معرفی و دانلود کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی

عکس جلد کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی
قیمت:
۶۲۵۰۰ ۴۳,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی

«هرچقدر هم که کوچک باشی، باز می‌توانی هنرمند بزرگی بشوی» جمله‌ی کلیدی کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی نوشته‌ی دیوید کالی است. این کتاب داستانی آموزنده دارد و درباره‌ی چالش‌ها و محدودیت‌های اقلیت‌ها در دنیایی است که متناسب با آن‌ها طراحی نشده است.

درباره‌ی کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی

کشف استعداد فردی با وجود همه‌ی محدودیت‌ها موضوع اصلی کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی است. دیوید کالی، نویسنده این کتاب، داستان پسری را روایت می‌کند که وقتی به دنیا می‌آید، به‌کوچکی یک نخود است. او آنقدر کوچک است که هیچ کفش و لباسی اندازه‌ی او پیدا نمی‌شود. بنابراین مادرش برایش لباس می‌دوزد و کفش‌های کهنه‌ی عروسکش را می‌پوشد. زمانی که کوچولو موچولوی نخودی بزرگ می‌شود، یاد می‌گیرد که از ساقه گوجه‌فرنگی بالا برود، با ماشین کوکی‌اش رانندگی کند و بر پشت ملخ اسب‌سواری کند. اما وقتی به مدرسه می‌رود، متوجه می‌شود که چقدر نسبت به بقیه کوچک‌تر است. او برای صندلی مدرسه کوچک بود، همین‌طور برای فلوت زدن و کلاس ورزش هم خیلی کوچک بود. حتی معلم او با خودش می‌گفت: «این نخودی طفلکی آخرش می‌خواهد چه کاره بشود؟» در چنین شرایطی، چه بلایی سر کوچولو موچولوی ریزه‌میزه می‌آید؟

معرفی و دانلود کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی

کتاب قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی داستانی آموزنده درباره‌ی قهرمانی غیرعادی است که با هم‌سن‌وسالان خود متفاوت است. اما او می‌آموزد که چطور زندگی را مطابق شرایط ویژه‌ی خود تنظیم کند، استعدادهایش را کشف کند و کار متناسب با خود را پیدا کند. هنگامی که کوچولو موچولوی نخودی جایی برای خود در جهان پیدا می‌کند، قهرمانی برای بچه‌های کوچک‌تر و تمام کسانی می‌شود که به‌نوعی متفاوت اند. وقتی نخودی برای غلبه بر چالش‌ها از نبوغش استفاده می‌کند، کودکان یاد می‌گیرند تا همین کار را بکنند. همین مسئله باعث می‌شود تا این کتاب انتخابی عالی برای آموزش پشتکار و انعطاف‌پذیری باشد. همچنین می‌تواند برای پرورش قدرت پذیرش خویشتن، فردیت و خلاقیت مفید باشد.

کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی کتابی تصویری است که در آن سباستین مورن با تصویرگری خلاقانه‌، زندگی مینیاتوری نخودی را به‌صورتی هوشمندانه و جذاب به نمایش گذاشته است. به تصویر کشیدن فضاهای کوچک برای خردسالان جذابیت زیادی دارد. این کتاب را رضی هیرمند ترجمه و نشر افق آن را منتشر کرده است.

مجموعه‌ی قصه‌های نخودی

مجموعه‌ی قصه‌های نخودی نوشته‌ی دیوید کالی مجموعه‌ داستانی است که یک قهرمان ریزه‌میزه به نام نخودی دارد. او به‌حدی کوچک است که داخل قوطی کبریت می‌خوابد و بر پشت ملخ سوار می‌شود. حتی زمانی که بزرگ می‌شود، فقط کمی از یک کفشدوزک بزرگ‌تر است. او در مواجهه با رخدادهای زندگی و جهانی که برای وی ساخته نشده، می‌آموزد که چگونه خود را با دنیای پیرامونش تطبیق دهد. واحد کودک نشر افق این مجموعه را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی

  • ویترینی اعجاب‌آور (مجله‌ی ادبی کرکاس ریویوز)
  • داستانی کوتاه اما پیروزمندانه همراه با تصاویر هنری جذاب و شگفت‌انگیز (مجله‌ی اسکول لایبرری)
  • کتابی ارزشمند برای هر کتابخانه‌ای (مجله‌ی سی ام)
  • قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی کتابی جذاب است که خوانندگان را دعوت می‌کند تا لذت را در هر بخش از زندگی خود بیابند. بازی کردن، باغبانی یا کاوش‌های هنری؛ زیرا غیرممکن است که بفهمیم این اشتیاق به کجا ختم می‌شود. (هفته‌نامه‌ی کانادایی ریویو آو متریالز)
  • قوانین شگفت‌انگیز در کتاب تصویری دیوید کالی درباره‌ی پسری بسیار کوچک که می‌تواند بر پشت ملخ سوار شود، در یک قوطی کبریت بخوابد، با یک قطره شبنم عطشش را فرونشاند و از لگوها برای تمرین کوهنوردی استفاده کند. (وال استریت ژورنال)

کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکانی که شرایطی خاص و متفاوت دارند یا معلمان و مربیانی که به کودکانی با توانایی‌ها و شرایط خاص آموزش می‌دهند، می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند. در ضمن، این کتاب برای کودکان بین 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی می‌خوانیم

خودش از بچگی شنا یاد گرفت.

وقتی بزرگ‌تر شد، به کُشتی علاقه پیدا کرد و کوهنوردی یاد گرفت و بند بازی... و رانندگی با ماشین کوکی.

تابستان که می‌شد، در باغچه‌ی پشتیِ خانه خوش‌خوشک راه می‌رفت و دنبال چیزهای تازه می‌گشت. در برکه‌ی قورباغه شنا می‌کرد. گاهی روی برگ یک نیلوفر آبی لم می‌داد، خیال‌بافی می‌کرد و از بزرگی جهان شگفت‌زده می‌شد.

... این ماجرا بود و بود تا اینکه نخودی رفت مدرسه.

آنجا بود که فهمید خیلی خیلی کوچولو است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7902-51-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۶۲۵۰۰ ۴۳,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی

برای دریافت کتاب قصه‌های نخودی 1: قصه‌ی کوچولو موچولوی نخودی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.