معرفی و دانلود کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک نوشته‌ی حسن محمدی و لاله بهادری، نه تنها همه‌ی فرمول‌های فیزیک سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را با توضیحات کامل برایتان جمع‌آوری کرده است، بلکه همه‌ی تعاریف مهم کتاب را به شما ارائه می‌دهد. همین‌طور این کتاب شکل‌ها، فعالیت‌ها و تصاویر مهم کتاب درسی را نیز با همه‌ی نکات و جزئیات بررسی کرده است.

درباره‌ی کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک

فیزیک، یکی از مهم‌ترین درس‌های رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی است. این درس، تعداد زیادی تعاریف مهم، مفاهیم پیچیده و مسائل دشوار دارد، که برای به دست آوردن درصد بالا در کنکور باید آن‌ها را بسیار خوب فرا گرفته باشید. از طرفی، کتاب‌های فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم، هر کدام به مباحث متعددی پرداخته‌اند و کتاب‌های سنگینی هستند که احتیاج به تمرین و مرور فراوان دارند. این‌جاست که وجود جزوه‌ای جامع و کامل اما در عین حال مختصر، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک را حسن محمدی و لاله بهادری، به منظور کمک به جمع‌بندی این کتاب‌ها به صورت یک جزوه و مرور سریع آن‌ها برای کنکور نوشته‌اند.

کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه نو است که مانند همه‌ی کتاب‌های این مجموعه، برای یادگیری، جمع‌بندی و مرور درس‌های مختلف بسیار کاربردی است. این کتاب سه بخش دارد. بخش فرمول‌ها، بخش تعاریف و بخش تصاویر و شکل‌ها. با توجه به این که خواندن مو به موی کتاب درسی فیزیک، در کنکور اهمیتی بسیار زیادی پیدا کرده است، این کتاب به شما کمک می‌کند که همه‌ی جزئیات مهمی که باید در سراسر کتاب‌های درسی دهم تا دوازدهم به آن توجه کنید، یاد بگیرید.

در بخش فرمول‌های کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک، تمام فرمول‌های فیزیک، به ترتیب مباحث کتاب‌های درسی، ارائه شده است. به همراه هر فرمول، توضیحات و تذکرها، نکته‌ها و کاربردهای آن فرمول نیز ارائه می‌شود تا یاد بگیرید آن را چگونه به درستی در مسائل گوناگون استفاده کنید. با ورق زدن این بخش کتاب، دوره‌ی فرمول‌ها بسیار ساده‌تر خواهد شد.

در بخش تعاریف کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک، شما، همه‌ی تعاریف مهم کتاب را که ممکن است از آن‌ها سؤال کنکور طرح شود می‌بینید و می‌توانید مرور کنید. و در بخش سوم، همه‌ی جزئیات و نکات مربوط به شکل‌ها، تصاویر و فعالیت‌ها به صورت کامل بررسی می‌شود تا بتوانید این بخش‌های ساده اما مهم کتاب را مرور کنید و برای آزمون آماده‌تر باشید. در انتهای کتاب نیز، بخش تکمیلی وجود دارد که با ارائه‌ی مسائل و تست‌های مختلف به تمرین و بیشتر شما کمک می‌کند.

کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک برای داوطلبین کنکور رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

دهم
فصل 1: فیزیک و اندازه‌گیری
فصل 2: ویژگی‌های فیزیکی مواد
فصل 3: کار، انرژی و توان
فصل 4: دما و گرما
فصل 5: ترمودینامیک
یازدهم
فصل 1: الکتریسیتۀ ساکن
فصل 2: جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم
فصل 3: مغناطیس
فصل 4: القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب
دوازدهم
فصل 1: حرکت بر خط راست
فصل 2: دینامیک و حرکت دایره‌ای
فصل 3: نوسان و موج
فصل 4: برهم‌کنش‌های موج
فصل 5: آشایی با فیزیک اتمی
فصل 6: آشنایی با فیزیک هسته‌ای

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه فرمول نامه فیزیک: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانفارسی
شابک978-600-317-434-4
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک

برای دریافت کتاب لقمه فرمول نامه فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.