معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور

عکس جلد کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور

کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور تألیف روزبه اسحاقیان است که توسط انتشارات مهر و ماه نو در اختیار دانش‌آموزان کنکوری قرار گرفته است. این اثر کاربردی و مفید، یک کتاب کمک درسی است که با ارائه‌ی نکات تستی، تشریح مطالب درسی و همچنین آموزش شیوه‌های ساده‌تر در فراگیری عناوین، دانش‌آموزان را در طی کردن مسیر آماده‌سازی برای آزمون کنکور یاری می‌کند. این کتاب سرشار از نکات آموزشی است که شیوه‌های صحیح تست‌زنی را به دانش‌آموزان یاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور

کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور برای هر دانش‌آموزی که در حال آماده شدن برای آزمون کنکور می‌باشد لازم و ضروری است. این اثر کمک درسی سرشار از نکات، مطالب و تکنیک‌هایی است که پیش از این از وجودشان بی‌خبر بودید؛ یک کتاب آموزشی مناسب روزهای کنکور که به شما می‌گوید برای رسیدن به پاسخ صحیح لازم نیست مطالب را چندین‌بار دوره کنید، بلکه با اتخاذ تکنیک‌های کارآمد به پاسخ درست خواهید رسید.

کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور نوشته‌ی روزبه اسحاقیان است که در آن مطالب درسی به خوبی خلاصه شده‌ و نکات کنکوری با ظرافت به اشتراک گذاشته شده است. این کتاب کمک درسی فقط به پاسخ‌های تستی بسنده نکرده و مجموعه‌ای از سؤالات و پاسخ‌های تشریحی را نیز به اشتراک گذاشته تا به درستی مطالب درسی به دانش‌آموزان ارائه شود. در واقع، هر یک از نکات تستی‌ای که در کتاب مطرح شده، با پاسخ‌های مبسوط و کامل همراه بوده تا چگونگی دست‌یابی به پاسخ درست نیز برای دانش‌آموزان آشکار شود.

یکی از ویژگی‌های مؤجز و ممتازِ کتاب لقمه طلایی زمین‌شناسی کنکور که توسط انتشارات مهر و ماه نو عرضه شده، خلاصه‌نویسیِ عناوین کتبِ درس زمین‌شناسی است. روزبه اسحاقیان بر آن بخش‌هایی از دروس تمرکز کرده که قرار است در آزمون کنکور نقش داشته باشند و از پرداختن به مباحث غیرضروری، کلی و نه چندان مهم گذر کرده است. در این کتاب درسی ارزشمند، که می‌تواند برای دانش‌آموزانِ کنکوری بسیار راه‌گشا باشد، با جدول‌های قیاسی از عناوین زمین‌شناسی مواجه هستید. در واقع، روزبه اسحاقیان کار شما را در فرایند فراگیریِ مطالب زمین‌شناسی آسان کرده و در این جدول‌ها ارزشِ هر درس در راستای نکات کنکوری را ارزش‌گذاری کرده است. با رجوع به جدول‌های کتاب به راحتی می‌توانید زمان خود را بر اساس ارزش‌گذاری هر درس مدیریت کنید و خودتان را برای آزمون کنکور محک بزنید.

از دیگر ویژگی‌های کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور می‌توان به ارائه‌ی مجموعه‌ای کم‌نظیر از تست‌های کنکور سال‌های گذشته و همچنین پرسش‌های تألیفی اشاره کرد. در این کتاب از انتشارات مهر و ماه نو، روزبه اسحاقیان تمام دروس کتب زمین‌شناسی را به قالبِ سؤالات تستی تبدیل کرده است. همانطور که اشاره شد در این کتاب با دو نوع از تست‌های کنکوری روبه‌رو هستید . با پاسخ‌های تشریحی به تست‌های سال گذشته قادر خواهید بود شیوه‌های گوناگون پاسخ به سوالات را بیاموزید و با تست‌های تألیفی خود را برای رویاروییِ با هر پرسشِ محتمل آماده می‌کنید.

کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور نوشته‌ی روزبه اسحاقیان توسط انتشارات مهر و ماه نو عرضه شده است.

کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به دانش‌آموزان کنکوری رشته‌ی تجربی پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آفرینش کیهان و تکوین زمین
فصل 2: منابع معدنی و ذخایر انرژی، زیربنای تمدن و توسعه
فصل 3: منابع آب و خاک
فصل 4: زمین‌شناسی و سازه‌های مهندسی
فصل 5: زمین‌شناسی و سلامت
فصل 6: پویایی زمین
فصل 7: زمین‌شناسی ایران
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات369
زبانفارسی
شابک978-600-317-417-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور

مهرداد فرامرزیان
۱۴۰۳/۳/۲۸
عالی عالی مختصر وسرشار از نکات کنکور
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.