معرفی و دانلود کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم

عکس جلد کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم

کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم تألیف سید کوچک هاشمی‌زاده آخرین اثر از مجموعه‌ای‌ست که برای معرفی و بررسی این گویش منتشر شده است. جلد چهارم این مجموعه را می‌توان فرجامی تکمیل‌کننده و جامع از ایده‌هایی دانست که از همان اثر اول طرح شد و حال به جمع‌بندی نهایی ختم می‌شود. اگر به‌دنبال شناختی جامع از گویش دشتی هستید، این کتاب برای شماست.

درباره‌ی کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم

سید کوچک هاشمی‌زاده وقتی اولین جلد از این مجموعه را منتشر کرد، ایده‌هایی در سر داشت. ایده‌هایی که پیش از هر چیز در راستای معرفی، بررسی و تحلیل این گویش فارسی طرح شدند. در اثر اول، مؤلف بیشتر به معرفی واژگان کلی و مرسوم این گویش پرداخت. اما در ادامه و با بسط پژوهش‌هایش تصمیم گرفت نمایه‌ای کلی از ساختارها، دستورات زبانی، خصیصه‌های تاریخی و دگرگونی‌های گویش دشتی ارائه دهد. در این راستا، باید گفت که هاشمی‌زاده موفقیتی تحسین‌برانگیز برای خود و پروژه‌اش رقم زده و لازم به ذکر است که این مجموعه بهترین راهنمای ممکن برای ورود به گویش دشتی و مطالعه‌ی آن است.

معرفی و دانلود کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم

سید کوچک هاشمی‌زاده در گردآوری مطالب و ارائه‌ی آن‌ها وسواس زیادی به‌خرج داده است. در واقع باید گفت همین ویژگی در مؤلف باعث شده تا اثری که عرضه کرده از استاندارد و کیفیتی برخوردار باشد که دیگر آثار مشابه از آن بی‌بهره‌اند. او ابتدا با مصاحبه‌ها و همچنین تجربیات شخصی‌اش شروع به گردآوری واژگان کرده، اما در ادامه تصمیم گرفته تا به‌صورت جدی‌تر همچون یک مورخ و محقق بزرگ پا به درون تاریخ این گویش بگذارد و تمام خصیصه‌های آن را برشمارد. پس شما وقتی کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم را می‌خوانید و با معانی و تلفظ هر کلمه روبه‌رو می‌شوید، دیگر می‌توانید تماماً از صحت و درستی آن مطمئن باشید. مؤلف برای هر تعریف، شرح و بررسی خود از تحقیقات کمی و کیفی به‌صورت توأمان بهره برده که به نتیجه‌ی نهایی کمک زیادی کرده است.

کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم پرجزئیات و با دغدغه‌مندی نوشته شده است. در برابر هر واژه با تفاسیر و توضیحات مفصل مؤلف مواجه هستید و نوع استفاده از هر کلمه آموزش داده شده است. باید گفت که این کتاب پایانی تحسین‌برانگیز و محترم برای پروژه‌ای‌ست که ابتدا با ایده‌های کوچک‌تر آغاز گشت و در نهایت به نتیجه‌ای عظیم ختم شد. این کتاب اثری از سید کوچک هاشمی‌زاده است و توسط انتشارات نگاه آشنا منتشر شده است.

کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که به مطالعه در زمینه‌ی گویش‌های فارسی علاقه‌مند هستند و همچنین به پژوهشگران زبان‌شناسی پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات765
زبانفارسی
شابک978-622-649778-7
موضوع کتابکتاب‌های زبان شناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم

برای دریافت کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.