - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب متره و برآورد - جلد دوم: از صفر تا صد یک پروژه عمرانی

کتاب متره و برآورد - جلد دوم، در تکمیل جلد اول این مجموعه، به کوشش مهیار همت‌پور نوشته‌شده است تا همه‌‌ی فرم‌ها و چک‌‌لیست‌های مورد نیاز را در اختیار افراد فعال در حوزه‌ی ساخت و ساز قرار دهد. مهندسان عمران، مدیران پروژه و پیمانکاران می‌توانند با استفاده از این فرم‌ها، جداول، دستور‌العمل‌های استاندارد، دستور کارها و... با خیال راحت، کار خود را بر اساس استانداردهای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پیش برند.

درباره‌ی کتاب متره و برآورد - جلد دوم

متره به مجموعه‌ای از اطلاعات و داده‌های مربوط به مصرف یا هزینه‌های یک سازمان یا شخص خاص گفته می‌شود. این مفهوم معمولاً در حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا شخص یا سازمان بتواند بهترین تصمیمات مالی را اتخاذ کند. از سویی، در مهندسی عمران و پروژه‌های کوچک و بزرگ ساختمانی و عمرانی، مبحث متره و برآورد، برای مهندسان ناظر، پیمانکاران و به‌طورکلی دست‌اندرکاران بسیار مهم است. در جلد اول این کتاب، مهندس مهیار همت‌پور تمامی مراحل شروع یک پروژه را از ابتدا تا پایان توضیح داده است و موضوعات تئوری مرتبط با این حوزه را می‌شکافد. کتاب متره و برآورد - جلد دوم، نیز بیشتر به بخش اجرایی کار مرتبط است و تمامی‌ فرم‌ها، چک‌لیست‌های نظارتی و جداول مهم را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

در کار ساخت و ساز، از ابتدای کار، که بستن قرارداد با پیمانکاران است تا نظارت بر ساخت، جلسات کارگاهی، برآورد هزینه‌ها و... مهندسان مشاور، مهندسان ناظر، مدیران پروژه، وکلا و... با فرم‌ها، جداول و چک‌لیست‌های گوناگونی سروکار دارند که باید خود تهیه کنند و فقط اگر نکته‌ای کوچک را نادیده بگیرند، ممکن است ضرر زیادی را برای خود و پروژه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند به وجود آورند. کتاب متره و برآورد - جلد دوم این مشکل را به خوبی برای همگان حل کرده است. مهیار همت‌پور همه‌ی فرم‌ها، دستورالعمل‌های استاندارد، جداول، قراردادهای حقوقی، صورت جلسات، فرمت گزارشات، چک‌لیست‌های نظارتی و... را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

فرم‌ها، جداول و چک‌لیست‌های موجود در کتاب متره و برآورد - جلد دوم، به کمک برخی از برترین فعالین حوزه‌های مدیریت و مهندسی عمران و بر اساس نشریات و بخشنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور طراحی شده و بسیار جامع و کارآمد است. این کتاب برای هر کسی که در حوزه‌ی پروژه‌های عمرانی فعالیت دارد می‌تواند مانند یک مرجع همیشگی باشد تا هر کجا به یکی از فرم‌ها و دستورالعمل‌ها احتیاج بود، از کتاب استفاده کند.

کتاب متره و برآورد - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب متره و برآورد - جلد دوم برای مهندسان عمران و فعالین حوزه‌ی ساخت و ساز مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
فصل 1: فرم‌ها؛ جدول‌ها و دستورالعمل استاندارد مناقصه و قراردادهای حقوقی پیمانکاران و مشاوران
فصل 2: فرم‌های صورت وضعیت؛ فرم‌های مالی؛ تعدیل؛ افزایش و کاهش مقادیر؛ برگه‌های استاندارد ریز متره و برآورد
فصل 3: فرم‌های صورت جلسات کارگاهی؛ دستور کار؛ گزارش به کارگیری نیروی انسانی و مصالح و ماشین‌آلات...
فصل 4: چک‌لیست‌های نظارتی کارگاهی عملیات اجرایی رشته ساختمان و ابنیه؛ تاسیسات برقی و مکانیکی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب متره و برآورد - جلد دوم: از صفر تا صد یک پروژه عمرانی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-600-124-965-5
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی عمران
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب متره و برآورد - جلد دوم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب متره و برآورد - جلد دوم

برای دریافت کتاب متره و برآورد - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.