معرفی و دانلود کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات: هفتم تا دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات: هفتم تا دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات: هفتم تا دوازدهم

کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات نوشته‌ی احسان لعل، هر آن چه از سال هفتم تا دوازدهم، در کتاب‌های ریاضی وجود دارد، به صورت طبقه‌بندی شده به شما ارائه می‌دهد. فرمول‌ها، تعاریف، جداول، نمودارها، روابط و... که در کتاب‌های متوسطه‌ی هر سه رشته وجود دارد را می‌توانید در این کتاب پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات

ریاضیات، یکی از مهم‌ترین درس‌های سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و البته ریاضی و فیزیک است. این درس مفاهیم به هم پیوسته‌ای دارد و بسیاری از مباحث آن را نمی‌توان جدا از یکدیگر یا فقط بر اساس سال تحصیلی بررسی کرد بلکه، توجه به سال‌های پایه، برای یادگیری بهتر و در نتیجه موفقیت در کنکور، اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل، داشتن جزوه‌ای جامع و کامل، که همه‌ی مباحث کتاب‌های درسی دوره‌ی متوسطه‌ی اول و دوم را در خود جای داده باشد، بسیار پراهمیت است. همین است که کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات احسان لعل را ارزشمندتر می‌کند.

کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات طبقه‌بندی جالبی دارد. در ابتدای کتاب، هر مبحث ریاضیات، با رنگ و لیبلی خاص مشخص شده است. در ادامه، در زیرمجموعه‌ی هر مبحث، همه‌ی تعاریف، فرمول‌ها، نمودارها، جداول و نکات مهم و کاربردی، ارائه شده است. مطالب موجود در یک مبحث، از مطالب ساده‌تر مربوط به سال‌های پایه، تا مطالب بسیار پیچیده‌ی سال‌های آخر رشته‌ی ریاضی و فیزیک، به ترتیب مطرح می‌شود. در کنار هر بخش از محتوا، سال و رشته‌ی تحصیلی که این مطلب مربوط به آن است، آمده تا دانش‌آموزان سال‌ها و رشته‌های تحصیلی متفاوت، بفهمند که چه بخشی را باید بخوانند.

علاوه بر 22 فصلی که به مباحث مختلف ریاضیات دبیرستان می‌پردازد، دو پیوست هم در کتاب وجود دارد که درباره‌ی محیط، مساحت و حجم و نمودارهای توابع مهم، همه‌چیز را بررسی کرده است. کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات مثل همه‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه نو، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مرور سریع و دوره‌ی پیش از کنکور است. همین‌طور می‌تواند جزوه‌ای کاربردی برای وقت‌هایی باشد که به دنبال نمودار، فرمول یا تعریف خاصی از ریاضیات می‌گردیم و نمی‌دانیم در کدام کتاب ریاضیات سال‌های تحصیلی مختلف می‌توانیم آن را پیدا کنیم.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، کتاب‌های لقمه‌ی طلایی، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی برای یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه کتاب‌های انتشارات مهر و ماه، انگار درس را لقمه می‌کنند و به خورد مخاطب می‌دهند. همه‌ی محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موارد نیز در انتهای هر فصل با سوالات چهارگزینه‌ای، مطالب کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتوا را به خاطر بیاورد.

کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات علاوه بر داوطلبین کنکور همه‌ی رشته‌ها، برای دانش‌آموزان هفتم تا دوازدهم نیز کاربردی است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مجموعه اعداد
فصل 2: عبارت‌های جبری (اتحادها)
فصل 3: توان و جذر
فصل 4: الگو و دنباله
فصل 5: معادله، نامعادله و تعیین علامت
فصل 6: خط و معادله خط
فصل 7: قدر مطلق
فصل 8: جزء صحیح
فصل 9: مثلثات
فصل 10: تابع
فصل 11: تابع نمایی و لگاریتمی
فصل 12: حد و پیوستگی
فصل 13: مشتق
فصل 14: کاربرد مشتق
فصل 15: هندسه
فصل 16: مجموعه‌ها
فصل 17: منطق ریاضی
فصل 18: آشنایی با نظریه اعداد
فصل 19: گراف و مدل‌سازی
فصل 20: ترکیبیات (شمارش)
فصل 21: احتمال
فصل 22: آمار
پیوست 1: محیط، مساحت و حجم
پیوست 2: نمودارهای توابع مهم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات: هفتم تا دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات337
زبانفارسی
شابک978-600-317-507-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات

برای دریافت کتاب لقمه فرمول نامه ریاضیات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.