معرفی و دانلود کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز

عکس جلد کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز

کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز قرار است راه‌ها و روش‌هایی را آموزش دهد که هر شخصی می‌تواند با استفاده از آن کسب‌وکار و امور تجاری خود را پیشرفت دهد. این اثر به کوشش سعید حکیمی نیا تألیف شده و سعی دارد از داده‌های آماریِ پژوهش‌های معتبر در یک دهه‌ی اخیر به فرمول‌های مؤثر و مورد نظر در امر تجارت و بازاریابی اینترنتی دست یابد و آن را به مخاطبان علاقه‌مند ارائه کند.

درباره‌ی کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت‌ساز

سعید حکیمی نیا در کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت‌ساز مجموعه‌ای از روش‌های کارآمد بازاریابی را در امر تجارت آموزش داده که بعید است در کتاب‌های مشابه با آن‌ها روبه‌رو شوید. آنچه این کتاب را ارزشمند و کارآمد کرده است، رویکرد فرمولیِ آن است. در واقع در این کتاب قرار نیست در مورد تمامیِ مواردی که در تجارت اینترنتی وجود دارد بخوانید، بلکه فقط با ساختار و فرمولی مواجه هستید که قرار است شما در این بستر اقتصادی به فرد یا شرکتی موفق تبدیل کند. اولین قدم برای موفقیت در تجارت و بازاریابی اینترنتی، داشتن استراتژی است. در واقع با استراتژی هوشندانه و دقیق است که یک شخص یا شرکت حقوقی قادر خواهد بود تا محدوده‌ی فعالیت‌های خود را گسترش دهد و به موفقیت دست یابد. پس در اولین بخش از این کتاب به درکی نو از مفهوم «استراتژی در تجارت» خواهید رسید. پس از آن، سعید حکیمی نیا به کالبدشکافی و شرح جزئیاتِ این استراتژی می‌پردازد و دربرگیرنده‌ی چندین مرحله است که به ترتیب عبارت‌اند از: برنامه‌ریزی و هدف‌مندی، نیچ مارکت، شروع با حداقل‌ها، UX و UI حرفه‌ای، سرعت عمل، سیاست قیمت‌گذاری و دیجیتال مارکتینگ، پیشنهادهای غیرقابل اجتناب، پشتیبانی حرفه‌ای و... .

معرفی و دانلود کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه کار می‌کند؟ اگر میزان اطلاعات شما در این حوزه ناچیز است، نگران نباشید؛ چراکه سعید حکیمی نیا در این کتاب به شرح و تبیین دقیق و شفاف مباحث پرداخته. نویسنده با شفاف‌سازی مطالب مربوط به دیجیتال مارکتینگ نه تنها گستره‌ی اطلاعات شما را افزایش می‌دهد، بلکه دریچه‌هایی از کسب درآمد را پیش روی‌تان باز می‌کند که قبلاً هیچ‌یک از آن‌ها را نمی‌‍شناختید. به همین روی، کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت‌ساز صرفاً یک اثر آموزشی نیست، بلکه تجار و شرکت‌های حقوقی می‌توانند آن را به‌عنوان منبعی برای الهام گرفتن در فعالیت تجاری خود مطالعه کنند.

چهار نوع مارکتینگ دیگر وجود دارد که کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت‌ساز به بررسی آن‌ها پرداخته است. «بازاریابی محتوا»، «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی»، «بازاریابی ایمیلی» و «بازاریابی ویدئویی» چهار نوع فعالیت مارکتینگی هستند که در اینجا ساختارها و اصولِ استراتژیک هرکدام از آن‌ها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. در فصل پایانی نیز سعید حکیمی نیا مجموعه‌ای از اسرار تجارت‌های موفق اینترنتی را در اختیار مخاطبان قرار داده است. عواملی که برخی از آن‌ها به قدری جزئی و ظریف هستند که ممکن است از چشمِ یک تاجر تازه‌کار مخفی مانده باشند! یکی از مواردی که در این بخش توضیح داده می‌شود، نقش و اهمیتِ سئو در جذب ورودی از طریق گوگل است. بی‌شک هنگامی که یک تجارتِ اینترنتی را شروع می‌کنید، باید شیوه‌هایی را دنبال کنید که مخاطبان از وجود شما آگاهی یابند. به همین روی، سئو یک عامل بسیار حیاتی برای موفقیت در تجارت‌های اینترنتی است و نویسنده در این بخش به بررسیِ شیوه‌های کارآمد استفاده از سئو می‌پردازد.

کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت‌ساز توسط سعید حکیمی نیا به نگارش درآمده و مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت‌ساز برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به تجار تازه‌کار، کسانی که کسب و کار اینترنتی دارند و همچنین مدیران شرکت‌های تولیدی توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز می‌خوانیم

یکی از دلایل عدم موفقیت بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی این است که در ابتدا با ذوق و انگیزه‌ی بسیار به ایده‌پردازی می‌پردازند. یک دنیا ایده را روی کاغذ پیاده‌سازی می‌کنند. در ظاهر این کار بسیار خوب است و صاحبان ایده به خود افتخار می‌کنند که چقدر ذهنمان خلاق است، پس می‌توانیم به درآمدی فوق‌العاده نیز دست یابیم. اما اینجا باید چند نکته را از خود بپرسیم: اول اینکه آیا مردم هم به همین اندازه ایده هایمان را دوست خواهند داشت؟ در بسیاری از مواقع ما از نگاه یک مشتری یا کاربر به ایده‌ها نگاه نمی‌کنیم و صرفاً خودمان مشتریِ ایده‌هایمان هستیم!

دوم اینکه آیا توانایی اجرا و مدیریت ایده‌ها را داریم؟ وقتی که خلاقیتِ ذهن خود را روی کاغذ پیاده می‌کنیم، لحظه‌شماری می‌کنیم که تک‌به‌تک ایده‌هایمان را در عمل اجرا کنیم. معمولاً بسیاری از افراد در همان گام اول به سراغ پیاده‌سازی تمامِ ایده‌های خود می‌روند و نه‌تنها این کار زمانِ زیادی از آن‌ها می‌گیرد، بلکه در آینده نیز با چالش‌هایی مانند عدم استقبال مردم و یا عدم توانایی مدیریت مواجه می‌شوند و این موضوع آن‌ها را به سمت شکست قطعی هدایت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: چهارده استراتژی مهم برای موفقیت در تجارت الکترونیک
استراتژی اول برنامه‌ریزی و هدفمندی
استراتژی دوم، نیچ مارکت چیست و چرا مهم است؟
استراتژی سوم، با حداقل‌ها شروع کنید (MVP)
اما راه حل چیست؟ چگونه دچار این هیجان نشویم و به نتایج واقعی دست یابیم؟
استراتژی چهارم، UX و UI حرفه‌ای
استراتژی پنجم، سریع باشید مثل نور!
استراتژی ششم، استراتژی قیمت‌گذاری
استراتژی هفتم، دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
سئو و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)
بازاریابی محتوا (Content Marketing)
بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
بازاریابی ویدیویی (Video Marketing)
گوگل ادوردز (راه صد ساله را یک شبه طی کنید!)
وبینار مارکینگ
استراتژی هشتم، پیشنهادهای ردشدنی!
استراتژی نهم، مفاهیم CROSS-SELLو UPSELL
بیش‌فروشی یا Upsell
فروش جانبی یا Cross-sell
استراتژی دهم، پشتیبانی حرفه‌ای
استراتژی یازدهم، حضور در سایت‌های مقایسه قیمت
استراتژی دوازدهم، اعتمادسازی مهم‌ترین راز برای فروش بیشتر
مجوزهای فعالیت (نماد اعتماد الکترونیکی - نشان ثبت ملی)
وجود صفحات درباره ما و تماس با ما
شفاف‌سازی فرایند ارسال کالا
بازاریابی محتوا
استراتژی سیزدهم، اهمیت تحلیل داده‌ها و معرفی ابزارهای کاربردی
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
گوگل کیورد پلنر (Google Keyword Planner)
گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)
الکسا (Alexa.com)
استراتژی چهاردهم، بهینه‌سازی صفحات برای افزایش نرخ تبدیل
فصل دوم: بررسی اسرار موفقیت کسب و کارهای اینترنتی موفق
دیجی کالا چگونه دیجی کالا شد؟
نیچ مارکت
بازاریابی محتوا
توجه ویژه به بخش نظرات کاربران
توسعه‌ی تدریجی
کمپین های شگفت‌انگیز
دیجی کلاب
پشتیبانی حرفه‌ای
اپلیکیشن دیجی کالا
سیستم همکاری در فروش
بازاریابی ایمیلی
سئو و جذب ورودی از گوگل
حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی
تجربه‌ی کاربری عالی
نرخ تبدیل در صفحه‌ی محصولات
تأیید به دیگر مشتریان
امتیاز دیجی کلاب
نمایش محدودیت زمان
نمایش محدودیت تعداد موجودی
معرفی کامل محصول
پشتیبانی همیشه در دسترس
تجربه‌ی کاربری فوق‌العاده
سایر موارد
شخصی‌سازی محصولات پیشنهادی
جابینجا، محلی برای یافتن شغل ایده‌آل
ایمالز فرصت‌شناس و همراه مردم!
کسب‌وکارهای کوچک ولی ثروت‌ساز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-622-218362-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز

برای دریافت کتاب فرمول موفقیت سایت‌های ثروت ساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.